Hey Flo!quote:
En dan heb je hem niet eens goed weten te spiegelen want die van BT was transparant.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, moest het plaatje uit Bt's OP spiegelen.En toen begon m'n externe HDD zich te activeren.
Ben je zwanger?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef wolvendagen het volgende:
Even terug op de vraag "hoe dat zo?". Nou het werd ineens zwart voor mijn ogen. En ik werd ook misselijk.
Oh.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan heb je hem niet eens goed weten te spiegelen want die van BT was transparant.en hij staat gewoon op Wikipedia.
Zo, genoeg gebitchedquote:
Goed begin van je dag.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef wolvendagen het volgende:
Even terug op de vraag "hoe dat zo?". Nou het werd ineens zwart voor mijn ogen. En ik werd ook misselijk.
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
SERGEANT HARRIE VOOR JOU, SOLDAAT [ afbeelding ]
Nee. Ik had vorige week mijn stop week en heb geen seks gehad.quote:
Nee, ik was gister om 18:00 pas klaar met het lezen van al mijn valentijnskaarten.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:33 schreef Florian_ het volgende:
Zo bazen, nog wat leuks gedaan dit weekend?
Ja, en voetjevrijen met IQM doe je maar lekker via PMquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, nu wolvendagen er weer is kunnen er tieten gepost worden. Wolvendagen haar tieten om precies te zijn.
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
tieten, kom dus precies op het juiste moment!
Huh? Wie is er aan het voetjevrijen met IQM?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en voetjevrijen met IQM doe je maar lekker via PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |