abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66108258
Ik had zelf nog nooit het genoegen gehad de vriendelijke heren van de jehova getuigen aan de deur te hebben, maar afgelopen zondag middag was het dan toch eindelijk zover.

Toen de deurbel ging, ging ik nietsvermoedend opendoen. Ik zag door het raam dat het jehova getuigen waren, waardoor mijn vriendelijkheidsgehalte behoorlijk daalde, na de vele verhalen over deze mensen.

Alhoewel ik de deur liever niet opendeed, vond ik dit onbeschoft, en besloot toch open te maken.

2 vriendelijk ogende heren stonden aan de deur. De ene had zelfs een leuk en fleurig hoedje op. Allebei mooi en net gekleed. Ze spraken mij op een vriendelijke toon aan, en vroegen mij allerhande vragen over God en de bijbel. De twee heren bleven beleefd, de heer met de hoed sprak weinig, de andere heer, had een koddig gezichtje waardoor ik een glimlach niet kon weerhouden. Ik maakte hun snel duidelijk dat ik niet gelovig ben en geen interesse had.

Hierna verlieten ze al lachend en jolig mijn terrein.

Sinds vandaag is mijn visie op jehova getuigen totaal omgekeerd. Ik vind ze tof! Ik blijf natuurlijk ongelovig, maar ik ben zeker niet meer haatdragend jegens hen.

Jehova getuigen, ik weet niet of jullie ook op fok rondsurfen, maar als jullie dat doen, kom gerust nogmaals lang voor een kopje koffie en een goed gesprek (niet over god en de bijbel, maar over alledaagse dingen en het weer).

klacht: mensen die jehova's bashen, want das niet leuk en ze zijn lief
<hr>
pi_66108274
en nu?
pi_66108275
Tot ze je in hun macht hebben en je ergens in een snikhete mijn steenkool aan het hakken bent.
pi_66108286
Eens, jehova's altijd vriendelijk en welgemanierd. De buren van m'n ouders zijn ook Jehova's, prima mensen
pi_66108287
quote:
Op maandag 16 februari 2009 02:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Tot ze je in hun macht hebben en je ergens in een snikhete mijn steenkool aan het hakken bent.
Want dat staat in de bijbel geschreven
pi_66108296
Ach, wat lief, je eerste ontmoeting met Jehova getuigen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 16 februari 2009 @ 03:24:14 #7
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_66108499
quote:
Dat dus !
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 16 februari 2009 @ 03:32:14 #8
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66108526
quote:
Zijn ze nog niet overgestapt op groene stroom?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_66108539
Het verschilt ook welke mensen je toevallig hebt, ik heb een keer een opdringerige man gehad die mij echt MOEST overtuigen, maar ik heb ook een keer 2 mensen aan de deur gehad die gewoon zeer vriendelijk waren en vertelden waar zij in geloofden en of ik misschien interesse had in een gesprek hierover.

Over het algemeen heb ik wel respect voor deze mensen, want het meerendeel komt puur bij je aan de deur om je te helpen in je leven. En ookal vind je wat zij geloven complete onzin, het willen helpen van mensen zonder egoïstisch voordeel voor henzelf kan je toch alleen maar respecteren?
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_66108562
Het meest hebben we gelachen met 1 die we uitnodigde na nacht doorhalen met veel dope en alcohohol
In de flat van verongelukte motorfreak met gipsen been en special paint erop.
Hij kwam niet echt goed meer uit zijn woorden.
  maandag 16 februari 2009 @ 03:50:32 #11
91363 dithje
I dith it again!
pi_66108583
Ik vind jehova´s ook leuk en ben ook niet gelovig.
Ik heb een collega die jehova is en heb ooit en hele knappe jehova aan de deur gehad die ik mooi lang aan de praat heb gehouden, hahaha.
Just dith it!
pi_66108610
Da's ook het mooi, ze nemen wel de tijd om die discussie te beginnen en ze zijn volhardend.
pi_66108649
En inderdaad verbaas ik me ook weleens hoeveel knappe mensen in het geloof verstrikt raken.
  Moderator / Redactie FP maandag 16 februari 2009 @ 08:06:19 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66109345
quote:
Op maandag 16 februari 2009 03:41 schreef kraakschandaal het volgende:
Het meest hebben we gelachen met 1 die we uitnodigde na nacht doorhalen met veel dope en alcohohol
In de flat van verongelukte motorfreak met gipsen been en special paint erop.
Hij kwam niet echt goed meer uit zijn woorden.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 februari 2009 @ 08:07:32 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66109352
Lief dagboek.
Vandaag heb ik toch zo'n vreemde ervaring gehad.
..........
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66109431
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:07 schreef Netsplitter het volgende:
Lief dagboek.
Vandaag heb ik toch zo'n vreemde ervaring gehad.
..........
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_66109457
quote:
Op maandag 16 februari 2009 02:43 schreef Sapstengel het volgende:
Eens, jehova's altijd vriendelijk en welgemanierd. De buren van m'n ouders zijn ook Jehova's, prima mensen [ afbeelding ]

Weet jij wat er gebeurd als een jehova zijn geloof wil verlaten??
- AFCA -
pi_66109644
quote:
Op maandag 16 februari 2009 02:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar ik ben zeker niet meer haatdragend jegens hen.
dat was je door verhalen van anderen?
  maandag 16 februari 2009 @ 08:51:35 #19
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_66109797
Had ik laatst ook, ik kwam 1 marokkaan tegen die niet aan het stelen was:

Marokkanen zijn geweldig!
/-=]
|o-0
~~~`
pi_66109871
eens met klacht

ik hoef ook niet zonodig bekeerd te worden, maar als je ze vriendelijk bedankt en succes wenst op hun queeste, dan gaan ze ook weer weg en noteren ze braafjes dat ze de komende 3 jaar niet weder keren

respect, ook voor ontzettend anders denkenden, loont heus!
Ja doei.
pi_66109979
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:51 schreef DeWaasheid het volgende:

Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  maandag 16 februari 2009 @ 09:21:08 #22
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_66110254
For the record: het is Jehova's getuigen.
Ik heb al een boek.
pi_66110315
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:21 schreef Rio het volgende:
Jehovah's getuigen
pi_66110326
huilies
Ja doei.
pi_66110472
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:21 schreef Rio het volgende:
pi_66110514
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:51 schreef DeWaasheid het volgende:

ben ik nog niet tegengekomen trouwens
pi_66110533
Mijn teller thuis staat inmiddels op 8 huisbezoeken. Blijkbaar woon ik in een goddeloze buurt oid.
De grappigste tot nog toe was er een die met mij in discussie ging over de evolutietheorie. Volgens hem stond het boek vol fouten en kon hij ze zo aanwijzen en weerleggen. Hij had de pech dat ik net die middag dat boek daadwerkelijk aan het lezen was, en het boek er dus zo bij kon pakken .
Ach, ik heb minder last van hun dan van de gemiddelde deur-aan-deur verkoper. Zij denken ten minste nog dat ze je helpen. Dat dat van mij niet hoeft, dat maak je ze dan snel even duidelijk en dan gaan ze weer verder.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_66110543
Wel grappig om eens een leuke ervaring te lezen. Ik heb alleen nog maar depri uitziende jehovas die hun kind mee slepen aan de deur gehad.
pi_66110591
quote:
Op maandag 16 februari 2009 03:50 schreef dithje het volgende:
Ik vind jehova´s ook leuk en ben ook niet gelovig.
Ik heb een collega die jehova is en heb ooit en hele knappe jehova aan de deur gehad die ik mooi lang aan de praat heb gehouden, hahaha.
Hoe was dat nou, om met een meisje te praten? Moest je stotteren enzo?
quote:
Op maandag 16 februari 2009 04:02 schreef kraakschandaal het volgende:
En inderdaad verbaas ik me ook weleens hoeveel knappe mensen in het geloof verstrikt raken.
Het zijn net mensen he?

Echt, het wereldbeeld van sommige mensen...
pi_66110816
Laatst stonden er ook twee bij mij voor de deur. Eén van hen was een lekker wijf . Kon haar ook alleen zien van uit het raam. Dus ik naar de voordeur rennen terwijl ik mijn riem al los maak. Ik doe de deur open...
... staat er ineens een ouwe vent naast .

Toen ben ik maar een gesprek met ze aangegaan en kwam ik er achter dat ze inderdaad best aardig waren . Ik ben overigens geen Jahova geworden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 februari 2009 @ 09:46:40 #31
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66110829
Vind dit trouwens nog niet echt een bash topic........
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66111467
Tot ze een voet tussen de deur gooien, zie je dan maar eens in te houden om niet heel erg boos te worden en ze voortaan te haten

Ohja en op zondagmorgen langskomen terwijl je met een kater op bed ligt !!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_66111584
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:15 schreef Superheld het volgende:
Tot ze een voet tussen de deur gooien, zie je dan maar eens in te houden om niet heel erg boos te worden en ze voortaan te haten

dat is er vast ooit 1 geweest, dat verhaal is verspreid en sindsdien doen ze het allemaal schijnt
Ja doei.
pi_66111623
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat is er vast ooit 1 geweest, dat verhaal is verspreid en sindsdien doen ze het allemaal schijnt
Leuk dat ik dan die ene aan mijn deur had...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_66111692
Ja doei.
pi_66112509
Haha letterlijk de voet tussen de deur is wel heel veel lef zeg.. zou eens mooi mijn hak op zn tenen geplaatst hebben. (de dag dat ze bedenken om werkschoenen aan te doen met stalen neus zijn we allemaal de lul )

Laatste keer dat k ze aan de deur had was de eerste vraag die afgevuurd werd of ik geloofde in de evolutie theorie.. bevestigd dat dat mij inderdaad de meest waarschijnlijke theorie lijkt. Begint die vent me vol in mn gezicht uit te lachen en te vertellen hoe knap ie het wel niet dat ik oprecht kan geloven dat we allemaal vanuit wat botsende planeten en shit (weet niet meer wat ie precies zei)

gezegd dat k zn reactie niet kon waarderen en dat het verdomme eens over moest zijn met al die intollerantie tussen verschillende levens overtuigingen

En dat het idee dat die almachtige god er gewoon was.. ergens dan.. waar dan ook, en waar ie dan ook vandaan kwam.. , en toen op een dag besloot een verachtelijk ras als de mens (lets face it, zolang we er zijn is er oorlog, onrecht, machtsstrijd en gierigheid) te scheppen helaas.. dat is minstens even lachwekkend, als het niet zo veel kutzooi had veroorzaakt in de wereld...

Ik blijf fijn geloven dat het heelal uit het 'niets' komt, u blijft fijn geloven dat god vanuit het niets is ontstaan, succes ermee.

"fijne dag nog"

en toen ging ie weg. rare vent.. paar van die scheve tanden in zn mond, echt zo'n lachende aad v/d berg
pi_66112759
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

QFT
pi_66113894
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:23 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Vertel
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_66113938
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:39 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Vertel
Oh, samengevat:
Hij heeft een enkel voorbeeld gehoord dat de gemeenschap dan erg moeilijk gaat doen, en concludeert aan de hand daarvan dat dat in elk geval zo gaat.
pi_66114316

Voor de mensen die Helmonds kunnen verstaan. Zo gaan de mensen in Helmond met Jehova's om.
History became legend, legend became myth.
pi_66114763
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:33 schreef Trannellius het volgende:
Mijn teller thuis staat inmiddels op 8 huisbezoeken. Blijkbaar woon ik in een goddeloze buurt oid.
De grappigste tot nog toe was er een die met mij in discussie ging over de evolutietheorie. Volgens hem stond het boek vol fouten en kon hij ze zo aanwijzen en weerleggen. Hij had de pech dat ik net die middag dat boek daadwerkelijk aan het lezen was, en het boek er dus zo bij kon pakken .
Ach, ik heb minder last van hun dan van de gemiddelde deur-aan-deur verkoper. Zij denken ten minste nog dat ze je helpen. Dat dat van mij niet hoeft, dat maak je ze dan snel even duidelijk en dan gaan ze weer verder.
ik kijk vanuit mn keukenraam uit op die jehova zaal maar heb ze nog nooit aan de deur gehad
  maandag 16 februari 2009 @ 16:43:13 #42
91363 dithje
I dith it again!
pi_66124344
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Hoe was dat nou, om met een meisje te praten? Moest je stotteren enzo?
[..]
en meisje? Het was een gruwelijk lekkere vent!
Met van die heldere blauwe ogen .
En nee, ik stotter niet zo snel
Just dith it!
pi_66124637
Ik snap ook niet dat zoveel mensen problemen met JG. In mijn hele leven hebben ze maar 2 keer aangebeld ofzo. Big deal.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66125734
Geen problemen met die mensen.
Maak alleen niet de fout om een boekje of folder van ze aan te nemen. Dat wordt genoteerd en een maand later komen ze weer om het materiaal door te nemen. Zonde van hun tijd en van jouw tijd.
* Adfundum =ervaringsdeskundige
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_66126783
Ik vermoed dat TS zelf een Jehovah's getuige is.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_66127333
Ik vind ze wel vervelend. Dat ze daarin geloven is prima, maar ze moeten niet andere mensen daarmee gaan lastig vallen.
pi_66130998
De Jehova's aan de overkant van de straat zijn wel aardig, Maar we hebben ooit van die mensen gehad die hun voet tussen de duur moesten stoppen...

Gelukkig is onze deur van 15 cm massief hout, en doet dat nogal pijn als je die op voetje krijgt
  maandag 16 februari 2009 @ 22:23:41 #48
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_66140253
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik kijk vanuit mn keukenraam uit op die jehova zaal maar heb ze nog nooit aan de deur gehad
een dief gaat ook nooit tstelen bij zijn eigen buren - da's gewoon om een goede naam te houden he? puur prakisch inzicht dus.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  maandag 16 februari 2009 @ 23:20:11 #49
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_66143215
Ik ken er een enkeling persoonlijk, ook enkele 'uitgestotenen'.. Hele normale, nogal vrijgevige mensen. Maar ik verklaar ze wel voor gek, met die omgangsregels binnen de 'zaal'.
Nee jij bent lekker. =X
  maandag 16 februari 2009 @ 23:22:43 #50
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66143302
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:23 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Vertel, nu ben ik nieuwsgierig. Worden die gestenigd? Clit weggesneden? Geofferd aan de JezuSatan-hybride? Krijgen die constant Jehova's getuigen aan de deur rond etenstijd?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')