Top.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:16 schreef krapula het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan de hardcover, die mooie van van Oorschot
Thanks, die kende ik nog niet!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:34 schreef Idler het volgende:
[..]
Die heb ik net ook besteld, maar dan de goedkope Penguin pocket![]()
Daarnaast deze ook gelijk besteld:
[ afbeelding ]
Bookdepository
Ja, een tijd geleden. Goed boek.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:14 schreef krapula het volgende:
[..]
ben erg benieuwdheb je oblomov al gelezen?
Die heb ik vorige keer ook van de gratis boekenstapel gepakt. Van het weekend ook weer geweest, dit keer een boekje van Herman Finkers meegenomen. Verder dit keer niet zo zeer veel boeken meegenomen, maar een paar duurdere:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Naar het Boekfestijn geweest
[ afbeelding ]
Leest leuk weg, als je niet al te veel hecht aan volledige historische correctheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Vertel me even hoe 'In Europa' is als je hem uit hebt, wil hem namelijk ook nog kopen maar twijfel of ik niet beter de TV-serie kan bekijken.
Zal nog wel even duren, want ik heb nog een hoop hoger op mijn leeslijst staan. Ik ben nu bezig in The Baroque Cycle van Stephenson, dat duurt sowieso nog wel evenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Vertel me even hoe 'In Europa' is als je hem uit hebt, wil hem namelijk ook nog kopen maar twijfel of ik niet beter de TV-serie kan bekijken.
Ben wel benieuwd naar wat je vond van The complete chronicle of the emperors of Rome.. Dus als je je mening daarover zou willen posten zodra je het boek gelezen hebt.. Graagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Naar het Boekfestijn geweest
Gekocht omdat ik toevallig op de Daily Telegraph site er een stuk over tegenkwam, waaruit blijkt dat één van de gebruikte bronnen vals is
...
En 1 DVD-boxje:
...
Allemaal voor de vakantie..
En tot die tijd verboden gebied![]()
Ja mij ook! Ben heel benieuwd hoe die isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
En Daph_, dat Adrian Mole-boek lijkt mij ook nog wel eens grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |