Hey Flo!quote:
En dan heb je hem niet eens goed weten te spiegelen want die van BT was transparant.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, moest het plaatje uit Bt's OP spiegelen.En toen begon m'n externe HDD zich te activeren.
Ben je zwanger?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef wolvendagen het volgende:
Even terug op de vraag "hoe dat zo?". Nou het werd ineens zwart voor mijn ogen. En ik werd ook misselijk.
Oh.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan heb je hem niet eens goed weten te spiegelen want die van BT was transparant.en hij staat gewoon op Wikipedia.
Zo, genoeg gebitchedquote:
Goed begin van je dag.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef wolvendagen het volgende:
Even terug op de vraag "hoe dat zo?". Nou het werd ineens zwart voor mijn ogen. En ik werd ook misselijk.
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
SERGEANT HARRIE VOOR JOU, SOLDAAT [ afbeelding ]
Nee. Ik had vorige week mijn stop week en heb geen seks gehad.quote:
Nee, ik was gister om 18:00 pas klaar met het lezen van al mijn valentijnskaarten.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:33 schreef Florian_ het volgende:
Zo bazen, nog wat leuks gedaan dit weekend?
Ja, en voetjevrijen met IQM doe je maar lekker via PMquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, nu wolvendagen er weer is kunnen er tieten gepost worden. Wolvendagen haar tieten om precies te zijn.
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
tieten, kom dus precies op het juiste moment!
Huh? Wie is er aan het voetjevrijen met IQM?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en voetjevrijen met IQM doe je maar lekker via PM
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, nu wolvendagen er weer is kunnen er tieten gepost worden. Wolvendagen haar tieten om precies te zijn.
Wut?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en voetjevrijen met IQM doe je maar lekker via PM
Maar ff serieus, is niet zo tof natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik had vorige week mijn stop week en heb geen seks gehad.
er wordt dus alleen maar gedreigd?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er worden hier nooit tieten gepost.
Heel kut. Ik ben nu nog misselijker.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed begin van je dag.
Hoe voel je je nu dan?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh? Wie is er aan het voetjevrijen met IQM?
Tja, hoe harder ze ontkennen...quote:
Als je nieuw bent moet je tietenpics posten hequote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
tieten, kom dus precies op het juiste moment!
Nou, grijp die kans en zoek een leuke foto van je vriendin opquote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er worden hier nooit tieten gepost.
Nijmegenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er wordt dus alleen maar gedreigd?
zelfs het Nijmegentopic is dan beter
Mijn vriendin was ongesteld op valentijnsdagquote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ff serieus, is niet zo tof natuurlijk.
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Tja, hoe harder ze ontkennen...
Insinueer je nou dat jitzzzz en ik....quote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Tja, hoe harder ze ontkennen...
Word maar snel weer beter dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel kut. Ik ben nu nog misselijker.
Ik zou het niet vreemd vinden. Zo'n geile marinier zou ik als hetero ook niet kunnen weerstaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat jitzzzz en ik....
Dus ze was niet zo gezellig?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin was ongesteld op valentijnsdag
Zoals ik al eerder zei, valt er bij mijn vriendin niet veel te zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, grijp die kans en zoek een leuke foto van je vriendin op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
zitten die nu nog niet in de Mijn Documenten van de wat langer geregistreerde users hier?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je nieuw bent moet je tietenpics posten he
Jeweetzelluf dat ik alleen op vrouwen val.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het niet vreemd vinden. Zo'n geile marinier zou ik als hetero ook niet kunnen weerstaan.
[..]
Omdat ze niet bestaat? Of omdat ze graatmager is? Of omdat je naar haar neus moet kijken om erachter te komen wat de voorkant is?quote:Zoals ik al eerder zei, valt er bij mijn vriendin niet veel te zien.
Nope! Maar in de SC is dat sowieso een vereiste.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zitten die nu nog niet in de Mijn Documenten van de wat langer geregistreerde users hier?
Ben ik dan de enige die Adriana Lima niet boeiend vind?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:44 schreef IQM het volgende:
Zal ik dan maar weer voor de kwaliteit zorgen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat, plus ik zie geen hoofd. Dan doen tieten me ook weinig.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behoorlijk, en al zo oud als sinterklaas~
Dat zeggen alle in-de-kast-homo's.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jeweetzelluf dat ik alleen op vrouwen val.
[..]
Nee, nee en nee. Gewoon omdat ze niet zulke hele grote borsten heeft.quote:Omdat ze niet bestaat? Of omdat ze graatmager is? Of omdat je naar haar neus moet kijken om erachter te komen wat de voorkant is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |