quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat voor gel enzo heb je nodig voor zo'n ding?
Maar voorlopig lijken die vier weken nog heel erg lang?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, over een week of 4 vind ik het ineens weer hard gaan, dat weet ik zeker Innepin.
Ik weet nog dat ik het met kerst aan iedereen vertelde en dat lijkt echt een eeuwigheid geleden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef Brighteyes het volgende:That's me!
Nooit te beroerd om iemand een excuus te geven om te snoepen.
Even zonder dollen, behalve zout schijnt er in drop ook een stofje te zitten dat de bloeddruk iets op kan laten lopen.![]()
Nou, dat moet toch haast wel, met dat práchtige hout enzo? Lijkt me een prima kadootje hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
Hey die stoeltjes zijn leuk!
Maar die prijs pfoe![]()
wat denk je BE, zou deze wel ergonomisch en pedagogisch verantwoord genoeg zijn? Misschien kan ik die dr uit slepen
Heb zaterdag 2 zwangerschaps bh's gekocht bij de hunkemoler. Ze hebben daar uitverkoop 70% korting. Ze gaan namelijk over op een ander assortiment. Ik was in totaal ¤ 13.80 kwijt. Ze zijn overigens net zo lelijk als al die anderenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef innepin het volgende:
Edit: En ik heb vandaag veel te veel geld uitgegeven voor een gigantisch lelijke zwangerschapsbehaHelemaal tegen m'n gevoel in, lelijk én duur
Je moet wat hè...
Dan heb je veertig euro minder betaal dan ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Heb zaterdag 2 zwangerschaps bh's gekocht bij de hunkemoler. Ze hebben daar uitverkoop 70% korting. Ze gaan namelijk over op een ander assortiment. Ik was in totaal ¤ 13.80 kwijt. Ze zijn overigens net zo lelijk als al die anderenEn ik voel me al zo niet sexy momenteel
Gefeliciteerd en welkomquote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:31 schreef Mexxa het volgende:
Heb vanmiddag een test gedaan en... Ik ben zwanger! Eindelijk, o ik ben er zo vol van, kan er niet van slapen. Heb bijna alle topics hier op OUD al doorgespit.. Voel me al bijna thuis!
Mijn haar is super droog, lijkt wel als of ik strotouwtjes heb ipv haarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DuchessX het volgende:
Hebben jullie trouwens ook van dat ramp-haar nu?Het wil maar niet zitten en ik baal dat ik het nu niet kan verven, dan ziet het er toch net even wat beter uit. Mag een kleurspoeling wel trouwens? Toch maar naar de kapper binnenkort...
Weer een mijlpaal voor je Miss!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik heb vanochtend mijn MvM potten voor de laatste keer buiten gezet.
Leuk dat ze voor jou twee testjes meeneemt sproetje.
als er maar goed geventileerd wordt is er ook niks aan de handquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb m'n haar gewoon geverfd en geblondeerd tijdens de zwangerschap. Nog nooit van gehoord dat dit schadelijk is voor de baby.
Ik ben dan wel een week minder dan jij, maar ik heb gewoon ook nog al mijn 'eigen' kleren aan. Wel gemerkt dat rokjes en broeken in de taille iets strakker zitten maar dat is gewoon op te lossen door de bovenste knoop los te laten. Ik heb ook nog geen positiekleren gekocht, dat doe ik wel als ik ze echt nodig ga hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, mn VK was licht verbaasd dat ik mn eigen broeken nog aan had. Maar ik ben vandaag pas 14 weken. Zo gek is dat toch niet bij je eerste? Ik bedoel, het begint wel een beetje strak te zittenmaar mn broek is redelijk ruim.
Vanaf hoeveel weken zijn jullie zo'n beetje je positiebroeken echt gaan dragen? (bij je eerste? kan me voorstellen dat je buik sneller groeit bij een tweede).
Heb een afspraak kunnen maken. Eind maart wordt alles geleverd, want dan hadden ze de commode pas binnen. Dus ik ga ervan uit dat alles goed gaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nummer_zoveel... hoe is het met je meubeltjes afgelopen? Is het nog gelukt?
oke, zal ik zo ff doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, idd even in het OUD V&A topic zetten, maar je kan er hier dan wel even een linkje naar doen.
Wow Chan dat is inderdaad lastig zoeken maat 34 volgens mij...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef Chan het volgende:
Ik heb ook maar eens positiebroeken gekocht, loop al een week of 2 met de knoop van mn broek open. Sommige broeken gaan nog wel dicht, maar dan ben ik 's avonds ook blij dat ik ze uit kan doen. Ik was bang geen broeken in mijn maat te kunnen vinden, maar hier in Leiden zit een positiemodewinkel met heel veel maat 34En de C&A had zelfs een broek maat 32/34
We hebben er 400 euro voor betaald. Dat zit 'm met name in dat bovenste opzetstuk, dat is wat arbeidsintensiever. Maar als je handig bent, kun je bij haar voor bijna niets dus steigerdelen kopen en kun je zelf gaan timmeren. En aangezien Anna d'r babykamer destijds bijna niets heeft gekost en het meeste nu overkan, dacht ik mezelf eens lekker te verwennen met deze commode.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:03 schreef ik80 het volgende:
Memmel, dat is trouwens een onwijs gave commode! Als wij het geld hadden, en nog geen commode dan had ik er ook zo een genomen.
Was hij trouwens erg duur?
...
Neuh...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef huuphuup het volgende:
... ik zie er echt uit als een wrak haha. Nouja, komt vast vanzelf wel weer goed.
quote:
Dat deed mijn kleine vanmorgen ook. En toen heb ik m'n ontbijt uitgespuugd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef Vicky het volgende:
mijn dochter is mij aan het schoppen... zo'n beetje tegen mijn maag.. erg prettig als je net gegeten hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |