Ik begrijp die mensen ook nooit die dus zogenaamd er principieel tegen zijn. Die vinden dingen als datumprikker.nl al een aanslag op hun privacy.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:58 schreef Hik het volgende:
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar ik kan dus niet zoveel met die mensen die heel principieel niets op social sites doen.
Dat is ook wat Hik zegt, je moet er wel wat aan hebben om het echt te gebruiken. Vaak weet je dat niet van tevoren. En sommigen zijn wat nieuwgieriger en/of handiger om dat soort dingen te proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:42 schreef k_man het volgende:
Het is niet zo dat ik principieel niets met zulke sites doe. Ik zie niet echt wat ik er mee zou moeten / kunnen en heb geen zin er energie in te stoppen.
Was it that obvious?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, ik zal jullie vanavond eens gaan opzoeken
Nu 33quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Pff, jij hebt maar 32 vrienden
Je bent gewoon teveel op fok om nog tijd te hebben voor die andere sites.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:42 schreef k_man het volgende:
Het is niet zo dat ik principieel niets met zulke sites doe. Ik zie niet echt wat ik er mee zou moeten / kunnen en heb geen zin er energie in te stoppen.
Omdat ik een iets kleiner toetsenbord gebruikte en de eerste dus verkeerd typte en om consequent te blijven de tweede dan ook maar omgekeerd heb.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Fogel het volgende:
DT, waarom zijn de brackets rond SC omgekeerd (]SC[ ipv [SC])?
http://www.seatcounter.com/quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef HomoSaabiens het volgende:
Ik ben op zoek naar de site waar je kan zien hoe vol bepaalde vluchten zitten. Er stond een dergelijke link bij het topic handige links dacht ik, maar ik kan het niet meer vinden..
Ah, opeens weet ik wie die grote onbekende is die zo graag mijn vriendje wil wordenquote:
checkquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:03 schreef flipsen het volgende:
De 3 op Reis fans zijn uiteraard allemaal al lid van Llink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Dat was de bedoeling dan ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef flipsen het volgende:
Die andere patient was anders wel mooi overleden!
Wij zijn thuis allebei lid van Llink en ik heb zelfs leden geworven op mijn werk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:14 schreef Liejannuh het volgende:
Maar natuurlijk ben ik lid van Llink!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |