Hier Jessie (ik ben mijn pasword van jessie kwijt en als ik dat opvraag word t naar me oude emailadres gestuurd als iemand me dat naar me nieuwe emailadres kan sturen graag)
Ik heb heel verdrietig nieuws.
Ik ben gisteren voor een normale controle geweest bij de verloskundige (ben nu 18 weken geweest) En het hartje klopte niet meer. 4 weken terug nog wel echo's waren tot die tijd ook allemaal goed.
Eerst ging een stagaire zoeken naar t hartje en kon t niet vinden, ik dacht nog ach is een stagaire. Toen kwam de verloskundige erbij en kon t ook niet vinden en toen voelde het al als een klap in mijn gezicht.
Er werd een echo gemaakt en je zag een prachtig kindje met alles erop en eraan helemaal stil liggen en geen hartje kloppen.
Wat er dan door je heen gaat.............
Uiteindelijk werd ik doorgestuurd naar t ziekenhuis waar het bevestigd werd. Ik heb daar gevraagd of ze nog een paar mooie plaatjes konden maken en dat deden ze. Allemaal heel lief waren ze daar, maar toch....
Bij mij zijn er 8 buisjes bloed afgenomen om te kijken of ik iets onder de leden heb waardoor dit heeft kunnen gebeuren want op de echo waren geen aanwijzijngen te zien.
Nu word ik morgen opgenomen en moet ik gaan bevallen van een dood kindje. O wat zie ik daar tegenop. Dit kindje wat als uit de lucht leek komen te vallen en o zo welkom was, waar ik helemaal voor wilde gaan, is dood.
Ik had geen buikpijn geen bloedverlies niks. Had alleen blaasontsteking gehad waar ik een kuurtje voor gekregen had wat je mag tijden je zwangerschap
Ik had mprgen vrij gevraagd van mijn werk om naar de 9 maanden beurs te gaan.....
En nu ben ik bezig een begrafenisje te regelen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik leeg ben, op, helemaal op.
Mijn verstand zegt wel dit is de natuur, er was iets met het kindje waardoor het zo heeft moeten aflopen, maar zo voelt mijn hart het nog helemaal niet.
Afgelopen zondag heb ik zo bewust 2 schopjes gevoeld. Toen voelde het alsof er iemand zei" he hallo ik ben er en ik hou van jou.
En nu weet ik dat het was "hallo, ik weet dat je van me houd, ik ook van jou maar ik moet gaan.
Ik heb een gedichtje gemaakt.
He kleintje, wat doe je nou?
Ik weet, je weet, ik hou van jou.
Zo bijzonder dat ene moment.
Laten voelen dat je in mij geboren bent.
Kus Jessie x