Warsteinerquote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef Ruud het volgende:
oh, ik zie nu de sig van de jarige![]()
![]()
mot ie geen Grolsch???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Toch lief dat ook jij hier postquote:Op maandag 16 februari 2009 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet gefeliciteerd
Ah heldquote:Op maandag 16 februari 2009 11:49 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damz
'Cause we love youquote:Op maandag 16 februari 2009 12:15 schreef Damzkieee het volgende:
Dank
Is echt een opsomming van kwaliteitsfoto's geworden zeg. Uitgezonderd die van vriend Weebl dan
ik vind sportlust ook leuker dan de boysquote:Op maandag 16 februari 2009 12:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vind Heracles ook leuker dan Twente. Almeloooooooooooooo.
Kut gelovigequote:Op maandag 16 februari 2009 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vind sportlust ook leuker dan de boys [ afbeelding ]
Nog steeds volumetje 120 uit de hoorns langs het hoofdveld bij de boys? Een wedstrijd daar was alleen daarom al een kwelling.quote:
Zou het niet weten, kijk nooitquote:Op maandag 16 februari 2009 13:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog steeds volumetje 120 uit de hoorns langs het hoofdveld bij de boys? Een wedstrijd daar was alleen daarom al een kwelling.
Het is inderdaad een eer, geniet er maar van.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:17 schreef Damzkieee het volgende:
Dank
Alleen maar kwaliteitsusers hier, wat een heerlijk genot om door jullie gefeliciteerd te mogen worden.
ken jij Sportlust?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vind sportlust ook leuker dan de boys [ afbeelding ]
Da's een andere dan Dos en ik bedoelenquote:
zie edit voor de tquote:Op maandag 16 februari 2009 14:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Da's een andere dan Dos en ik bedoelen. Ik speel bij de Boys en Sportlust is een (katholieke) voetbalvereniging uithetzelfde dorp. Waardeloze vereniging trouwens, maar dat terzijde.
Onze Sportlust speelt 6e klasse ofzoietsquote:Op maandag 16 februari 2009 14:59 schreef Ruud het volgende:
[..]
zie edit voor de t
de Sportlust die ik ken is ook waardeloos ja
hoger niveau dan mijn clubje maar dat doet er nou niet toe
Vroomshoopse. Angstgegner van ons altijd in de jeugd.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
Stelletje topickapers!
Enschedese Boys trouwens? Of Vroomshoopse?
Ja, in de jeugd wil het nog wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vroomshoopse. Angstgegner van ons altijd in de jeugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |