Mwah... vond het een aardige aflevering, alleen gaat het wel heel erg over de 'grote clubs', en verder eigenlijk heel weinig over het voetbal in de rest van de wereld, of over het europese voetbal komende week.
Dat ze positief zijn over AZ vind ik persoonlijk heel begrijpelijk. AZ doet het gewoon uitstekend en er is ook helemaal niets negatiefs te melden over die club op dit moment. Kan me er ook niet aan storen, maar echt iets nieuws hoor je ook niet. Maar eigenlijk heb ik sowieso helemaal niets nieuws gehoord deze avond.
Ik vind dat ze soms gewoon te lang op 1 onderwerp blijven hangen, en dan vaak ook nog eens weken achter elkaar. Dan is de kwaliteit van de aflevering wel heel erg afhankelijk van de gasten, en Ronald Koeman vind ik sowieso nooit erg boeiend of verstand van zaken hebben, en een speler als Demy is een aardige knul, maar heeft ook niet ontzettend veel belangrijks te melden. En vorige week Kuyt was het precies hetzelfde.
Ach, het is wegkijk-TV. Het kijkt lekker weg, soms blijft er wat leuks hangen, maar uiteindelijk zijn het gewoon 4 gozers die napraten over het voetbal, en meestal is het redelijk voorspelbaar en hebben we alles al gezien en/of gehoord.
Ik zou liever bijvoorbeeld een Dione de Graaf erbij zien zitten, want die kan wellicht voor een verfrissing zorgen en vind ik ook gewoon leuke gesprekken altijd voeren/leiden. Ik denk dat het de sfeer aan tafel ook ten goede zou komen. Het is telkens Van Gelder, en heel soms Egbers. Van Gelder is inmiddels veels te voorspelbaar (net als bijvoorbeeld Derksen bij VI), en Egbers vind ik veels te 'mat' en niet echt een goede gespreksleider.