ach, mocht het prive weer beter gaan, daag ik je gerust weer uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:44 schreef Blaetman het volgende:
[..]
I haz t3h win. Jammer dat je niet meer gespeeld hebt, anders had je wel een kans om te winnen.
ik zal proberen vanavond om 7 uur te zijn, spelen we metteen ons potje! deal?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:05 schreef Blaetman het volgende:
FORFEIT
Hadden we niet gister al ons potje gespeeld?quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik zal proberen vanavond om 7 uur te zijn, spelen we metteen ons potje! deal?
ik zet al mijn geld in op blaetman!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef Wessiej het volgende:
Er is niet gereageerd nog of hij is online gekomen, dus neem aan dat dat als een forfeit in de oren klinkt...
Zoja, krijgen we 3 finalisten, ik, blaetman en henk-b. Zullen we doen in een poule van 3, iedereen speelt 1 pot tegen elkaar, de nummer laatst valt af en daarna de finale tussen 1 en 2? Of een andere suggestie?
Zullen we ons potje nu doen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef Blaetman het volgende:
Voor mij ist wel haalbaar iig.
kwas bezig.quote:
Je bent wel een stuk beter geworden iigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Henk-B het volgende:
Blaetman VS Henk-B 3 - 0
Goed gespeeld!!
Ik word zo gek van dat gegooi![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:05 schreef Blaetman het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk beter geworden iigAlleen je bent echt te vulnerable voor throws man.En je throwed zelf nooit.
Dat is je grote weaknessAnders was het ws 50-50 wie wint (en maybe jij zelfs meer kans).
En die ene overhead punch of w/e niet doen met Ryu als je tegen me staat, want ik push automatisch de throw in die daar van wint
Doe iets met de feedback en we krijgen maybe een spetterende finale
Ik ben online atmquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:18 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan vandaag alle 2 mijn potjes spelen...
Ik kom vandaag helaas niet meer thuis, is morgenavond goed?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:47 schreef Wessiej het volgende:
3-0 verloren,
Blaetman door, nu nog tegen Henk-B
Prima.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik kom vandaag helaas niet meer thuis, is morgenavond goed?
Ik ben nu online, dus als je nu kan is het ook goed.quote:
Goed gespeeld!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:24 schreef Wessiej het volgende:
Ok ook groot verloren
Finale is Henk-B vs Blaetman, kan het vanavond?
Dacht aan best of 5 potjes van best of 5.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Goed gespeeld!
Hoe zit de finale trouwens in elkaar?
Ook 3 potjes best of 5?
Ik ga eerst ff ontbijtenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:17 schreef Henk-B het volgende:
JA vind ik ook goed!
Zeg maar wanneer je kan Blaetman?
Is goed, ik zie je wel verschijnen!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:18 schreef Blaetman het volgende:
[..]
Ik ga eerst ff ontbijtenMaybe over een uur ergens?
Is het niet zo dat als je ranked speelt je een gelijkwaardige tegenstander zou moeten treffen? Ik word overigens ook AFGESLACHT online, dus maak je niet drukquote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
Spel vandaag gekocht en denk probeer ff online, Meteen eerste tegenstander staat "legendary streetfighter" eerste ronde gewonnen maar daarna hard afgeslacht! beetje hoge drempel om zo'n game online te spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |