abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66149455
Gefeliciteerd Mexxa!

En verder sluit ik me bij Mefke aan... Dat vind ik juist het leuke van dit topic eigenlijk.

Oh en Innepin en Huup! Geweldig leuk he, naar dat hartje luisteren!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66149539
Oooh wat is Guus knap!

En wat een onzekerheden hier. Ik hoop dat jullie snel weer een beetje bevestiging krijgen, gewoon om 't weer wat zonniger te kunnen zien allemaal.

Volgende week maandag heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ik moet zeggen dat ik het ook wel erg spannend en onzeker vind. Maar heb er toch wel een goed gevoel over.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:00:50 #104
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66150130
Mexxa van harte

Marlieske, heb ik dat gezegd? Goed advies van mij! Ik heb er zelf ook 2
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66151615
Leuk hè Huup? Swoesh Was inderdaad het vroege opstaan dubbel en dwars waard
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 10:54:04 #106
5428 crew  miss_sly
pi_66151711
mexxa proficiat!

Innepin en huup, fijn dat jullie het hartje hebben gehoord. Is toch wel bijzonder en mooi
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:56:44 #107
190853 RockabeIIa
pi_66151811
Hartjes
pi_66151898
jah superleuk
het was eerst niet zo goed te horen omdat t kindje schijnbaar wat verder naar achter toe lag ofzo en toen begon het geluid ineens te bewegen en kwam het harder binnen zo van ja hey, ik lag te slapen doe es gewoon!

En alles was prima verder, gewicht prima nog niets aangekomen, bloedonderzoeken alles prima, suiker en ijzer ook goed en bloeddruk 120/75 dus yay (ik had het vorige keer dus wel verkeerd gehoord, ik dacht dat ik 150 over 70 hoorde maar ze zei -volgens mn kaart- 120 over 70 )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66152036
Helemaal goedgekeurd dus Huup!

En nog een vraagje voor degenen die ook zo´n angelsound hebben... gaat bij jullie de batterij ook zo snel leeg? Ik gebruik hem echt best wel weinig, en ook nooit lang, maar ik moet meestal na 2 keer de batterij al vervangen....
pi_66152111
Helemaal goedgekeurd huup, fijn!
Ik hoefde niet te wegen, bloeddruk was 100/66 (geen idee of dat goed is eigenlijk, maar ze zei er niks van dus het zal wel), hartje snel gevonden, baarmoeder één vingerbreedte onder de navel wat kennelijk ook goed was (deze verloskundige was een beetje een kenau, niet echt van het kalm uitleggen ) en een heleboel informatie gekregen over de 20wk echo op 12 maart alweer
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:07:51 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66152211
Heerlijk zeg, al die hartjes!

Ik vind dat de tijd zo langzaam gaat! Volgens mij zei ik laatst nog dat het snel ging, maar nu vind ik het echt supertraag gaan. Gek ook, ik ben zo gewend aan het idee van die 2e helft van de zwangerschap waarin de buik duidelijk wordt, je je kindje voelt etc. etc. dat ik het nu nog maar een vaag en abstract idee vind hoor.
Heb nog steeds mijn eigen kleding aan, dat was met Sasha met 12 weken al afgelopen. En gewoon, het totale uitblijven van symptomen behalve dat emotionele.
Het is natuurlijk ergens ook wel lekker, nog even geen klachten en helemaal niks, maar het voelt zo gek. Er is iets, maar er is ook niks.
pi_66152244
oh das wel jammer dat je er niet zoveel uitleg bij had dan. Deze die ik nu heb die legde eigenlijk alles uit wat ze deed enzo. Wel prettig, maar ze hing geen nutteloze verhalen op, ze vroeg of ik al wist wat dit of dat was en deed enzo en dan ging ze daar niet verder op door.

Tessie ik heb geen Angelsounds maar misschien ligt het aan je batterijen? Welke gebruik je? Als je van die goedkope hebt dan wil het wel es lonen om gewoon van die Duracell te kopen. En anders misschien van die oplaadbare kopen?
Ik heb laatst een hele coole oplaadbare gezien, die heeft een USB en laadt via je computer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66152286
Dat had ik ook BE! Maar toen pasten m'n broeken niet meer en was het, zeg maar, time to face reality. Dat maakte het weer wat echter. En toen was ik ineens 17 weken en dacht ik: Huh, waarom vond ik dat de tijd zo langzaam ging? Het gaat hartstikke snel joh!

Dus wie weet
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:10:15 #114
190853 RockabeIIa
pi_66152306
Wat voor gel enzo heb je nodig voor zo'n ding?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:12:15 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66152386
Oh ja, over een week of 4 vind ik het ineens weer hard gaan, dat weet ik zeker Innepin.
Ik weet nog dat ik het met kerst aan iedereen vertelde en dat lijkt echt een eeuwigheid geleden.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:13:05 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66152414
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat voor gel enzo heb je nodig voor zo'n ding?

Strong hold.
pi_66152428
Ik gebruik gewoon normale batterijen (weet ff het merk niet), maar niet van die hele goedkope ofzo...
Mijn angelsound had ik bij Vos in Amsterdam besteld, en daar kreeg je speciale gel bij. Maar volgens mij kan je ook gewoon babyolie ofzo gebruiken...
pi_66152448
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, over een week of 4 vind ik het ineens weer hard gaan, dat weet ik zeker Innepin.
Ik weet nog dat ik het met kerst aan iedereen vertelde en dat lijkt echt een eeuwigheid geleden.
Maar voorlopig lijken die vier weken nog heel erg lang?

Jemig, wij hebben het met Sinterklaas verteld dat is lang geleden!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:22:47 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66152798
Ik plof ook weer even neer hier. Voel me al een paar dagen niet helemaal lekker, dus heb vanmorgen op kantoor mijn bloeddruk eens laten meten. 110/65. Verloskundige gebeld en die vond het prima. Maar ik ben toch steeds wat licht in mijn hoofd en heel snel moe. Morgen bloed laten prikken (moest al van de vk, HB en glucose) en naar de HA. Misschien toch een griepje onder de leden.

Verder voel ik Harrie meer dan genoeg. Die is echt de hele dag aan het trappen. En je ziet mijn buik nu ook heen en weer gaan als het gebeurt!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66152936
Lijkt me echt leuk, als je je buik echt ziet bewegen. Ik had hier een paar dagen dat ik mn beeb niet zoveel voelde, begon me al ernstig zorgen te maken, maar gister wassie ineens echt best wel druk En hij begint nu ook harder te schoppen, mn Lief kon hem ook heel goed voelen. Was echt leuk om hem samen te voelen

En nog ff wat anders... als ik loop, dan krijg ik meestal eerst zo´n trekkerig gevoel in mijn buik, net een soort buikspierpijn, en als ik dan doorloop dan krijg ik echt gewoon buikpijn. Niet heel erg, maar wel irritant. Is dat bandenpijn? Of heb ik weer wat raars?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:26:45 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66152947
Af en toe een dropje eten mss Memmel, dat kan de boel net even wat oppeppen.
Jammer dat je je net niet helemaal fit voelt.

Ik was net op zoek naar iets anders en vond echt zo'n onwijs gave wipstoel!

Hij is alleen 169 euro en dat is me net even te gortig en hij pas ook niet echt in onze inrichting, maar ik vind hem wel echt heel gaaf.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:28:22 #122
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66152996
* Memmel rent naar de snoepautomaat voor een zak Harlekijntjes

Thanks voor de tip BE!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:30:18 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66153059
That's me! Nooit te beroerd om iemand een excuus te geven om te snoepen.
Even zonder dollen, behalve zout schijnt er in drop ook een stofje te zitten dat de bloeddruk iets op kan laten lopen.
pi_66153140
Ohhhh BE hebben hebben hebbennnnn!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:33:43 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66153192
Ja mooi he! Ik vind ze echt zo gaaf! Die onderste met dat oranje zitje zou nog wel kunnen bij ons ook.

Hij is van Bloom, die ook die hele dure, hippe, kinderstoel hebben.
pi_66153194
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
That's me! Nooit te beroerd om iemand een excuus te geven om te snoepen.
Even zonder dollen, behalve zout schijnt er in drop ook een stofje te zitten dat de bloeddruk iets op kan laten lopen.

je bent te goed voor de wereld
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66153244
Hey die stoeltjes zijn leuk!
Maar die prijs pfoe
wat denk je BE, zou deze wel ergonomisch en pedagogisch verantwoord genoeg zijn? Misschien kan ik die dr uit slepen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:35:43 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66153261
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
Hey die stoeltjes zijn leuk!
Maar die prijs pfoe
wat denk je BE, zou deze wel ergonomisch en pedagogisch verantwoord genoeg zijn? Misschien kan ik die dr uit slepen
Nou, dat moet toch haast wel, met dat práchtige hout enzo? Lijkt me een prima kadootje hoor!
pi_66153351
oeh
echo-afspraak gemaakt
31-3 om heul vroeg. ik kan niet wachten
moest jij nou ook de 31e BE? Of was dat iemand anders?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:42:37 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66153512
Ik moet de 30e, 1 dagje eerder dus. Om half 9!
pi_66153525
BE, ik had die wipstoel zien staan in Gouda. Vind 'm ook heel mooi maar veeeeeel te duur!
Tessie, bij mij ging de batterij ook redelijk snel op, kon er wel meer dan 2x mee doen.
Rocka, je hebt gel op waterbasis nodig.
p
zoiets.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:56:44 #132
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66153971
Vanmiddag kunnen we de kasten voor de babykamer ophalen Zou wel tijd worden ook, ben donderdag 36 weken En we zijn nog niet eens helemaal klaar met verven En de commode komt pas 9 maart Baby moet nog maar even braaf blijven zitten dus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:02:41 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66154182
Da's net op tijd dan idd Tex.

Oh, daarover gesproken, hoe is het met jou verhaal afgelopen nummer_zoveel? Heb je ze nog te pakken gekregen om een andere leverdatum te regelen?
pi_66154474
ohja inderdaad! Ben ik ook benieuwd naar. Nog gelukt nummer_zoveel?

Ik kan echt niet wachten tot we weten wat het wordt haha, zodat ik me over kan geven aan die lakentjes die Diaan postte en leuke prulletjes voor het kamertje enzo. Ik heb wel al deze... en deze... en deze ik kon nie kiezen Maar het zijn broertjes! die moet je nie uit elkaar halen. Dus ze staan nu gebroederlijk naast elkaar op het plankje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66154848
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef innepin het volgende:

Edit: En ik heb vandaag veel te veel geld uitgegeven voor een gigantisch lelijke zwangerschapsbeha Helemaal tegen m'n gevoel in, lelijk én duur Je moet wat hè...
Heb zaterdag 2 zwangerschaps bh's gekocht bij de hunkemoler. Ze hebben daar uitverkoop 70% korting. Ze gaan namelijk over op een ander assortiment. Ik was in totaal ¤ 13.80 kwijt. Ze zijn overigens net zo lelijk als al die anderen En ik voel me al zo niet sexy momenteel
pi_66154866
Oh Huup wat een leuke lampjes! Nou word ik nóg hebberiger dan ik al was door de wipstoeltjes
(Ik probeer hier trouwens wel die Bloom kinderstoel er door te drukken, ik vind 'm zo gaaf )
Ik mag 12 maart al baby kijken! Alleen wil m'n vriend nog steeds het geslacht niet weten, grmbl grmbl.
pi_66154917
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Heb zaterdag 2 zwangerschaps bh's gekocht bij de hunkemoler. Ze hebben daar uitverkoop 70% korting. Ze gaan namelijk over op een ander assortiment. Ik was in totaal ¤ 13.80 kwijt. Ze zijn overigens net zo lelijk als al die anderen En ik voel me al zo niet sexy momenteel
Dan heb je veertig euro minder betaal dan ik
Maar zoals ik ook zeg in de behadiscussie op 't speeltuinbankje, mijn borsten zijn te groot om bij de Hunkemöller te shoppen
pi_66154944
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 03:31 schreef Mexxa het volgende:
Heb vanmiddag een test gedaan en... Ik ben zwanger! Eindelijk, o ik ben er zo vol van, kan er niet van slapen. Heb bijna alle topics hier op OUD al doorgespit.. Voel me al bijna thuis!
Gefeliciteerd en welkom
pi_66155936
Oh wat een hip stoeltje!
Ik had bij prenatal deze gezien, vond ik ook wel erg cute (wel de blauwe natuurlijk), en een stuk goedkoper
pi_66158530
Mexxa gefeliciteerd en welkom!

Innepin en Huuphuup, bijzonder hé die hartjes?

Ik lees hier graag wat anderen kwijt willen, of dat nou lang, kort, positief of minder positief is. Het hoort er toch allemaal bij?

Carmella, hoe gaat het met jou nu?

Onze batterij van de angelsounds was ook heel erg snel leeg! Dacht al dat ik het apparaat had laten aan staan Wij gebruiken babygel (gewoon waar je de baby mee wassen kunt) van het kruidvat, eigen merk. Kost nog geen euro en werkt prima. Én ruikt lekker

Hebben jullie trouwens ook van dat ramp-haar nu? Het wil maar niet zitten en ik baal dat ik het nu niet kan verven, dan ziet het er toch net even wat beter uit. Mag een kleurspoeling wel trouwens? Toch maar naar de kapper binnenkort...
#geen
pi_66158953
Mijn haar was in het begin ook écht een ramp. Ik ben toen naar de kapper geweest en heb een stukje af laten knippen en zo´n mega haarmasker gedaan, dat heeft wel geholpen
pi_66158964
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DuchessX het volgende:

Hebben jullie trouwens ook van dat ramp-haar nu? Het wil maar niet zitten en ik baal dat ik het nu niet kan verven, dan ziet het er toch net even wat beter uit. Mag een kleurspoeling wel trouwens? Toch maar naar de kapper binnenkort...
Mijn haar is super droog, lijkt wel als of ik strotouwtjes heb ipv haar
Hoezo zou je het niet mogen verven???? dat kan toch geen kwaad.... hoop ik tenminste, ik vertoon namelijk al grijze haren op mn 24ste. Ik verf mijn haar altijd
pi_66159031
mijn haar ziet er hetzelfde uit als altijd maar dat zegt niets het is inderdaad droog en pluizig enzo maar ik moet dan ook eigenlijk gewoon nodig naar de kapper.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66159088
oh en dat haarverven mag wel gewoon. Alleen peroxide is geloof ik niet zo'n slim idee.

Martine welcome to the club, ik heb al vanaf mn 15e grijs haar dus hier gaat er ook zeer regelmatig een pakje tegenaan binnenkort maar weer es doen. Ik heb expres wel de eerste drie maanden gewacht met verven maar ik vind dat het nu wel weer kan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66160425
Welkom Mexxa! (wanneer ben je uitgerekend?? Ben ik nu dan eindelijk niet meer de onderste van de lijst??!!)
En meiden gefeliciteerd met het mooie geluid van de hartjes!

Ik ben net klaar met mijn werk en heb vrij tot maandag!! Dat is natuurlijk best fijn, alleen duurt het nu wel nog langer voordat het volgende weer vrijdag is ( dan hebben we de eerste echo). Op het werk kan ik tenminste ook ergens anders aan denken

Be: gaaf wipstoeltje. Die zie ik hier toch wel staan! Kan je dat stof ook in andere kleuren krijgen? Hmmm, ik zal zo wel even gaan zoeken.

Donderdag komt trouwens de mevrouw van Moeders voor moeders. Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. Ze neemt voor de zekerheid twee zwangerschapstestjes mee toen ze hoorde dat er twee embryootjes terug zijn geplaatst. Dan hebben ze namelijk allebei hun eigen testje Ach eerst maar eens zien of er 1 kloppend hartje te zien is.

Mijn haar zit trouwens erg goed de laatste weken. Ligt volgens mij ook aan de extra progestan die ik nog krijg, daar word je haar dikker van en gaat het van glanzen. Tenminste dat lees ik in alle tijdschriften die ik gekocht heb.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:03:32 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66160731
Sproetje, dit zijn de opties op de site die ik vond:
http://www.babymax.nl/eMe(...)s.asp?idCategory=157

2 testjes!
Wanneer heb je je echo? Oh wacht... ik zie het, vrijdag volgende week. Spannend joh!
pi_66160786
Wow.. Wat een warm welkom en een lieve reacties! Wil het van de daken schreeuwen maar daar is t nog véél te vroeg voor. Gelukkig hebben we internet.. Na hoeveel weken is t normaal (ach, wat is trouwens normaal) om het nieuws te vertellen tegenwoordig? Ik weet dat dat vroeger echt na 3 maanden was, ik hoorde het ook eens van iemand na 5 weken, had het idee dat die een jaar zwanger was..
pi_66161020
Geen idee wat normaal is... Omdat het bij ons via de mmm is gegaan wisten vrienden en familie het toen de test net droog was....

Toevallig heb ik het deze keer op mijn werk niet hoeven vertellen dat ik een terugplaatsing had (dat kon heel mooi stiekum) dus daar houd ik het ook nog mooi even geheim
pi_66161023
Sproetje, ik heb werkelijk geen idee.. Hihi. Weet het net een dag zeker, en ben zo vreselijk blij (wordt m'n 1e en heb lang moeten oefenen) dat ik nu alleen maar even aan kinderkamers en namen kan denken. Maar ik ga morgen de dokter bellen.. Weet niet eens hoe dat in z'n werk gaat.. Denk zelf een week of 5..
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:12:31 #150
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66161056
Ik heb het mijn ouders met 5 weken verteld, de vrienden met een week of 7/8 en op kantoor ook zoiets. Je moet het lekker vertellen wanneer jij er klaar voor bent en er zin in hebt!
pi_66161098
mexxa, er zijn verschillende calculators die dan zeggen hoever je bent. Je moet dan de eerste dag van je laatste menstruatie invullen. Op babybrabbel staat er ook eentje
pi_66161148
O wat zal ook jij dan blij zijn sproetje, van harte!! En voor alle andere mama's natuurlijk ook van harte, super!!!
  Moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 15:36:28 #153
5428 crew  miss_sly
pi_66161994
Ow ja, ik heb vanochtend mijn MvM potten voor de laatste keer buiten gezet.
Leuk dat ze voor jou twee testjes meeneemt sproetje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66162188
en hier zijn we 9,5 week of zoiets en weet nog niemand van iets. En dat houden we ook nog even zo, wij proberen het pas met 11,5 weken (na echo 3) te zeggen. Maar ja, dat is maar net wat je zelf wilt.
Gisteren trouwens de eerste broek aan de kant gegooid, die knoop op mijn buik deed 't em. En deze keer geen problemen met extra vet op heupen en zo, het is echt het gebied tussen navel en schaambot dat dikker wordt. Het is eigenlijk zelfs al tijd voor foto's, want de vetrand hangt niet vrij meer, maar steunt ergens op...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66162464
Sproetje gewoon vertellen als jij dat wil hoor. Ik he het mijn (schoon)ouders verteld met een week of 8 en gisteren op mijn werk. Wel vroeg, maar ja dat heb ik bij de eerste ook gedaan en dat ging ook goed

Vanmorgen moest ik met Linde naar het consultatiebureau en we hebben even fijn besproken wat er met Linde allemaal mis is gegaan in het begin (borstvoeding kwam slecht op gang, verkeerd aanleggen, tepelkloven vanaf dag 1 en daarom voeden met een tepelhoedje etc) Linde heeft de eerste maand regelmatig wel 5 tot 7 uur achter elkaar gehuild. Dat bleek achteraf dus honger te zijn. Bij de tweede gaat ze het allemaal goed in de gaten houden om een eerste rampmaand te voorkomen. Ben ik heel blij om want ik zat er best nog wel mee.
pi_66163617
Wij hebben het vroeg verteld aan familie en vrienden, zo rond 7 weken, omdat het toen toevallig Sinterklaastijd was én m'n vriend jarig was dus iedereen heel handig in één ruimte zat M.a.w. Sproetje, zoals het verschil in reacties al laat zien: gewoon doen wat goed voelt.
pi_66163756
Bij mij weten ze het al hoor!! Mexxa vroeg het...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:23:58 #158
190853 RockabeIIa
pi_66163912
Hier weten mijn ouders het, op het werk 1 iemand van de plenning ivm nachtdiensten en verder eigenlijk niemand. Ja, heel fok dan maar goed dat telt niet mee!
pi_66164955
Tellen wij niet mee?
pi_66165577
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik heb vanochtend mijn MvM potten voor de laatste keer buiten gezet.
Leuk dat ze voor jou twee testjes meeneemt sproetje.
Weer een mijlpaal voor je Miss!
Ik moet nog 3 weken geloof ik
#geen
pi_66165661
Onze ouders hebben we het meteen verteld en familie en vrienden met 9 weken. (Heel dierbare vrienden wel al eerder hoor).

Ik vind het hartstikke leuk dat de MvM-mevrouw 2 testjes voor je meebrengt Sproet-je

Vandaag toch maar even naar de kapper geweest en zij vinden dat ik mijn haar alleen moet verven/kleurspoelen als ik er zelf helemaal achter sta omdat er toch altijd chemische (schadelijke?) rotzooi in zit. Nou dan maar niet, ik durf geen enkel risico te nemen...die minder goede look neem ik dan maar op de koop toe
Ben wel blij dat ik mijn haar net voor ik zwanger raakte van blond naar donker heb laten verven anders zat ik nu met een afschuwelijk lelijke uitgroei
#geen
pi_66166641
Ik heb m'n haar gewoon geverfd en geblondeerd tijdens de zwangerschap. Nog nooit van gehoord dat dit schadelijk is voor de baby.
pi_66167250
Wat ben ik blij dat ik al mooi haar van mijzelf heb Ik hoef het helemaal niet te kleuren. Het is zo al mooi
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:36:04 #164
190853 RockabeIIa
pi_66168500
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb m'n haar gewoon geverfd en geblondeerd tijdens de zwangerschap. Nog nooit van gehoord dat dit schadelijk is voor de baby.
als er maar goed geventileerd wordt is er ook niks aan de hand
Mijn haar is een droog bosje stro Ik baal nog steeds dat ik het een jaar terug heb af laten knippen (een jaar alweer! )
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:07:47 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66169563
Voor ik zwanger raakte heb ik hier wel eens geroepen dat ik vond dat je maar gewoon 9 maanden zonder moest doen hoor... je weet ten slotte nooit.
En toen raakte ik zwanger... en toen wilde ik het toch weer verven... en heb ik dat dus gewoon gedaan. Deur open in de badkamer en gaan.

Nummer_zoveel... hoe is het met je meubeltjes afgelopen? Is het nog gelukt?
pi_66169844
Heb zo'n calculator gevonden hoor, dank je wel. Heel handig van mexxa dat ze de datum van 1e dag laatste x ongesteld niet meer weet.. Maar ik gok op 6 oktober uitrekendatum. Zo'n vk doet toch ook nog een berekening aan de hand van de grootte toch? O heb trouwens ook niet van dat prachtige haar als vlindur, haha, dus vorige week mezelf weer heerlijk laten blonderen, kom maar op met de zomer!
pi_66170252
Mexxa, heb je al een vk gebeld? Die kan een echo maken om te schatten hoe ver je bent en aangezien je het niet precies weet....Gefeliciteerd trouwens, was ik vergeten!

Ik moet ook naar de kapper, maar ik stel het voor mezelf uit. Heb nu exceem en dus schilfertjes op mijn hoofdhuid. Nu mijn haar wat langer is dan normaal is dat niet zo'n probleem, maar als ik weer mijn gewone korte coupe laat knippen valt het echt op. En gelukkig heb ik het de laatste keer ook donkerder geverfd, dus uitgroei zie je niet echt.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:24:41 #168
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66175135
Mexxa gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
No more games, no more drama...
pi_66175286
Mexxa gefeliciteerd met je zwangerschap!

Nu wij vrijdag ons kleintje hebben gezien heb ik het ook op het werk verteld. Wat is dat toch een leuke bezigheid!! En wat gaat de tamtam dan snel! Tjonge, mijn hele hyves stond vol met feli's!

Memmel ik ben trouwens ook wel benieuwd naar die commode waar je het toen over had, wat zo'n hels karwei was om naar boven te slepen. Doe je een keer een fotootje?
Balen dat je je zo dizzy voelt zeg, dat is wel #$#^van een lage bloeddruk.

[ Bericht 47% gewijzigd door XXXKarinXXX op 17-02-2009 22:13:31 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66177360
Thanks meiden!!! Jullie uiteraard ook van harte hè.. Ja dat is leuk karin, al die felicitaties en leuke reacties. Kan haast niet wachten om het wereldwijd te verkondigen! Ga morgen de vk bellen, maar dat is zo'n hork.. Die zal wel zeggen dat ik pas over 3 weken langs hoef te komen ofzo.
pi_66179756
Trouwens, mn VK was licht verbaasd dat ik mn eigen broeken nog aan had. Maar ik ben vandaag pas 14 weken. Zo gek is dat toch niet bij je eerste? Ik bedoel, het begint wel een beetje strak te zitten maar mn broek is redelijk ruim.
Vanaf hoeveel weken zijn jullie zo'n beetje je positiebroeken echt gaan dragen? (bij je eerste? kan me voorstellen dat je buik sneller groeit bij een tweede).
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66180040
hier was het net andersom HuupHuup bij Isa droeg ik bij 9 weken al positiebroeken dat ging in razend tempo, deze keer pas bij week 14 ofzo dat mijn eigen kleding niet meer lekker zat.

Mexxa van harte met je zwangerschap en ik hoop dat je fijne maanden tegemoet gaat.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:35:12 #173
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66181329
Ik kon van het weekend een broek aan die ik laatst in Boston had gekocht. Ik was er zelf verbaasd over, dat ding heb ik dus echt veel te groot gekocht, want ik kan mijn normale broeken echt niet meer aan.
Ik denk dat ik bij Anna rond de 16 weken aan de positiekleding ging. Nu moest ik mezelf met een week of 12 al in de positiebroeken hijsen.

Karin, dit is de commode. Ik zal binnenkort een foto maken van de commode op zijn plaats in de babykamer (met kastjes ernaast en mooie geverfde muren!). Het achterwandje, zeg maar, zijn de uiteinden van steigerplanken, inclusief het beslag enzp. Op de foto is ie nog niet geschuurd en in de whitewash gezet, maar dat verandert de kleur niet heel erg. In 2 dagen was dit hele apparaat klaar!

Mexxa, als je vk een hork is...kun je dan geen andere zoeken??
pi_66182410
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, mn VK was licht verbaasd dat ik mn eigen broeken nog aan had. Maar ik ben vandaag pas 14 weken. Zo gek is dat toch niet bij je eerste? Ik bedoel, het begint wel een beetje strak te zitten maar mn broek is redelijk ruim.
Vanaf hoeveel weken zijn jullie zo'n beetje je positiebroeken echt gaan dragen? (bij je eerste? kan me voorstellen dat je buik sneller groeit bij een tweede).
Ik ben dan wel een week minder dan jij, maar ik heb gewoon ook nog al mijn 'eigen' kleren aan. Wel gemerkt dat rokjes en broeken in de taille iets strakker zitten maar dat is gewoon op te lossen door de bovenste knoop los te laten. Ik heb ook nog geen positiekleren gekocht, dat doe ik wel als ik ze echt nodig ga hebben
Trouwens, hoe 'werkt' dat eigenlijk, positiekleding? Gewoon bij je eigen maat kijken en rekt het dan de rest van je zwangerschap mee ofzo? mss een domme vraag maar ik weet het niet, nog nooit mee bezig geweest
#geen
pi_66184125
@DuchessX Je kan gewoon je eigen maat kopen. Maar verkoopsters kunnen je prima helpen hoor!

Ik weet niet meer met hoeveel weken ik positiekleding ging dragen, volgens mij was dat ergens tussen de 14e en 16e week. Pas toen ik 20 weken zwanger was zag je/kwam er een buikje, maar m'n kleren zaten al een stuk eerder minder lekker.
Als ik jullie was zou ik gewoon als je tijd hebt eens een winkel binnenstappen en een positiebroek kopen, ookal denk je hem niet nodig te hebben. Het zit écht lekker!

Al ga ik mezelf nu tegenspreken, want ik ben zelf die positiebroeken goed zat, aangezien die "buikband" niet meer lekker over m'n buik wil, want als ik een beetje een strak truitje aanheb, dan zie je die rand en dat vind ik afschuwelijk!.
pi_66186190
Duchess gewoon je eigen maat aanhouden, die kleding, shirtjes en jurkjes dan is zo gemaakt dat het van boven redelijk normaal valt en dan bij je buik ruimte is. Als je me volgt Ik kan je wel aanraden om toch wel dingen gewoon te passen ook, zoals bij alle kleding is de ene M de andere niet. Heul handig. En bij mij was het probleem dat alles welliswaar gewoon een M was gebleven, maar mn borsten niet. Mja, dan moet je toch op zoek naar een charmante oplossing en soms is dat een maatje groter.
Ook broeken moet ik echt passen want het scheelt voor mij enorm. Die buik hoeft er niet in zeg maar, die gaat toch in die band en dan scheelt voor mij wegens normaal-ook-al-vetjes-op-buik bijna een hele maat.

Nouja, morgen lekker met Reinhilde even snel in Den Haag snuffelen of ik wat kan vinden!
Op zich gaat het nog prima met mn eigen broeken, maar 's avonds beginnen ze gewoon onprettig te zitten, te strak etc. Niets wat een pyjamabroek voorlopig niet op kan lossen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66186739
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:07 schreef Brighteyes het volgende:

Nummer_zoveel... hoe is het met je meubeltjes afgelopen? Is het nog gelukt?
Heb een afspraak kunnen maken. Eind maart wordt alles geleverd, want dan hadden ze de commode pas binnen. Dus ik ga ervan uit dat alles goed gaat.
pi_66187073
hmmm, ik heb te vroeg gejuichd over mijn buikje...ik kan precies twee broeken nog aan die echt lekker zitten, de rest wordt vervelend. En aangezien we over vier weken op vakantie gaan, ga ik ook maar eens snel mijn korte broeken en rokken passen. Lukt dat niet, dan ga ik maar een positierokje scoren (heb al een leuke online gezien), maar ik probeer echt te wachten op de volgende echo. En van boven...die dikke maat extra van boven zorgt niet voor problemen, ik ben namelijk gezegend met brede schouders en een lang lijf, dus xxl is toch het enige dat echt goed past meestal.
pi_66187290
Ik heb bij mn eerste zwangerschap langer in mn eigen broeken gelopen volgens mij. Daar was pas rond 20 weken wat te zien voor mn idee.
Nu heb ik al een paar weken positiebroeken (en shirts, alles werd te kort...) aan, toch wel lekker hoor.
Fake it till you make it...
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:04:03 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66187330
Bij Sasha had ik toch met 12 weken al het een en ander en kon ik mijn eigen broeken vrijwel niet aan. Nu heb ik al mijn gewone broeken nog aan.
Heb 1 positiebroek gekocht al, omdat ik zo trots was dat het een maatje kleiner was dat wat ik had. En die trek ik aan als ik zwanger wil 'lijken'. Doordat er geen band over mijn buik zit lijkt het dan ineens al heel wat.
Moet trouwens zeggen dat ik nu net hier op mijn werk voor het eerst mijn knoop open heb gezet omdat mijn broek knelde.
Toch wel netjes voor een 2e kindje en dan met 14w pas de broek los moeten zetten.
Ikw as overigens wel net 5 kilo afgevallen toen ik zwanger bleek te zijn, dus ik had wel wat ruimte over hoor.
Ik ben tot nu toe iets van een half kilo aangekomen nu.
pi_66187396
Netjes BE!
Bij Amber ben ik met een week of 16 positiebroeken gaan dragen, nu al bij een week of 10 denk ik.

Ik heb truowens nog een hele nette positiebroek te koop. Heb 'm 1x aangehad maar vind 'm niet lekker zitten. Moet dat in het V&A kinderspullentopic?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66187406
Ik kon ook tot een week of 11 mijn gewone broeken nog aan. Daarna heb ik eigenlijk alleen maar mijn pyamabroek aan gehad en toen ik weer normaal naar buiten kon paste ik niet meer in mijn gewone broeken.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:08:07 #183
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66187417
Toen ik zwanger was van Noah ben ik pas tegen de 20 weken positiekleding gaan dragen. Paste niet alles van mezelf meer, maar wel de ruimere kleren zeg maar.
Deze keer heb ik alleen mijn werkbroek al heel vroeg vervangen voor een positiebroek. Nog voor de 12 weken echo. Maar mn werkbroek is zo'n gaar model wat niet-zwanger eigenlijk ook al voor geen meter zit De rest van mijn kleren kon ik toch nog best een tijd aan. Had verwacht dat het sneller zou gaan met een 2e maar dat viel hier dus heel erg mee
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:15:10 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66187575
Vicky, idd even in het OUD V&A topic zetten, maar je kan er hier dan wel even een linkje naar doen.
pi_66187674
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, idd even in het OUD V&A topic zetten, maar je kan er hier dan wel even een linkje naar doen.
oke, zal ik zo ff doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66187979
Ik heb ook maar eens positiebroeken gekocht, loop al een week of 2 met de knoop van mn broek open. Sommige broeken gaan nog wel dicht, maar dan ben ik 's avonds ook blij dat ik ze uit kan doen. Ik was bang geen broeken in mijn maat te kunnen vinden, maar hier in Leiden zit een positiemodewinkel met heel veel maat 34 En de C&A had zelfs een broek maat 32/34
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:58:39 #187
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_66188682
Ik vond de positiebroeken ook fijner zitten ben ze ook vrij snel gaan dragen, denk met een week of 15/16.
Ik heb hoofdpijn balen bleh. Ben k niet blij mee. durf zo op het einde niks te slikken
Ben trouwens vandaag precies 39 weken!
pi_66188704
Balen ik80!
Maar paracetamolletje mag hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:03:33 #189
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_66188825
Memmel, dat is trouwens een onwijs gave commode! Als wij het geld hadden, en nog geen commode dan had ik er ook zo een genomen.
Was hij trouwens erg duur?
Vicky, ik weet dat het mag, maar zo aan het einde vind ik dat toch wat enger. Ik probeer het eerst even zonder, kan er vanavond altijd nog 1 nemen als ik naar bed ga.
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:06:25 #190
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66188911
Vervelend die hoofdpijn ik80. En idd zo nodig gewoon paracetamol nemen hoor!
Verder alles goed? Nog geen tekenen dat de baby bijna komt?

[ Bericht 1% gewijzigd door texelonia op 18-02-2009 10:15:21 ]
©Dumbo
pi_66189697
ooooh ik80 de spannende tijd van de laatste weken ennuh wat de rest zegt als je echt hoofdpijn hebt een paracetamol kan echt geen kwaad hoor.

Hier gisteren check up gehad, kleine groeit als kool baarmoeder zit al op 28 weken ipv 27 weken, baby ook groter als hoort (zoals elke echo). Alleen het duwen door de vk in opleiding die nu rondes loopt bij de gyn deed pijn en dat heeft het nog nooit gedaan, deze zwangerschap niet en bij Isa ook niet.
En ja hoor wat denk je vannacht enorm aan de race geweest wilde bijna manlief wakker maken omdat ik serieus meende ween erin te herkennen, het waren namelijk echt nogal buikkrampen en de baby ging te keer. Ga het vandaag iig goed in de gaten houden of ik niet nog rare dingen voel en dat het echt alleen mijn darmen waren die geprikkeld waren/zijn schrok er best wel van want hoop echt dat de komende weken medicatie niet nodig zal zijn om mijn darmen rustig te houden. Volgende keer maar aangeven dat ik liever geen geduw meer heb.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:55:33 #192
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66190608
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef Chan het volgende:
Ik heb ook maar eens positiebroeken gekocht, loop al een week of 2 met de knoop van mn broek open. Sommige broeken gaan nog wel dicht, maar dan ben ik 's avonds ook blij dat ik ze uit kan doen. Ik was bang geen broeken in mijn maat te kunnen vinden, maar hier in Leiden zit een positiemodewinkel met heel veel maat 34 En de C&A had zelfs een broek maat 32/34
Wow Chan dat is inderdaad lastig zoeken maat 34 volgens mij...

Maar waar ik jarenlang ellende van heb gehad (kont maat 38/40, taille maat 34/36, en dus nooit spijkerbroeken of rokken die mooi passen in de taille), heb ik nu profijt van...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:18:28 #193
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66191438
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:03 schreef ik80 het volgende:
Memmel, dat is trouwens een onwijs gave commode! Als wij het geld hadden, en nog geen commode dan had ik er ook zo een genomen.
Was hij trouwens erg duur?
...
We hebben er 400 euro voor betaald. Dat zit 'm met name in dat bovenste opzetstuk, dat is wat arbeidsintensiever. Maar als je handig bent, kun je bij haar voor bijna niets dus steigerdelen kopen en kun je zelf gaan timmeren. En aangezien Anna d'r babykamer destijds bijna niets heeft gekost en het meeste nu overkan, dacht ik mezelf eens lekker te verwennen met deze commode.

Ben overigens net bij HA geweest en ik heb een dikke keelontsteking. Dat verklaart mijn algehele staat van ellendigheid. Maar de ha kan/wil me er niets voor geven en ik moet 'm gewoon uitzieken. Dus....
Verder ook bloed laten prikken voor VK. Ben benieuwd of dat allemaal ok is.
pi_66191831
Wow, die commode is mooi, wel groot!
Kan me voorstellen dat het bezoek niet door de gang heen kon
pi_66192589
Mooie commode Memmel! En jammer van je keelontsteking hoop dat het snel een beetje over is.

Ik merk dat het vroeg opstaan in combinatie met vaak moeten plassen 's nachts me echt gaat opbreken ik zie er echt uit als een wrak haha. Nouja, komt vast vanzelf wel weer goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66193550
Wow Memmel, mooie commode!! En beterschap met je keelontsteking!

Ik moet elke keer rond een uurje of 5 plassen en dan kan ik moeilijk in slaap komen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66193594
Ik moet er zo'n beetje om de 2 uur uit 's nachts.
Gelukkig niet zo'n moeite met inslapen.
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:23:42 #198
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66193659
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef huuphuup het volgende:
... ik zie er echt uit als een wrak haha. Nouja, komt vast vanzelf wel weer goed.
Neuh...
pi_66193850
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:23 schreef Memmel het volgende:

[..]

Neuh...

Nee ik ben bang van niet inderdaad maar goed, vanaf begin mei zijn de colleges weer over, dus daarna kan ik weer uitslapen en rustiger aandoen gelukkig. Dan moet het met de nachtrust iets beter gaan. Tot die tijd zing ik het wel uit...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66193876
mijn dochter is mij aan het schoppen... zo'n beetje tegen mijn maag.. erg prettig als je net gegeten hebt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66193966
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef Vicky het volgende:
mijn dochter is mij aan het schoppen... zo'n beetje tegen mijn maag.. erg prettig als je net gegeten hebt..
Dat deed mijn kleine vanmorgen ook. En toen heb ik m'n ontbijt uitgespuugd.
pi_66194713
hier sinds 1,5 week steeds meer positiekleding, en nu draag ik niks anders meer, buiten truitjes.

Deze periode vind ik nog steeds heel raar, je weet heel goed dat je zwanger, de buitenwereld ziet het ook al redelijk goed, zo nu en dan heb je het vermoeden je kleintje te denken te voelen.
Maar omdat het allemaal zo maar afentoe is enzo, twijfel je er wel eens een klein moment aan of je echt wel zwanger bent....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')