Oke bedankt voor je reactiequote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is wat ja. En je kan er mee internetten.
Je vroeg ook niet om systemen en volgens mij is het woord laptop of notebook al helemaal nergens gevallen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:37 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Haha ik moet toch met iets komen, als jullie het niet doen
Volgens mij is tegenwoordig 90% van de lineup aluminium.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef ThE_ED het volgende:
Je moet toegeven dat het wel knap is dat Apple, samen met Nintendo tegenwoordig, wit plastic weer helemaal teruggebracht heeft. Ik had dat eerlijk gezegd al afgeschreven.
Bij dezequote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je vroeg ook niet om systemen en volgens mij is het woord laptop of notebook al helemaal nergens gevallen.
geen idee, als ik iets NIET doe is het wel serieus werkquote:Op maandag 16 februari 2009 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus jij kan razend snel wordfiles openen
Oh daar zoek ik niet naarquote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, als ik iets NIET doe is het wel serieus werk.
Hoe duur ie was, geen idee meer, maar het was zelfbouw.
Inderdaad, I give up.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hele discussie en dan komt de ts met een acer aanzetten
Ja, met zwart ook geloofik.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is tegenwoordig 90% van de lineup aluminium.
Nee dus, dat toon ik net aan, knurft. iMac en vergelijkbare Dell, daar zit bij aanschaf ¤500,- tussen. En dan is Dell nog duur voor een PC bouwer.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je weet zelf ook dat het prijsverschil wel iets lager ligt
Mooier uitziet is een kwestie van smaak. Sommige mensen betalen ook kapitalen aan botox injecties omdat ze dat er mooier uit vinden zien.quote:en sommige mensen zijn gewoon bereid iets meer te betalen voor iets wat er over het algemeen mooier uitziet en persoonlijk beter werkt dan de gemiddelde windows pc
Dat lijkt mij een gewaagde uitspraak..quote:Op maandag 16 februari 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag hoor, mijn voorkeur bij een apparaat dat bij MIJ hooguit 2 jaar meegaat is dat de componenten gewoon snel zijn. Ik betaal niet voor design, ik heb een oerlelijke PC kast, maar die rent wel rondjes om zo'n beetje elke MAC
.
nee want je flikkert er 4 gig geheugen in ter waarde van 140 euro terwijl je aan 2 meer dan genoeg hebt in een mac, kijk dat je dat dan weer nodig hebt in die dell is weer terug te koppelen naar dat mooie besturingsysteem vistaquote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee dus, dat toon ik net aan, knurft. iMac en vergelijkbare Dell, daar zit bij aanschaf ¤500,- tussen. En dan is Dell nog duur voor een PC bouwer.
[..]
Mooier uitziet is een kwestie van smaak. Sommige mensen betalen ook kapitalen aan botox injecties omdat ze dat er mooier uit vinden zien..
En beter werkt is dus heel persoonlijk inderdaad. Ook geen argument dus.
Dat iets moeilijk te meten is betekent niet dat het niet als argument gebruikt kan worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee dus, dat toon ik net aan, knurft. iMac en vergelijkbare Dell, daar zit bij aanschaf ¤500,- tussen. En dan is Dell nog duur voor een PC bouwer.
[..]
Mooier uitziet is een kwestie van smaak. Sommige mensen betalen ook kapitalen aan botox injecties omdat ze dat er mooier uit vinden zien..
En beter werkt is dus heel persoonlijk inderdaad. Ook geen argument dus.
Mij nietquote:Op maandag 16 februari 2009 16:44 schreef dottinator het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een gewaagde uitspraak..
Die je weer dual-boot moet installeren, omdat AutoCad niet te verkrijgen is voor OSX.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee want je flikkert er 4 gig geheugen in ter waarde van 140 euro terwijl je aan 2 meer dan genoeg hebt in een mac, kijk dat je dat dan weer nodig hebt in die dell is weer terug te koppelen naar dat mooie besturingsysteem vista
Wel in een generieke discussie als deze.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:46 schreef dottinator het volgende:
[..]
Dat iets moeilijk te meten is betekent niet dat het niet als argument gebruikt kan worden.
maar je was denk ik ook wel wat geld kwijt voor de inhoud van die pc aangezien nieuwe hardware dat net uit is ook stervensduur isquote:
Nou, die 4GB geheugen wordt juist in de Mac optimaal gebruikt. Je moet er alleen geen 140 euro voor betalenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee want je flikkert er 4 gig geheugen in ter waarde van 140 euro terwijl je aan 2 meer dan genoeg hebt in een mac, kijk dat je dat dan weer nodig hebt in die dell is weer terug te koppelen naar dat mooie besturingsysteem vista
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |