Gijs van Aardennequote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef qonmann het volgende:
Ardenne
2 2 goquote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef tomtomaat het volgende:
letland litouwen estland rusland en finland?
Jawelquote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef tomtomaat het volgende:
polen en oekraine moeten het dan zijn?
Tussenstand deel 1421:quote:
Tussenstand deel 1421:quote:Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Wallace
(geen idee hij heeft zoveel geschreven)quote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Schrijft die fictie?
Heb nog nooit iets van hem gelezen, maar dacht dat het allemaal non-fictie was. Of ben je een ID-aanhanger? (kijk trouwens eens in het crypto-topicquote:Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
(geen idee hij heeft zoveel geschreven)
Ne joh, ik plaagde je maar, ik heb minimaal 2 boeken van hem in zijn geheel gelezen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets van hem gelezen, maar dacht dat het allemaal non-fictie was. Of ben je een ID-aanhanger? (kijk trouwens eens in het crypto-topic)
dat begreep ik ook welquote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ne joh, ik plaagde je maar, ik heb minimaal 2 boeken van hem in zijn geheel gelezen.
The Selfish Gene is mij het meest bijgebleven.
quote:Crypto:
Intelligent Design is teveel letters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben weg.
of los, wat dit topic nu weer is...quote:
Tres bien! svk1985 +1quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:08 schreef svk1985 het volgende:
roux (sausbasis)
nopequote:
idd heerlen - maastrichtquote:
quote:Eenis een apparaat om het menselijk hart te ondersteunen. Aanvankelijk werden
gebruikt om een te traag hartritme (bradycardie) te corrigeren. Tegenwoordig worden ze ook gebruikt bij een te snel hartrime (tachycardie), en bij patiënten met een risico op een hartstilstand of met hartfalen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:28 schreef tomtomaat het volgende:
pace maker
iets te lange zin Roof....quote:
naam is goed, maar heeft niks met politiek te makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zou zeggen Tjalling Koopmans, da's geen politicus.
jawel, maar als enige niet op hetzelfde gebied als de andere 4....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:10 schreef tomtomaat het volgende:
Koopmans heeft geen nobelprjs gewonnen?
nee al, zullen ze vast een boel hebben gepubliceerd...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:54 schreef tomtomaat het volgende:
ik ken ze helaas niet... kan wel gaan gokken....literatuur
alsnog puntje voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |