Ook lid van ECI?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:48 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
En daar kreeg ik gratis deze bij:
[ afbeelding ]
Hartelijk dank dat je er nog aan gedacht hebt!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:37 schreef Lov1 het volgende:
Zoals beloofd, mijn reactie op
[ afbeelding ]
Leuk boek, ik heb me zeker vermaakt, maar sommige 'onverwachte' plotwendingen zie je van mijlenver aankomen met je ogen dicht. Desalniettemin een leuk gegeven (man belandt van 1988 ineens in 1897 Wenen) wat een aardig verhaal is geworden. Leuk voor in de trein
Die wil ik ook lezen, omdat dat boek ook voorkomt in Murakami's Sputnik Sweetheartquote:
Zeker doen, erg goed boek!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die wil ik ook lezen, omdat dat boek ook voorkomt in Murakami's Sputnik Sweetheart.
Hersenschimmen is echt een prachtig boekquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
Net terug uit Haarlem, waar ik de volgende boeken heb gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vond dat een heel aangrijpend boek. en ik las het toen ik 15 was of zo, voor Literatuur op school. mooi boek!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef supkaa het volgende:
[..]
Hersenschimmen is echt een prachtig boek
Die heb ik net ook besteld, maar dan de goedkope Penguin pocketquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:16 schreef krapula het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan de hardcover, die mooie van van Oorschot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |