quote:Green Program
For guests wishing to be environmentally friendly, the hotel participates in active environmental friendly practices. In lieu of a “no room cleaning” request, a JYP1000 per room, per night credit for hotel facility-use will be issued.
Tijd voor een nieuw label, naast "do not disturb" en "please clean room", komt er nu "do not clean room" (en om het compleet te maken "do disturb"?)...quote:Op maandag 16 februari 2009 07:23 schreef DutchTrain het volgende:
Bij het zoeken naar een hotel, kwam ik weer eens iets nieuws tegen
[..]
Appeltaart?quote:Op maandag 16 februari 2009 07:22 schreef DutchTrain het volgende:
..
Desalniettemin tijd voor een feestje![]()
Iemand een goed idee om dit te gaan vieren
Dat is het punt niet, dat doe ik ook. Het gaat erom dat "het milieu" als enige reden wordt aangedragen en dat over de kostenreductie voor het hotel niks gezegd wordt (al heb ik daar een keer een uitzondering van gezien, maar herinner niet in welk hotel dat was).quote:Op maandag 16 februari 2009 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ach, een handdoek kun je makkelijk een tweede keer gebruiken als hij droog is. Prima toch.
quote:
EENS!! (alhoewel Den Bosch ook wel leuk is natuurlijk)quote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef Hik het volgende:
Om nog even terug te komen op Vogues woon-en-werk-dilemma: Utrecht is natuurlijk ook wel een stukje leuker wonen dan Eindhoven () hè?
![]()
...en daar zijn we weer!
Over welke punten moet dan gedobbeld worden?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef DutchTrain het volgende:
Ik denk dat we daar een dobbelsteen over moeten gooien
We eten:quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
Over welke punten moet dan gedobbeld worden?
Lijkt me een goede.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
We eten:
1. Appeltaart
2. Appeltaart
3. Appeltaart
4. Appeltaart
5. Appeltaart
6. Liejannuh beslist.
Zelfkennis.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, wacht. Ik ben geen inspirerende persoon, dus KLM ziet mij natuurlijk helemaal niet als doelgroep... dat is natuurlijk de bedoeling van de reclame![]()
Appelpunten?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Over welke punten moet dan gedobbeld worden?
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie dat k_man zich heeft opgeworpen als organisator van de welkom vogue terug in NL-meet.
Ik heb zojuist maar alvast gegooid, het was 3. Uiteraard regel ik een groepskorting voor julliequote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Fogel het volgende:
De meet is in:
1: Nederland
2: Noorwegen
3: Argentinie
4: Nederland
5: Noorwegen
6: Argentinie
Deze inderdaad => http://www.koekela.nl/assortiment.phpquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Hik het volgende:
Ik heb laatst een kleine proeverij van Dudok-taarten gehad en ze hebben toch echt veel lekkerder taarten dan die suffe appeltaart hoor...
Hier ben ik, maar helaas is de dobbelsteen veilig thuis en zit ik op kantoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef DutchTrain het volgende:
Waar is UIO met z'n dobbelsteen, als je 'm nodig hebt.... ?
Ik ga even uitzoeken of er een congres is in (de buurt van) Argentiniequote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb zojuist maar alvast gegooid, het was 3. Uiteraard regel ik een groepskorting voor jullie
Het kan best nuttig zijn, als iedereen dezelfde site zou gebruiken en niet drie verschillende (net zoals XING, LinkedIn, bebo enzo), of als je het kan integreren in de meest gebruikte networkmanagers (zoals facebook of LinkedIn).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef Fogel het volgende:
Je doet er niks mee omdat het niet nuttig is?
Dopplr.com ... ga ik die ook eens proberen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef Hik het volgende:
Ik gebruik Doppler trouwens, omdat-ie zo leuk combineert met Facebook en je -zag ik ineens- aan het einde van het jaar een heel mooi "jaarverslag" krijgt opgestuurd met alle plekken die je hebt bezocht en hoever je hebt gereisd enzo.
Ik heb alleen Facebook, Hyves en LinkedIn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen Facebook, geen Hyves, geen LinkedIn, geen Doppler en ik doe niet aan Twitter. Zo.
juist, precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Hyves voor vrienden, LinkedIn voor werk en FOK! voor travel. Meer is niet nodig.
Zelfs met minder lukt het.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Hyves voor vrienden, LinkedIn voor werk en FOK! voor travel. Meer is niet nodig.
pff, je hebt niet eens XINGquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef Hik het volgende:
Ik heb Hyves, Twitter, LinkedIn, Facebook, Hi5, Friendster, Fok, Dopplr, shareyourplanet, JongOS, Travelbuddy en Volkskrantreizen. Het is een wonder dat ik nog aan een leven toekom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 en 30 maart zijn werkdagen, da's niet handig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Fogel het volgende:
26 maart ben ik in ieder geval enkele uren (lang genoeg om naar Amsterdam of evt Utrecht te komen) in Nederland wegens transit.
Volgende week weet ik of ik ook 30 maart en 4 april moet vliegen, dan kan ik ook weer een halve dag extra inplannen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef Liejannuh het volgende:
Lees je nog wel eens een boek Hik?
En gebruik je het ook allemaal actief?
Hmm, ik zal jullie vanavond eens gaan opzoekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Hik het volgende:
Kijk, want als je op Facebook zit weet je tenminste ook welke schone flipsen heeft weten te strikken...
Ik begrijp die mensen ook nooit die dus zogenaamd er principieel tegen zijn. Die vinden dingen als datumprikker.nl al een aanslag op hun privacy.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:58 schreef Hik het volgende:
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar ik kan dus niet zoveel met die mensen die heel principieel niets op social sites doen.
Dat is ook wat Hik zegt, je moet er wel wat aan hebben om het echt te gebruiken. Vaak weet je dat niet van tevoren. En sommigen zijn wat nieuwgieriger en/of handiger om dat soort dingen te proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:42 schreef k_man het volgende:
Het is niet zo dat ik principieel niets met zulke sites doe. Ik zie niet echt wat ik er mee zou moeten / kunnen en heb geen zin er energie in te stoppen.
Was it that obvious?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, ik zal jullie vanavond eens gaan opzoeken
Nu 33quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Pff, jij hebt maar 32 vrienden
Je bent gewoon teveel op fok om nog tijd te hebben voor die andere sites.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:42 schreef k_man het volgende:
Het is niet zo dat ik principieel niets met zulke sites doe. Ik zie niet echt wat ik er mee zou moeten / kunnen en heb geen zin er energie in te stoppen.
Omdat ik een iets kleiner toetsenbord gebruikte en de eerste dus verkeerd typte en om consequent te blijven de tweede dan ook maar omgekeerd heb.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Fogel het volgende:
DT, waarom zijn de brackets rond SC omgekeerd (]SC[ ipv [SC])?
http://www.seatcounter.com/quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef HomoSaabiens het volgende:
Ik ben op zoek naar de site waar je kan zien hoe vol bepaalde vluchten zitten. Er stond een dergelijke link bij het topic handige links dacht ik, maar ik kan het niet meer vinden..
Ah, opeens weet ik wie die grote onbekende is die zo graag mijn vriendje wil wordenquote:
checkquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:03 schreef flipsen het volgende:
De 3 op Reis fans zijn uiteraard allemaal al lid van Llink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Dat was de bedoeling dan ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef flipsen het volgende:
Die andere patient was anders wel mooi overleden!
Wij zijn thuis allebei lid van Llink en ik heb zelfs leden geworven op mijn werk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:14 schreef Liejannuh het volgende:
Maar natuurlijk ben ik lid van Llink!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |