Snelwandelen lijkt me enkel een handicap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Slechts emotie. Snelwandelen is geen sport.
En toch gaat het om de sportmens en de emotie. Het doet gewoon pijn als je dat ziet. 4 en soms 8 jaar lang werk je ergens naartoe en je wordt dan in het zicht van de haven uit de race gehaald.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Slechts emotie. Snelwandelen is geen sport.
Dat begrijp ik wel, maar snelwandelen is geen sport.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:14 schreef Breach het volgende:
[..]
En toch gaat het om de sportmens en de emotie. Het doet gewoon pijn als je dat ziet. 4 en soms 8 jaar lang werk je ergens naartoe en je wordt dan in het zicht van de haven uit de race gehaald.
Ik vind emotie in de sport juist het mooist. Vandaar ook de Kneet en de Japanse skispringers. Is ooit een prachtige documentaire over gemaakt.
Schaatsen ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar snelwandelen is geen sport.
Er is veel mis met schaatsen, maar zolang ze nog niet verplicht worden om achterstevoren, op de knieėn, of constant met beide schaatsen op het ijs te schaatsen schaar ik het nog onder sport.quote:
Ik weet het al.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Nu kan ik lekker opzoeken hoe je echt heet Breach
Ga je gang, Jaap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Nu kan ik lekker opzoeken hoe je echt heet Breach
Je lacht wel, maar weet je het nou al?quote:
Ik heb altijd gedacht dat je een jongetje bentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar weet je het nou al?
Je was toch niet stiekem verliefd he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat je een jongetje bent
Niet stiekem nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Je was toch niet stiekem verliefd he?
heftige beslissing maar het belangrijkste is dat het goed voor je voelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef SCH het volgende:
Ik ga vanavond vliegen
en ik heb gisteren de redactie laten weten dat ik niet terugkom, blijf wel bij het bedrijf maar in een andere nog nader te bepalen functie - is toch wel een beslissing na 10 jaar r1
Zo heftige beslissing, maar wel een goede denk ik... vooral als jij jezelf niet er niet meer prettig voelde.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef SCH het volgende:
Ik ga vanavond vliegen
en ik heb gisteren de redactie laten weten dat ik niet terugkom, blijf wel bij het bedrijf maar in een andere nog nader te bepalen functie - is toch wel een beslissing na 10 jaar r1
Je had rubber ook gewoon kunnen quoten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo heftige beslissing, maar wel een goede denk ik... vooral als jij jezelf niet er niet meer prettig voelde.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je had rubber ook gewoon kunnen quoten.
gewoon kenners onder elkaar hierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]had niet eens door dat we hetzelfde typte....
Nog maar een bakje koffie doen..
Great Minds Think Alikequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon kenners onder elkaar hier
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Have fun Japie, en een dappere beslissing lijkt me.
Ik krijg morgen een aanbieding opgestuurd, ik heb de baan dus.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:
Goezo, feliquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga iedere dag ergens op een bankje zitten afwachten wie er een goed voorstel doetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:58 schreef Bluezz het volgende:
En voor SCH is er ook altijd wel een melkertbaantje te vinden als ie terug komt. Of blijf je in Chili in een homosekte?
wachten op een homo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag ergens op een bankje zitten afwachten wie er een goed voorstel doet
Die hebben ze niet in zuid amerikaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |