Want dat staat in de bijbel geschrevenquote:Op maandag 16 februari 2009 02:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Tot ze je in hun macht hebben en je ergens in een snikhete mijn steenkool aan het hakken bent.
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 02:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Tot ze je in hun macht hebben en je ergens in een snikhete mijn steenkool aan het hakken bent.
Zijn ze nog niet overgestapt op groene stroom?quote:Op maandag 16 februari 2009 02:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 03:41 schreef kraakschandaal het volgende:
Het meest hebben we gelachen met 1 die we uitnodigde na nacht doorhalen met veel dope en alcohohol
In de flat van verongelukte motorfreak met gipsen been en special paint erop.
Hij kwam niet echt goed meer uit zijn woorden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:07 schreef Netsplitter het volgende:
Lief dagboek.
Vandaag heb ik toch zo'n vreemde ervaring gehad.
..........
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:43 schreef Sapstengel het volgende:
Eens, jehova's altijd vriendelijk en welgemanierd. De buren van m'n ouders zijn ook Jehova's, prima mensen [ afbeelding ]
dat was je door verhalen van anderen?quote:Op maandag 16 februari 2009 02:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar ik ben zeker niet meer haatdragend jegens hen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:51 schreef DeWaasheid het volgende:
Had ik laatst ook, ik kwam 1 marokkaan tegen die niet aan het stelen was:
Marokkanen zijn geweldig!
Jehovah's getuigenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:21 schreef Rio het volgende:
For the record: het is Jehova's getuigen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:21 schreef Rio het volgende:
For the record: het is Jehova's getuigen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:51 schreef DeWaasheid het volgende:
Had ik laatst ook, ik kwam 1 marokkaan tegen die niet aan het stelen was:
Marokkanen zijn geweldig!
Hoe was dat nou, om met een meisje te praten? Moest je stotteren enzo?quote:Op maandag 16 februari 2009 03:50 schreef dithje het volgende:
Ik vind jehova´s ook leuk en ben ook niet gelovig.
Ik heb een collega die jehova is en heb ooit en hele knappe jehova aan de deur gehad die ik mooi lang aan de praat heb gehouden, hahaha.
Het zijn net mensen he?quote:Op maandag 16 februari 2009 04:02 schreef kraakschandaal het volgende:
En inderdaad verbaas ik me ook weleens hoeveel knappe mensen in het geloof verstrikt raken.
dat is er vast ooit 1 geweest, dat verhaal is verspreid en sindsdien doen ze het allemaalquote:Op maandag 16 februari 2009 10:15 schreef Superheld het volgende:
Tot ze een voet tussen de deur gooien, zie je dan maar eens in te houden om niet heel erg boos te worden en ze voortaan te haten![]()
Leuk dat ik dan die ene aan mijn deur had...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is er vast ooit 1 geweest, dat verhaal is verspreid en sindsdien doen ze het allemaalschijnt
QFTquote:Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is er vast ooit 1 geweest, dat verhaal is verspreid en sindsdien doen ze het allemaalschijnt
Vertelquote:Op maandag 16 februari 2009 08:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet jij wat er gebeurd als een jehova zijn geloof wil verlaten??
Oh, samengevat:quote:
ik kijk vanuit mn keukenraam uit op die jehova zaal maar heb ze nog nooit aan de deur gehadquote:Op maandag 16 februari 2009 09:33 schreef Trannellius het volgende:
Mijn teller thuis staat inmiddels op 8 huisbezoeken. Blijkbaar woon ik in een goddeloze buurt oid.
De grappigste tot nog toe was er een die met mij in discussie ging over de evolutietheorie. Volgens hem stond het boek vol fouten en kon hij ze zo aanwijzen en weerleggen. Hij had de pech dat ik net die middag dat boek daadwerkelijk aan het lezen was, en het boek er dus zo bij kon pakken.
Ach, ik heb minder last van hun dan van de gemiddelde deur-aan-deur verkoper. Zij denken ten minste nog dat ze je helpen. Dat dat van mij niet hoeft, dat maak je ze dan snel even duidelijk en dan gaan ze weer verder.
en meisje? Het was een gruwelijk lekkere vent!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe was dat nou, om met een meisje te praten? Moest je stotteren enzo?
[..]
een dief gaat ook nooit tstelen bij zijn eigen buren - da's gewoon om een goede naam te houden he? puur prakisch inzicht dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kijk vanuit mn keukenraam uit op die jehova zaal maar heb ze nog nooit aan de deur gehad
Vertel, nu ben ik nieuwsgierig. Worden die gestenigd? Clit weggesneden? Geofferd aan de JezuSatan-hybride? Krijgen die constant Jehova's getuigen aan de deur rond etenstijd?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet jij wat er gebeurd als een jehova zijn geloof wil verlaten??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |