Ik vind van welquote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Mogen we allemaal mee?
Sssst!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga alvast mijn koffer pakken
Hoe zou het zijn met de nieuwverloofden?
Zou dude haar arty nu toch echt haar laatste oor aannaaien?![]()
Of zou ze zijn laatste oortje versnoept hebben?
Mijn moeder is al vijf jaar dood, en we hebben haar haar mobieltje meegegeven, maar op een bepaald momemt nam er een vreemde mevrouw op.quote:
Meen je dat serieus? Ik weet dat mensen begraven worden met mobieltjes, maar dit is de eerste keer dat ik van iemand direct hoor dat het zo gebeurd is.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn moeder is al vijf jaar dood, en we hebben haar haar mobieltje meegegeven, maar op een bepaald momemt nam er een vreemde mevrouw op.
Maar je belt naar een nummer, niet naar een mobieltje...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja duh, ik had het alleen over het begraven met het mobieltje
Wat is er bah aan dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:13 schreef mascara-klodder het volgende:
wat een bah gesprek voeren jullie
Ja serieus.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Ik weet dat mensen begraven worden met mobieltjes, maar dit is de eerste keer dat ik van iemand direct hoor dat het zo gebeurd is.
ik ben niet zo van het doodgebeuren endezoquote:
Je gaat er zelf ook aanquote:Op maandag 16 februari 2009 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ben niet zo van het doodgebeuren endezo
Ik vind het niet raar dat er iemand anders op dat nummer zit, daar heb ik nooit op gereageerd. Ik wil van Dude weten hoe het komt / is dat het mobieltje mee de kist in is gegaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar je belt naar een nummer, niet naar een mobieltje...
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:13 schreef mascara-klodder het volgende:
wat een bah gesprek voeren jullie
Nou, dan is dat apparaat inderdaad in de laatste momenten van haar leven toch belangrijk voor jullie geweest.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja serieus.
Mijn moeder snapte geen fuck van haar mobiel maar we hebben het echt in haar armen gestopt met de boodschap: bel ons. We hadden maar een korte tijd om afscheid te nemen en mijn vader was net dood, dus we hadden geen idee hoe te handelen, als gezin..
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig ben jij helemaal gelukkig met die kerel die je af en toe een oplawaai geeft!Gaaf joh!
En slank dat je bent!
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dan is dat apparaat inderdaad in de laatste momenten van haar leven toch belangrijk voor jullie geweest.Mee die kist in, idd.
![]()
soms word je "gedwongen" om er over te pratenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het doodgebeuren endezo
herstel: ik ben er niet zo van om er zo over te praten, netals wat Dude net doet.
Het is wel heel mooi hoor. Maar ik vind het nogal heftig.
Ik praat er gewoonweg niet over.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef prupke het volgende:
[..]
soms word je "gedwongen" om er over te praten
En het eeuwige leven is oneindig...
De dood kan soms heel naar zijn , maar soms ook best positief.
(klinkt stom,raar, en nog wat andere dingen , maar ik leg het nog wel eens uit )
Doodgaan hoort ook bij het leven, ook al is het soms onterecht en na verloop van tijd heelt de tijd meestal wel wat wonden en kunnen mensen er wat luchtiger over praten of schrijven.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar soms horen mensen niet dood te gaan. That's why ik het moeilijk vind om er zo 'luchtig' over te praten.
ik begrijp jequote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik praat er gewoonweg niet over.
Wat een opa en een oma betreft, oke die waren op leeftijd, dan is dat realiteit.
Maar soms horen mensen niet dood te gaan. That's why ik het moeilijk vind om er zo 'luchtig' over te praten.
Jammer dat Dude gelijk op zo'n manier reageert.
Tuurlijk weet ik dat het erbij hoort.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Doodgaan hoort ook bij het leven, ook al is het soms onterecht en na verloop van tijd heelt de tijd meestal wel wat wonden en kunnen mensen er wat luchtiger over praten of schrijven.
Dat betekent meestal niet dat ze niet verdrietig zijn over de dood van iemand, maar dat ze het een plek hebben gegeven.
Ik zal het niet privé doen, maar desaniettemin veel geluk met je relatie.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat het erbij hoort.
En ik begrijp ook dat mensen er zo ' luchtig' over kunnen schrijven, that's why mijn herstel-tekst.![]()
Wat ik niet begrijp is de plotselinge uithaal van Duderinnetje. Ik had haar hoger ingeschat dus en had verwacht dat als haar wat dwars zou zitten ze me dat gewoon prive zou vertellen
omg wat zit je dwarsquote:Op maandag 16 februari 2009 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zal het niet privé doen, maar desaniettemin veel geluk met je relatie.
Gelukkig maar. Stel je voor dat die arme kroket de frituur in moetquote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik schuif nog even een ovenkroket de oven in.![]()
Alstu:quote:Op maandag 16 februari 2009 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Excuses dus en ik vraag bij dezen een ander plaatje aan.
PM... - G***quote:Op maandag 16 februari 2009 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben blont van binnen, ik snap deze niet stier
Je bent al in Schotse sferen?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dan zet ik mull of kintyre nog even op.
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent al in Schotse sferen?
[ afbeelding ]
He bah, voordat je een kind neemt moet je eerstquote:Op maandag 16 februari 2009 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Uja en hup kom op, met al die kinderwenschen!![]()
Ik sla deel 1 over maar leg me toch ter ruste,quote:Op maandag 16 februari 2009 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
He bah, voordat je een kind neemt moet je eerst [ afbeelding ].
3:23 danquote:Op maandag 16 februari 2009 03:03 schreef Isabeau het volgende:
3:00 is echt geen natuurlijke bedtijd
quote:Je klinkt overigens een klein beetje overspannen in de brief die je hebt gestuurd. Mocht het enigszins mogelijk zijn dan hoor ik de volgende keer graag wat langer van te voren over een training, deze idiote korte termijn planning was misschien ook niet helemaal jouw idee, maar aangezien ik regelmatig langere tijd niet thuis ben als ik niet hoef te werken kan het zo zijn dat ik niet eens op de hoogte ben van een training als het zo op stel en sprong wordt aangekondigd en georganiseerd. En in een laatste sneer mensen proberen zich schuldig te laten voelen is allesbehalve professioneel
ut heb bijna lente!!quote:Op maandag 16 februari 2009 06:28 schreef kres het volgende:
Oh ja nog iets...
What's up with the birds....
Vanochtend om kwart voor 5 waren ze al druk herrie aan het maken..![]()
Ik heb wat nachtsdiensten gedraaid in de zomer.. Dan is het heel normaal maar het is winter en die dingen beginnen al zo vroeg....
belachelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 05:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dit net naar mijn chef gestuurd:
[..]![]()
(training voor vrijdag op woensdag via een brief aangekondigd, ik was toen dus bij Leintjeuhen ze heeft blijkbaar ook op vrijdag een brief gestuurd waarin ze heel boos deed tegen de mensen die niet waren komen opdraven, die kreeg ik zaterdag)
Nachtdienst... Maar nu ga ik echt mijn bed in...quote:Op maandag 16 februari 2009 06:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ut heb bijna lente!!wat ben jij laat thuis joeng, vort je bed in
Truste.. ik zit in de vroege cyclus deze weekquote:Op maandag 16 februari 2009 07:08 schreef kres het volgende:
[..]
Nachtdienst... Maar nu ga ik echt mijn bed in...
Have a good one..
Ik was juist helemaal happy toen ik vanochtend wakker werd en de vogeltjes hoorde fluitenquote:Op maandag 16 februari 2009 06:28 schreef kres het volgende:
Oh ja nog iets...
What's up with the birds....
Vanochtend om kwart voor 5 waren ze al druk herrie aan het maken..![]()
Ik heb wat nachtsdiensten gedraaid in de zomer.. Dan is het heel normaal maar het is winter en die dingen beginnen al zo vroeg....
Truste nou nee hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef KrnKje het volgende:
Goeie morgen!!
Welterusten Hobje
Ik moet druk studeren vandaag... Morgen eerste mentorgesprek met afstudeerbegeleidster en daar heb ik duidelijk nog te weinig voor gedaan... En dan nog 100 andere dingen lezen... blergh...
Brood(jes) bakken is tof
Werkze Hobsel...damzz je hebt nog ff te gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 08:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Truste nou nee hoor
Was er om 5 uur al uit
Werken tot 14.30 zeg maar hehe.
Jij ook een drukke dag dus wel, veel fun vandaag
Aah op die manierquote:Op maandag 16 februari 2009 08:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Truste nou nee hoor
Was er om 5 uur al uit
Werken tot 14.30 zeg maar hehe.
Jij ook een drukke dag dus wel, veel fun vandaag
Thanks babequote:Op maandag 16 februari 2009 08:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Werkze Hobsel...damzz je hebt nog ff te gaan
Hmm tnadartsquote:Op maandag 16 februari 2009 09:23 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoef niet te werken vandaag. Gelukkig, want dan kan ik mooi wat dingetjes afmaken en gezellig langs de tandarts
Iets af laten koelen en met een rietje drinken?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Vork het volgende:
Ik heb zin in koffie. alleen loopt dat er dus aan alle kanten uit als ik dat nu ga drinken.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
KrnKje, denk dat het meer aan Vork zijn fysieke staat ligt
Iets met tandartsen en verdovingen... lijkt me...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
KrnKje, denk dat het meer aan Vork zijn fysieke staat ligt
Ja natuurlijk want mannelijke managers laten zich volledig leiden door rationaliteit en hebben nooit last van persoonlijke problemenquote:
Verkeerde topic joh!quote:
Ja wordt er ook wel happy van maar zo ineens dat ze gaan zingen beetje maf.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was juist helemaal happy toen ik vanochtend wakker werd en de vogeltjes hoorde fluiten![]()
Bijna lente
Of van die ochtenden dat het net iets te koud is voor alleen een broek en een t-shirt waardoor je harde tepels krijgt..quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef KrnKje het volgende:
Hier in het zuiden is het duidelijk nog te koud dan... geen vogeltjes hier... vorige week overigens wel... is wel erg tof
Ik ben toe aan de dagen dat je 's ochtends toch nog maar je jas aandoet op de fiets en dat 's middags lekker het zonnetje schijnt... 's ochtends al die mooie zonnestralen over het dauw op het gras... JAAH![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Truste.. ik zit in de vroege cyclus deze week
Gelukkig zegt iemand wat..Dacht ff dat ik tegen me zelf aan het praten was...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Liejannuh ga je niet met Mua op vak dan?
Heerlijk zo'n maandag vrij, doe ik vaker
Heb pas eind mei een paar dagen vakantie, dus ik sprokkel af en toe een maandagje heb ik maar besloten, dan heb ik meteen 5 dagen vrij.
Wat goed van je Isa, die brief/mail terug naar je leidinggevende! Benieuwd of je daar nog iets van hoort
Mijn collega met het zelfde contract als ik hebben 2 weken geleden of zo naar de bijna hoogste bigboss gemaild dat we niet zomaar weg willen eind vh jaar etc etc. Nog niks op gehoord.
Donderdag moet ik weer werken, als we dan nog niks terug hebben gaat er weer een mailtje uit.![]()
Je weet maar nooit als je je laat horen hoe eeneen
vangt toch?
Ik ken de gezegde eenquote:Je weet maar nooit als je je laat horen hoe eeneen
vangt toch?
Ik heb vanacht ook klote geslapen maar dat kwam door mijn nachtdienst ...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
ARGH. Ik heb vannacht wéér klote geslapen door die snurkende vent van mij. Als hij ziek is, ben ik oververmoeid. En anders ook
En wat gaat het vandaag worden ?quote:
Ja ik zag je zo in jezelf murmelen, en dacht kom laat ik de vertwijfeling van je gezicht afquote:Op maandag 16 februari 2009 14:16 schreef kres het volgende:
Gelukkig zegt iemand wat..Dacht ff dat ik tegen me zelf aan het praten was...![]()
Hoe is het nou ?
Dagje vrij zeg je.. Dat zou ik ook vaker moeten doen. Heb een vrachtje dagen staan en zou ff niet weten waneer ik ze op zou moetten maken maar ik denk dat ik gewoon wat vaker een vrijdag of een maandag vrij ga nemen...
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:20 schreef kres het volgende:
[..]
En wat gaat het vandaag worden ?
Gister had je dingen op het menu die ik niet eens uit kon spreken (en geloof me ik heb het geprobeert)
Losquote:Op maandag 16 februari 2009 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
ARGH. Ik heb vannacht wéér klote geslapen door die snurkende vent van mij. Als hij ziek is, ben ik oververmoeid. En anders ook
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:18 schreef kres het volgende:
Ik ken de gezegde eenbij de horens vatten maar hoe een
een
vangt ????
Eigen creatie ?
Wat, en hoelaat eten we?quote:
Van 7 tot 13... Maar vanochtend moest ik nog wat dingen doen.... dus vandaar. Ben meestal rond 6 uur weer thuis..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik zag je zo in jezelf murmelen, en dacht kom laat ik de vertwijfeling van je gezicht af![]()
Alle collega's hebben afgelopen weken al vrij gehad, en ik heb gewoon een lekker rooster waar je niet echt doodop van kan raken, maar zo'n maandagje voelt heerlijk!
Verder gaat het goed hoorJij slaapt niet heel erg lang na je nachtdienst he? Van 8 tot 13 of zo?
Ja dat zal best ja ha ha ha ha... Heb zelf fajita's op het menu.... Met.... ????? Je raadt het al... Home made salsa...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
je mag mee eten heur, er is genoeg
Wat eten jullie vroegquote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vanaf 6 uur ben je welkom
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat we dan gelijk gaan eten
Ohja... dat kan ik ook doen natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Ze gaan eerst altijd in bad met proscecco en amuses Kres
Ik ben niet alleen kritisch, ik heb ook de voorkeur voor bestemmingen en manier van reizen die heel duidelijk niet iedereen aanspreekt.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Liejannuh ga je niet met Mua op vak dan?
Milou zou zeggen: mag van mijquote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen kritisch, ik heb ook de voorkeur voor bestemmingen en manier van reizen die heel duidelijk niet iedereen aanspreekt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Ze gaan eerst altijd in bad met proscecco en amuses Kres
Vertel? Nou willen we het weten ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen kritisch, ik heb ook de voorkeur voor bestemmingen en manier van reizen die heel duidelijk niet iedereen aanspreekt.
Ik wil zoveel mogelijk zien, doen en ervaren en dan graag in een land wat ver weg is en dan heb ik ook nog eens een voorkeur voor hele schattige hotelletjes waarvan je blij bent als ze warm water hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef kres het volgende:
[..]
Vertel? Nou willen we het weten ook.
Wat zijn jou bestemmingen en loop je er achteruit naar toe ??
Klinkt goed.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk zien, doen en ervaren en dan graag in een land wat ver weg is en dan heb ik ook nog eens een voorkeur voor hele schattige hotelletjes waarvan je blij bent als ze warm water hebben.
En uitslapen is zonde van je tijd, je gaat maar gewoon een uur eerder naar bed.
Uitgaan is leuk, maar dan wel lokale vormen van vermaak en geen westers gedoe.
Eten het liefste bij obscure straatstalletjes waar alles vers wordt bereidt en niet meer dan 5 tempels of kerken per dag bezoeken. Maar dat kan dan wel weer dagen achter elkaar gebeuren.
Het strand is alleen interessant als er ook nog wat te doen is in de omgeving en het liefste niet langer dan 2 dagen.
Kortom, ik wil alles en graag op mijn manier want het is ook mijn vakantie.
Wat jij wil is iets tussen Ray Mears/ Bear Grylls en Floortje Dessing ?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk zien, doen en ervaren en dan graag in een land wat ver weg is en dan heb ik ook nog eens een voorkeur voor hele schattige hotelletjes waarvan je blij bent als ze warm water hebben.
En uitslapen is zonde van je tijd, je gaat maar gewoon een uur eerder naar bed.
Uitgaan is leuk, maar dan wel lokale vormen van vermaak en geen westers gedoe.
Eten het liefste bij obscure straatstalletjes waar alles vers wordt bereidt en niet meer dan 5 tempels of kerken per dag bezoeken. Maar dat kan dan wel weer dagen achter elkaar gebeuren.
Het strand is alleen interessant als er ook nog wat te doen is in de omgeving en het liefste niet langer dan 2 dagen.
Kortom, ik wil alles en graag op mijn manier want het is ook mijn vakantie.
huh..quote:Op maandag 16 februari 2009 16:46 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer een nuttig middagje.
Foto's gemaakt voor cover van het boekje van B. en boodschappen voor 2 dagen gedaan.
Wat geweldig!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Je moet naar mijn hotel in Almaty, denk ik:
[ afbeelding ]
Ook daar hebben ze een pilletje voor.....quote:Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat geweldig!![]()
Ik had ooit in Guatemala een badkamer die echt megaklein was. Zo leuk! Douche van 60 bij 60, direct daarnaast een wastafel, maar dan wel van het formaat wat je hier in het toilet hebt, en direct daarnaast de wc waarbij je met je knieen tegen de deur aan zat!
Thuis is de situatie anders hoop ik..?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat geweldig!![]()
Ik had ooit in Guatemala een badkamer die echt megaklein was. Zo leuk! Douche van 60 bij 60, direct daarnaast een wastafel, maar dan wel van het formaat wat je hier in het toilet hebt, en direct daarnaast de wc waarbij je met je knieen tegen de deur aan zat!
Dat kan veel efficiënter.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef Liejannuh het volgende:
Wat geweldig!![]()
Een middenklasse hotel in Almaty.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef kres het volgende:
K_man... WTF ?Ben wat gewend maar dit ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2009 17:43:08 ]
Hellupquote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef k_man het volgende:
Je moet naar mijn hotel in Almaty, denk ik:
[ afbeelding ]
Ok... Bahquote:Op maandag 16 februari 2009 17:41 schreef k_man het volgende:
Dat kan veel efficiënter.
Ik had in Yemen een badkamertje met een hurktoilet. Boven het hurktoilet was een douchekop. Het toilet was dus meteen het doucheputje. Wel even opletten waar je je voeten neerzet tijdens het douchen...
Het maakt wel meteen een einde aan discussies over de vraag of het vies is om te plassen onder de douche.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok... BahDouchen boven een hurktoilet
![]()
Getsiedekke
![]()
Toen ik vanmorgen een oudje aan het douchen was, kwam er ineens een 'kado'tje' voorbij drijven. Toen wist ik ook even niet meer waar ik moest kijken hoor![]()
Thanks....quote:Op maandag 16 februari 2009 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je eigen boek uitgeven bij een online uitgeverij. !!
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Toen ik vanmorgen een oudje aan het douchen was, kwam er ineens een 'kado'tje' voorbij drijven. Toen wist ik ook even niet meer waar ik moest kijken hoor![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik ooit 's nachts een mat verschoonde van een oudje, en ik trok de eerste plakker los, kwam er een vlieg uitgevlogenIs dat niet een leuk kadootje?
Dacht dat ik een sterke maag had maar nou begin ik echt te twijfelen...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen ik ooit 's nachts een mat verschoonde van een oudje, en ik trok de eerste plakker los, kwam er een vlieg uitgevlogenIs dat niet een leuk kadootje?
Hee cool... What time ?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
![]()
breaking news!! W00t! Ons aller Hobje is vanavond op fokradio!!
![]()
Leinquote:Op maandag 16 februari 2009 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:![]()
![]()
breaking news!! W00t! Ons aller Hobje is vanavond op fokradio!!
![]()
Je hebt een sterke maag als je om half 8 's ochtends, na je eerste (of tweede) bak koffie bij een oudje kan komen die vólledig onder de eigen poep zit, en je die zonder te kokhalzen weer helemaal superschoon kan krijgenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:57 schreef kres het volgende:
Dacht dat ik een sterke maag had maar nou begin ik echt te twijfelen...
Bluezz ik las dat jij en je andere helft eind deze maand bij mij in de buurt zijn... Kom dan ff een bakkie doen ?
Ben niet zo'n hele vaste luisteraar...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vanaf 8 uur natuurlijk. Fokradiotijd
Waar ga je het over hebben dan? of is het gewoon gezellig op de radio.. ?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lein![]()
moeten nu onderweg
![]()
Samen met Brand X gezellie
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt een sterke maag als je om half 8 's ochtends, na je eerste (of tweede) bak koffie bij een oudje kan komen die vólledig onder de eigen poep zit, en je die zonder te kokhalzen weer helemaal superschoon kan krijgenEn als ze schoon zijn, zoen ik ze vaak
Ik ken de verhalen maar al te goed. Blijf er bewondering voor hebben dat jullie dat kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt een sterke maag als je om half 8 's ochtends, na je eerste (of tweede) bak koffie bij een oudje kan komen die vólledig onder de eigen poep zit, en je die zonder te kokhalzen weer helemaal superschoon kan krijgenEn als ze schoon zijn, zoen ik ze vaak
Yeah, zorgzusje van mequote:Op maandag 16 februari 2009 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
]
Nou, wie weet! PM je foonnummer en je adres eens?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:57 schreef kres het volgende:
Bluezz ik las dat jij en je andere helft eind deze maand bij mij in de buurt zijn... Kom dan ff een bakkie doen ?
Misschien dat ik nu eens fok radio ga luisterenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lein![]()
moeten nu onderweg
![]()
Samen met Brand X gezellie
Hee mooi gedaan...quote:
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen maar al te goed. Blijf er bewondering voor hebben dat jullie dat kunnen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eenzaam hoor! Hij heeft nog een vriendje, een vrouwtje en 2 kidsquote:Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef kres het volgende:
[..]
Hee mooi gedaan...![]()
![]()
Zie ik daar een eenzame endler zwemen ?
Ik heb beetje ellende in twee van de 3 bakken... (mijn water is nu gifgroen van de adetieven)
Tis een afwijking roeping hequote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, ik vind t echt tof dat jij net zoveel van 'het vak' houdt als ik
Hoezo niet? Lijkt me geweldig om te lezenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Tis een afwijking roeping he![]()
Ik vind het super dat jij het ook zo mooi bij jou past!
Ik zou wel een boek kunnen schrijven over mijn ervaringen in het werken met demente ouderen
Maar ik doe het niet hoor
Eerst mijn debuut overlevenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoezo niet? Lijkt me geweldig om te lezen
ja leuk he, ik zit met de koptel op sinds tijden weer te luisteren.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Hobje is op fokradio! Je kan r tussen de muziek door horen lachen
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja leuk he, ik zit met de koptel op sinds tijden weer te luisteren.
waar mag ik die komen afhalenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. Ik ga morgen triple chocolate chip pecan cookies bakken![]()
Ja, wat je zei dus.....quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
4 zwart met armleuning. 2 om 2 is een beetje te veel een kleurenkermis
Gratis incomat bij aanschaf omdat je t gegarandeerd niet droog gaat houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz en Leintjuh, Dat wordt een mooi boek volgens mij.....
Laat ik het er maar op houden dat het mijn smaak niet is.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Den_Haag het volgende:
de stoeltjes voor de eettafel
van deze stoelen zou ik er 4 nemen. in het zwart, heb even voor limoengroen gekozen omdat die er stonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze stoelen zou ik er 6 nemen. 4 in het zwart, 2 in het limoengroen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat vinden jullie? het gaat om een eettafel met zwart marmeren blad.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Gratis incomat bij aanschaf omdat je t gegarandeerd niet droog gaat houden![]()
Pistache groen past anders wel heel erg leuk bij een roze brommer!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het vooral echt heel erg niet limegroen. Da's gewoon pastel, sjaak
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Liejannuh het volgende:
Pistache groen past anders wel heel erg leuk bij een roze brommer!
I know the feeling... zit half te slapen met een bakje koffie op mijn volgendetram te wachten... Val steeds in slaap...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef Isabeau het volgende:
De stoeltjes zijn ook mijn smaak niet, maar ik zou ze dan wel in het zwart nemen.
HoihoiWeer op mijn werk, gare dag achter de rug. Eerst 3 uur
geslapen, toen een afspraak + sportschool en vanaf 4 uur weer een aantal uur geslapen. En nu moe. Joh.
Op elke stoel past wel een .....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat om het innerlijk en karakter van die stoelen.
Volgens mij zijn het liederlijk en door en door slechte stoelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat om het innerlijk en karakter van die stoelen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat om het innerlijk en karakter van die stoelen. dat marmer
Hoe is het met Vincent?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh D_H die stoelen zijn echt tamelijk lelijk hoor.Maar als ik hoor dat je een tafel hebt met marmeren blad, klopt het wel weer. Mannen!
Ja goed! Ik heb er nog twee en er is niks aan het afsterven geloof ik.quote:
En je kunt nog steeds je leesbril opzetten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja goed! Ik heb er nog twee en er is niks aan het afsterven geloof ik.
Die heb ik heel niet nodig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En je kunt nog steeds je leesbril opzetten?
Trusteh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:44 schreef prupke het volgende:
ik wens iedereen een goede nachtrust toe
en tot later
Ik durfde net eindelijk aan de buurman hier te vragen wat je nou toch steeds met die SCH bedoelde, maar nu snap ik het pasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee het gaat echt prima en ik heb wel wat SCH's in mijn oor en wang, maar de boel is inmiddels vrij goed geheeld.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik durfde net eindelijk aan de buurman hier te vragen wat je nou toch steeds met die SCH bedoelde, maar nu snap ik het pas![]()
![]()
![]()
Sorry Ernie, gna gna gnaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Jaap! Ik heb een Jaap in mijn oor Bert!
12-21.30 gewerkt, dus van 11-22.15 van huis. Morgen en woensdag ook. weinig tijd voor mezelf dusquote:
Maar NU ben je toch lekker thuis en heb je een klein beetje tijd voor jezelf? Neem de katten op schoot, zet een pot thee - in andere volgordequote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
12-21.30 gewerkt, dus van 11-22.15 van huis. Morgen en woensdag ook. weinig tijd voor mezelf dus
ja maar eigenlijk zou ik dus moeten slapen maar wil dat daarom dus nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar NU ben je toch lekker thuis en heb je een klein beetje tijd voor jezelf? Neem de katten op schoot, zet een pot thee - in andere volgorde- en geniet van dit moment.
Hey, wat een wijze post.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:13 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon niet gaan slapen als je geen zin hebtDoe niet zo moeilijk!
Ik ook en ik werk niet eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik verveel me nu al in de nachtdienst
Mag nog even opblijven van mijn bazin.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, jij kan naar bed gaan. Zeker geen zin in
Dit topic is leuk tegen de verveling, ik heb net wat foto's opgeduikeld van mezelfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Da's lief van haar
Ik ga eens even verzinnen wat ik ga doen tot morgenochtend. Heb niet veel nuttigs meegenomen.
Ah, daar kan ik mezelf ook even bij zettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Dit topic is leuk tegen de verveling, ik heb net wat foto's opgeduikeld van mezelf
quote:
Dat is idd zojuist gebeurt. Jammer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Dé reden dat ik meestal weg blijf uit dat UserFoto's forum is dat de mods daar zo overspannen reageren op ontopic commentaar op foto'sIk denk dat ze er heel veel mensen mee wegjagen
LD, post die eigenlijk nog ooit ergens?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:43 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel mods begrijpen 'fok is er voor de users, niet voor de mods' niet. Maar dat was al in gang gezet met LD op dat forum, zogenaamd omdat er teveel slowchat was overal. Ja, óver de foto's!
Ok. Nou ja, hara krijgt nu wel alles over zich heen, das ook weer minder natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:53 schreef Isabeau het volgende:
Dit idiote beleid bestaat overigens al jaren zo, ik werd er alleen weer aan herinnerd door dat topic
En LD zie ik nog wel eens posten.
De mijne ook als ik zo doorga in mijn vrije dagenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik ga wel mee en ik neem nog een melatoninepil. Alhoewel ik me afvraag of 0,1 gram melatonine uberhaupt wat doet.
Goeiemorgen babequote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Wiener melange, yum!Goeiemorgen, Hobske!
Oh god! Nu ben ik zeker al veel te laatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
Antony and the Johnsons
bij miele in vianenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Saaie boel hier, vandaag!
Cybermanneke, bij welke school/studio ga je die cursus doen? Het enige thaise wat ik kan, is currypasta maken, geloof ikdus ben benieuwd!
thenks, die kan ik nu weer binnenhouden iigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
Hemel! Beterschap, jullie twee!
*stuurt vitamientjes richting Antwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |