quote:Superstars:
*Username: Sjotime
Gamertag: Sjotime
*Username: Strolie75
Gamertag: strolie75
*Username: Wessiej
Gamertag: Wessiej
*Username: Rikketik
Gamertag: RTik
*Username : PBateman1978
Gamertag : Nyx1978
*Username: _GdR_
Gamertag: GdR6
*Username: Cid
Gamertag: Cidalfas
*Username: Retarded
Gamertag: NL Superman
*Username : Henk-B
Gamertag : Rastafariman
Misschien kan je me coachen!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef AQuila360 het volgende:
TVP!
Ik doe niet mee maar wel intressant om te volgen
Ik kan je promotenquote:
Iedereen is toch pas een broekie over 2 weken, krijg hem ook pas volgende week binnen van amazon, dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Sjotime het volgende:
Ik hoop dat het toernooi pas over een maand start,... dan kan iedereen even goed oefenen zoals je al zegtMaar count me in,.... zal wel klappen krijgen, maar het gaat om de lol!
Usernam: Sjotime
Ik kan dus 16e wordenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet @ ps3 dus dat faalt
Bedoeling is 16 man voor dit toernooi
quote:
Volgens mij ga je ons allemaal pwnen!quote:Lang,… heel lang geleden, had een vriend van me het over een vechtspel in de Scheveningse Arcade hallen, waarmee je met een politieagent en een karateka kon vechten. Ik had toen geen idee wat hij bedoelde maar nu weet ik net zoals ieder ander Street Fighter fan dan hij het over Ryu (of Ken) en Mr. Bison (Vega in Japan) had. Een paar jaar later verscheen Street Fighter II dan eindelijk voor de SNES met een prachtig en kansloos prijskaartje van 250 gulden,… dat is 113 Euro mensen! Maar,… grijs,… ik heb dat spel grijs gespeeld zeg ik je. Ik bezorgde kranten in die tijd en mijn goed verdiende centen heb ik daar volledig aan uitgegeven zonder een moment van spijt. Dat is ook wel eens anders geweest.
http://www.bonardt.nl/?p=616
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ga je ons allemaal pwnen!
Je kunt toch ook nog steeds fietsen?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:31 schreef Sjotime het volgende:![]()
Gijs,.... ik ben inmiddels bijna 15 jaar ouder!
Ik rekende nog een keer en het was zelfs 20 jaarquote:Op maandag 16 februari 2009 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook nog steeds fietsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:33 schreef Sjotime het volgende:
Ik rekende nog een keer en het was zelfs 20 jaarIk trap er niet in Gijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"When weak, appear strong and when strong, appear weak"
Sun Tzu"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Joh ik kon de moves van toen nu direct alweer, sommigen staan voor de rest van mijn leven in mijn geheugen gegrift.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Gijs,.... ik ben inmiddels bijna 20 jaar ouder!
Ha je weet het!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik trap er niet in Gijs.
"When weak, appear strong and when strong, appear weak"
Sun Tzu
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:30 schreef RijstNatie het volgende:
Hoe komen sommige al aan dit spel?
*Username: Blaetman
Gamertag: Punisher on 360
*Username:
Gamertag: GB Oni
*Username: blessed19
Gamertag: phl3biac
*Username: Notorious Roy
Gamertag: NotoriousRoy
Heb het zelf nog niet bekeken,.... wel vind ik 3 gevechten winnen prettiger dan 2. Genoeg ruimte voor een comeback!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:53 schreef Rikketik het volgende:
Hoe wilde je de matches gaan regelen eigenlijk? Ik meende dat er geen tournament optie in zat.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Ja ik heb het spel nog niet eens binnen, ik ga voor de 9e plek
Ik denk dat we het nu over 2/3 weken doen? Als iedereen een beetje is ingewerkt.
[..]
Nee van gamestation...vorige game hadden ze woensdag verstuurd en die had ik vrijdag, SF is donderdag verstuurd dus logischerwijs is mijn hoop op morgen gevestigdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:35 schreef Wessiej het volgende:
Heb je hem van Amazon? Hoop ook dat die er morgen is, maar ik ga uit van dinsdag, valt het altijd mee
Ik heb hem ook van Amazon,..... eerste keer, maar levering schijnt inderdaad snel te zijn las ik overal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:35 schreef Wessiej het volgende:
Heb je hem van Amazon? Hoop ook dat die er morgen is, maar ik ga uit van dinsdag, valt het altijd mee
Hier niet binnen in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb hem ook van Amazon,..... eerste keer, maar levering schijnt inderdaad snel te zijn las ik overal.
Correct,.... binnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb hem binnen van Amazon.
Donderdag verzonden![]()
Sjo ik denk dat jij hem ook zo krijgt dus
Arrr, UPS werkt niet in weekenden, trace nog even je order na bij www.ups.com, want anders krijg je hem maandag pas.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Correct,.... binnenNu maar hopen dat mijn 360 ook vandaag komt. Zit sinds gisteren in een UPS wagen vanuit Duitsland,.... had een RROD
Super goedkoop en snel die Amazon! Tip +8
Sinds 06:23 onderweg vanuit Duitsland naar Amsterdam! UPS levert alleen af op zaterdag dacht ik,... verzendingen (ophalen) doen ze niet,... draaien tevens halve diensten. Maar ja,... ik acht de kans eerlijk gezegd klein!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Arrr, UPS werkt niet in weekenden, trace nog even je order na bij www.ups.com, want anders krijg je hem maandag pas.
Maar nu wordt het weer een tournament topic ipv over het spel
Denk het niet. Post is al geweest zo te zien, tenzij het met een pakket dienst mee komt ipv de gewone post.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb hem binnen van Amazon.
Donderdag verzonden![]()
Sjo ik denk dat jij hem ook zo krijgt dus
Morgen komt er als het goed is een special over op de Gamekings site! Dan gaan ze aantal pads en sticks testen met SF4! Steven doet dat en dat is een echte fighter guy en ook serieus altijd!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:24 schreef _GdR_ het volgende:
Mensen welke fightpad kan ik t beste kopen?
Zo'n arcade lookalike of een (madcatz?) controller? Over de laatste hoor ik vanuit america (live) veel goede ervaringen.
De normale controller van de xbox verneukt het vel om mn linker duim namelijk.
Je stuurde me gister een invite geloof ik? Ik joinde niet omdat ik ff met een maatje aan t gamen was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef Blaetman het volgende:
Ik doe ook wel mee dan
fok: Blaetman
live: Punisher on 360
Ik heb iedereen trouwens al ff een friend request gestuurd, dus niet schrikken
Owja no problem hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Je stuurde me gister een invite geloof ik? Ik joinde niet omdat ik ff met een maatje aan t gamen was.
Volgende keer beter.
hehehe. was een grapje hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hehe pleur me op je friendslist, kan ik vast wennen
Waarom doe je hem al wegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:44 schreef Sjotime het volgende:
Spam![]()
[TK] Xbox 360 Fightpad (Madcatz)
Nooit denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Wessiej het volgende:
Dan mag het
Wanneer ga jij aan de SF Aquila?
Nog 2 mensen nodig.quote:Superstars:
*Username:
Gamertag: GB Oni
*Username: Document1
Gamertag: DutchSmoke808
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb Tomb Raider Underworld voor je liggen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ik meld me af. Wegens te weinig tijd heb ik nog nauwelijks kunnen oefenen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ik meld me af. Wegens te weinig tijd heb ik nog nauwelijks kunnen oefenen.
Serieus...enorme volle agenda gehad de afgelopen week, en dat zie ik de komende week niet veranderen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
![]()
Niet eens proberen joh, we zijn denk ik niet allemaal van top niveau
En het is pas over 2 weken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 07:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...enorme volle agenda gehad de afgelopen week, en dat zie ik de komende week niet veranderen.
Dan zou ik nog 1 week hebben om een beetje te kunnen oefenen.
*Username: Document1
Gamertag: DutchSmoke808
Voeg mij ook alvast toe,... dan kunnen we elkaar vinden straks in de finalequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:02 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb morgen wel tijd om te spelen I guess. Zal in elk geval PBateman en Retarded toevoegen, Blaetman heb ik al in mijn lijst.
Bring itquote:Op maandag 2 maart 2009 12:05 schreef Cid het volgende:
Zal vanavond iedereen even toevoegen en als iemand zin heeft al meteen een paar potjes verlie...erm spelen.
het is stil op xblquote:Op maandag 2 maart 2009 11:49 schreef _GdR_ het volgende:
poule 3
ben vanavond online mocht iemand zich geroepen voelen om te komen knokken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef _GdR_ het volgende:
Oke blessed19 aka phl3biac heeft mijn aars finaal kapot getrapt.
kut spel.
Volgens mij gebruikt hij cheats.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Henk-B het volgende:
Net tegen blessed19 aka phl3biac gespeeld en ware leuke potjes die hij heeft gewonnen.![]()
Blessed19 gaat bij ons in de poule dus aan de leiding!
thnx! maar soms had ik wel dikke mazzel,hoor!;) ik ben benieuwd hoe je het tegen gdr zal doen! jammer dat je niet gewoon kan meekijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Henk-B het volgende:
Net tegen blessed19 aka phl3biac gespeeld en ware leuke potjes die hij heeft gewonnen.![]()
Blessed19 gaat bij ons in de poule dus aan de leiding!
Jij hoort een A,B,X,Yquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik kan via de mic horen welke knoppen je indrukt.
vandaar dat mn headset zo ruisde.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik kan via de mic horen welke knoppen je indrukt.
Wallhack en aimbot zeker.quote:
Geeft nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:13 schreef _GdR_ het volgende:
Sorry Henk was gister laat thuis.
Vanavond ben ik ws weer laat thuis. weet niet of je nog wakker bent rond een uur of 12?
K, ik zie je danquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan ook vanavond wel, rond een uurtje of 8.
die foutmelding, samen met ''room is full'' kom ik ook best vaak tegen.. maar je kan iemand anders inviten! misschien dat dat wat helpt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet me voorlopig afmeldenIk heb geen fatsoenlijk internet thuis waardoor ik niet online kan gamen (verbinding maken in SFIV met een online tegenstander werkt bijvoorbeeld niet). Gaat nog wel twee weken duren helaas.
Betekent dat de ander zijn NAT poorten niet open heeft staan. Zwaar irritant.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
die foutmelding, samen met ''room is full'' kom ik ook best vaak tegen.. maar je kan iemand anders inviten! misschien dat dat wat helpt?
misschien dat de update er wat aan doet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:30 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Betekent dat de ander zijn NAT poorten niet open heeft staan. Zwaar irritant.
Krijg nou wat! Jij kwam pas in een xboxliveparty waar ik in zat met Michel die mij aan het helpen was, alleen was hij aan het telefoneren. Grappig!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:30 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Betekent dat de ander zijn NAT poorten niet open heeft staan. Zwaar irritant.
add me ff, "punisher on 360"quote:
Zijn 3 matches met 'best of 5'.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:21 schreef Blaetman het volgende:
[..]
add me ff, "punisher on 360"
gg Rikketik en PBateman. Die werkweken SFIV sorteren succes ;x
We moesten trouwens eigenlijk "best of 3 potjes" spelen denk ik PB
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ow 3 matches ?
Dan hou je er nog 2 tegoed Blaetman, misschien morgenavond !
ik zie je morgen denk ik wel on-line!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:21 schreef Blaetman het volgende:
[..]
add me ff, "punisher on 360"
gg Rikketik en PBateman. Die werkweken SFIV sorteren succes ;x
We moesten trouwens eigenlijk "best of 3 potjes" spelen denk ik PB
Ik heb er 2500 ofzo, maar doe alleen ranked als ik verder niemand in m'n friendslist zie die wil spelen...Het word op een gegeven moment wel interessant qua opponents, als je een beetje same skill kan vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:52 schreef Document1 het volgende:
Hoogste battlepoints die ik ooit heb gehaald is 808, zit nu ergens op 600 ofzo. Ik vind het juist wel tof tegen gasten die veel beter zijn.
Punisher bv
Wat was het ook alweer? 20-0?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef Blaetman het volgende:
Ik zie nu pas dat jij dutchsmoke bent trouwens
Ja bij 20-0 besloot ik maar eens m'n nest op te zoekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? 20-0?Ik was in ieder geval al blij genoeg met de 2 rondes die ik per ongeluk won
je zit in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:20 schreef blanke_creool het volgende:
Street Fighter is voor watjes
Mortal Kombat is voor mannen
(Starting some controversy)
Soms zit ik net in een winnend online ranked flow en dan invite jij mij, het is echt niet zo dat ik niet met je wil spelen!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:15 schreef Retarded het volgende:
Blaetman heeft net mijn ass gekicked met 6-0 ofzoik ga nog even wat oefenpotjes doen haha
in het vervolg dus noooooiit meer als ik wat biertjes teveel op heb!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Soms zit ik net in een winnend online ranked flow en dan invite jij mij, het is echt niet zo dat ik niet met je wil spelen!![]()
Binnenkort spelen we weer een paar potjes
Hoezo niet vond het wel lekker gaan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
in het vervolg dus noooooiit meer als ik wat biertjes teveel op heb!
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:31 schreef Cid het volgende:
Sorry mensen, donderdag ben ik vader geworden dus heb even weinig game-tijd. Eigenlijk geen...
Eerder Cloud of Tifaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:48 schreef Document1 het volgende:
Hoe heet het kindje? Ryu of Chun Li?
Feli
Notorious is bij ons afgehaakt, dat betekent dat ik alleen nog tegen GDR moet uitmaken wie er 2de wordt in onze poule.quote:
Wie leent hem dan ook uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:32 schreef Sjotime het volgende:voor wanneer moeten de klappen uitgedeeld zijn! Ik krijg mijn SF4 game maandag terug denk ik!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:32 schreef Sjotime het volgende:
voor wanneer moeten de klappen uitgedeeld zijn! Ik krijg mijn SF4 game maandag terug denk ik!
Dat weet ik wel zekerquote:
Ik ging gister van 1080 naar 489quote:Op zondag 15 maart 2009 18:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerMijn Battle-score is 90
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:14 schreef Henk-B het volgende:
De potjes met GDR zijn gespeeld!
Waren leuke potjes!!
Uitslag is Henk-B - GDR 3 - 0
Idem hier!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan vanavond en morgenavond niet, dus ik denk dat ik maar afhaak.
we doen gewoon 3 potjes van 5, TS heeft toch niks door.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:14 schreef Blaetman het volgende:
Lols meteen tegen blessedFf hopen dat ie niet veel geoefend heeft
Waarom maar 1 wedstrijd van best of 5 trouwens? ;x
Zo ff langs een arcade in chinatown, NY, zal daar wel gepwned worden
GOT YOU THEREquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
we doen gewoon 3 potjes van 5, TS heeft toch niks door.
jamaar... ik ga nu voor 2 mains.... alleen guile is poep.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef Wessiej het volgende:
Ok dan mag het hoor mensen
Al doe je 100 potjes tegen elkaar, boeieik win toch.
Dan word het dinsdagavond denkk, ik kom maandag pas terug naar nl en zal dan wel lam zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
jamaar... ik ga nu voor 2 mains.... alleen guile is poep.
ik kan trouwens volgende week alleen maar maandag en dinsdagavond vanaf 8 uur
cheater!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Blaetman het volgende:
[..]
Dan word het dinsdagavond denkk, ik kom maandag pas terug naar nl en zal dan wel lam zijn
Chinees vs Blaetman 7-0 trouwens in de arcade ;x Goeie Abel had ie wel, en het is toch wel wennen.
Wie mainde je ook alweer Blessed? Guile en Rose ofzo?
Ff hun matchups checken
Ik heb niet echt een main. Ik speel voornl: Blanka, Boxer, Ken, Rose, Dictator, Gouken, E.Honda denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
cheater!
welke main heb jij dan? kan ik me er ook op voorbereiden.
dinsdag is prima!
ik heb door prive redenen de laatste tijd helemaal niet meer kunnen spelen. ik probeer 8 uur aan te houden, maar het liefst speel ik eerst wel ff een paar 'losse potjes'. denk dat ik er nu helemaal niks van bak.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb er zin in Blessed, dus ik ga m'n best doen je helemaal te slopen
Jammer dat we nu al tegen elkaar moeten, ik had gedacht dat we dat in de finale zouden gaan doen...
I haz t3h win. Jammer dat je niet meer gespeeld hebt, anders had je wel een kans om te winnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb door prive redenen de laatste tijd helemaal niet meer kunnen spelen. ik probeer 8 uur aan te houden, maar het liefst speel ik eerst wel ff een paar 'losse potjes'. denk dat ik er nu helemaal niks van bak.
ach, mocht het prive weer beter gaan, daag ik je gerust weer uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:44 schreef Blaetman het volgende:
[..]
I haz t3h win. Jammer dat je niet meer gespeeld hebt, anders had je wel een kans om te winnen.
ik zal proberen vanavond om 7 uur te zijn, spelen we metteen ons potje! deal?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:05 schreef Blaetman het volgende:
FORFEIT
Hadden we niet gister al ons potje gespeeld?quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik zal proberen vanavond om 7 uur te zijn, spelen we metteen ons potje! deal?
ik zet al mijn geld in op blaetman!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef Wessiej het volgende:
Er is niet gereageerd nog of hij is online gekomen, dus neem aan dat dat als een forfeit in de oren klinkt...
Zoja, krijgen we 3 finalisten, ik, blaetman en henk-b. Zullen we doen in een poule van 3, iedereen speelt 1 pot tegen elkaar, de nummer laatst valt af en daarna de finale tussen 1 en 2? Of een andere suggestie?
Zullen we ons potje nu doen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef Blaetman het volgende:
Voor mij ist wel haalbaar iig.
kwas bezig.quote:
Je bent wel een stuk beter geworden iigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Henk-B het volgende:
Blaetman VS Henk-B 3 - 0
Goed gespeeld!!
Ik word zo gek van dat gegooi![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:05 schreef Blaetman het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk beter geworden iigAlleen je bent echt te vulnerable voor throws man.En je throwed zelf nooit.
Dat is je grote weaknessAnders was het ws 50-50 wie wint (en maybe jij zelfs meer kans).
En die ene overhead punch of w/e niet doen met Ryu als je tegen me staat, want ik push automatisch de throw in die daar van wint
Doe iets met de feedback en we krijgen maybe een spetterende finale
Ik ben online atmquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:18 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan vandaag alle 2 mijn potjes spelen...
Ik kom vandaag helaas niet meer thuis, is morgenavond goed?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:47 schreef Wessiej het volgende:
3-0 verloren,
Blaetman door, nu nog tegen Henk-B
Prima.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik kom vandaag helaas niet meer thuis, is morgenavond goed?
Ik ben nu online, dus als je nu kan is het ook goed.quote:
Goed gespeeld!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:24 schreef Wessiej het volgende:
Ok ook groot verloren
Finale is Henk-B vs Blaetman, kan het vanavond?
Dacht aan best of 5 potjes van best of 5.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Goed gespeeld!
Hoe zit de finale trouwens in elkaar?
Ook 3 potjes best of 5?
Ik ga eerst ff ontbijtenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:17 schreef Henk-B het volgende:
JA vind ik ook goed!
Zeg maar wanneer je kan Blaetman?
Is goed, ik zie je wel verschijnen!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:18 schreef Blaetman het volgende:
[..]
Ik ga eerst ff ontbijtenMaybe over een uur ergens?
Is het niet zo dat als je ranked speelt je een gelijkwaardige tegenstander zou moeten treffen? Ik word overigens ook AFGESLACHT online, dus maak je niet drukquote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
Spel vandaag gekocht en denk probeer ff online, Meteen eerste tegenstander staat "legendary streetfighter" eerste ronde gewonnen maar daarna hard afgeslacht! beetje hoge drempel om zo'n game online te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |