abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66234676
Leuk, Noli, zo'n vk-vriendin
Oeh, en dat klinkt alsof je aardig onder de pijnlijke plekken zit Auw...

Weet iemand of hoofdpijn ook bij de zwangerschap kan horen? Ik zit sinds gisteren thuis met gigantische koppijn, van m'n kaken tot m'n slapen en oogkassen, nog nooit eerder gehad
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66235663
Hier Jessie (ik ben mijn pasword van jessie kwijt en als ik dat opvraag word t naar me oude emailadres gestuurd als iemand me dat naar me nieuwe emailadres kan sturen graag)

Ik heb heel verdrietig nieuws.
Ik ben gisteren voor een normale controle geweest bij de verloskundige (ben nu 18 weken geweest) En het hartje klopte niet meer. 4 weken terug nog wel echo's waren tot die tijd ook allemaal goed.
Eerst ging een stagaire zoeken naar t hartje en kon t niet vinden, ik dacht nog ach is een stagaire. Toen kwam de verloskundige erbij en kon t ook niet vinden en toen voelde het al als een klap in mijn gezicht.
Er werd een echo gemaakt en je zag een prachtig kindje met alles erop en eraan helemaal stil liggen en geen hartje kloppen.
Wat er dan door je heen gaat.............
Uiteindelijk werd ik doorgestuurd naar t ziekenhuis waar het bevestigd werd. Ik heb daar gevraagd of ze nog een paar mooie plaatjes konden maken en dat deden ze. Allemaal heel lief waren ze daar, maar toch....
Bij mij zijn er 8 buisjes bloed afgenomen om te kijken of ik iets onder de leden heb waardoor dit heeft kunnen gebeuren want op de echo waren geen aanwijzijngen te zien.
Nu word ik morgen opgenomen en moet ik gaan bevallen van een dood kindje. O wat zie ik daar tegenop. Dit kindje wat als uit de lucht leek komen te vallen en o zo welkom was, waar ik helemaal voor wilde gaan, is dood.
Ik had geen buikpijn geen bloedverlies niks. Had alleen blaasontsteking gehad waar ik een kuurtje voor gekregen had wat je mag tijden je zwangerschap
Ik had mprgen vrij gevraagd van mijn werk om naar de 9 maanden beurs te gaan.....
En nu ben ik bezig een begrafenisje te regelen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik leeg ben, op, helemaal op.
Mijn verstand zegt wel dit is de natuur, er was iets met het kindje waardoor het zo heeft moeten aflopen, maar zo voelt mijn hart het nog helemaal niet.
Afgelopen zondag heb ik zo bewust 2 schopjes gevoeld. Toen voelde het alsof er iemand zei" he hallo ik ben er en ik hou van jou.
En nu weet ik dat het was "hallo, ik weet dat je van me houd, ik ook van jou maar ik moet gaan.

Ik heb een gedichtje gemaakt.
He kleintje, wat doe je nou?
Ik weet, je weet, ik hou van jou.
Zo bijzonder dat ene moment.
Laten voelen dat je in mij geboren bent.

Kus Jessie x
pi_66235799
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef texelonia het volgende:
Zweefvliegje hoe gaat het met jou? Vandaag 40 weken he
Goeiemiddag allemaal! Vandaag inderdaad 40 weken!
Maar nee, nog geen nieuws hier, f5'en heeft nog geen zin
Gisternacht wel weer wat krampen gehad, maar volgens mij zegt dat nog niet zoveel.
Ik zal jullie wel op de hoogte houden wanneer het zover is (als het lukt!).
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:49:47 #279
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66235809
Jessie wat verdrietig en heel veel sterkte komende dagen. Ik vind het een heel lief gedichtje voor je kleine engetlje...
pi_66235837
Innepin, ben je niet verkouden ofzo? (holtes vol snot/ontstoken, denk ik dan aan).
Geen idee of die hoofdpijn bij een zwangerschap kan horen... als je je zorgen maakt zou ik vk of ha even bellen...

Jessie, *kippenvel*.
"Mooi" dat je die schopjes hebt mogen voelen nog, maar wat een naar bericht. Je gaat op controle en dan dit... Heel veel sterkte
Fake it till you make it...
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:50:18 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66235838
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:46 schreef Ennu het volgende:
heel verdrietig nieuws.

Ik heb een gedichtje gemaakt.
He kleintje, wat doe je nou?
Ik weet, je weet, ik hou van jou.
Zo bijzonder dat ene moment.
Laten voelen dat je in mij geboren bent.
Jemig jessie, dat is inderdaad heel verdrietig nieuws!
Heel veel sterkte toegewenst deze komende moeilijke periode!
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 13:53:52 #282
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66235972
Jessie Veel sterkte gewenst, en wat een bijzonder en mooi gedicht heb je gemaakt voor je kleintje.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66235974
Ow jee Jessie, wat ontzettend erg
Ik wens jou en je vriend/man heel erg veel sterkte de komende tijd, gatverderrie wat een rotnieuws..

pi_66235985
Jessie wat een rotbericht. echt tranen n mn ogen, wat schrijf je het mooi.

bah! heel veel sterkte!! ik vind het zo erg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66236004
Jessie wat ontzettend verdrietig
Heel veel sterkte morgen, wat moet dat zwaar zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66236021
Och nee, Jessie, wat erg. Heel veel sterkte. Voor morgen en alle dagen daarna.
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:56:48 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66236101
Och Jessie toch IK wens je veel kracht en sterkte voor jou en je lieve meiden
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_66236114
Oh Jessie toch! Zit hier te janken nu Wat vind ik dit ontzettend vreselijk voor je!
Ik wens je morgen veel kracht en sterkte toe
Saartje
pi_66236140
Jessie wat erg, heb even geen woorden meer....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66236187
Jessie wat vreselijk verdrietig
Heel veel sterkte morgen en de komende tijd...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66236261
Jessie, sterkte!
pi_66236289
Oh lieve Jessie, wat erg
Ik zou je even willen vasthouden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:01:20 #293
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66236316
Jessie, wat verdrietig.
Sterkte morgen en alle dagen daarna
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66236419
Heel veel sterkte Jessie
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66236491
Oh Jessie.. Heel veel sterkte..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:07:18 #296
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_66236596
Och lieve Jessie Sinds we elkaar gezien hebben op de meeting ben je voor mij een hele speciale moeder. Zo'n lief en leuk mens, zo humorvol, zo zo.. Jessie..
Toen ik las dat er nog een kindje kwam wat jou zijn/haar mama mocht noemen was ik oprecht ontroerd. En nu dit, nu ben ik oprecht verdrietig en huil ik met je mee. Wat schrijf je mooi en liefdevol over dit kleintje wat niet mocht blijven. Daarmee bevestig je weer mijn beeld, mijn beeld van Jessie.. Heel veel sterkte morgen, en ik wou dat ik hier iets kon betekenen voor je...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_66236632
Och Jessie wat verdrietig...
Heel, heel veel sterkte morgen, en daarna.
pi_66236681
Oh God Jessie...
Wat erg! Afgrijselijk....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66236879
Jessie, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte met alles.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:22:21 #300
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66237347
Jessie, wat verschrikkelijk zeg. Ik heb er kippenvel van... heel veel sterkte en een dikke knuffel
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')