Daar waar alle toppers spelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Waar is dat concert van de toppers eigenlijk?
Rusland?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar waar alle toppers homo's spelen.
Die laaste "Joden lopen altijd weg" was volgens mij een reactie omdat het vak naast ons, rechterkant, opeens op sprong om te bleren dat onze moeder een snor heeft.. Nu scheert mijn moedertje haar bovenlip dus tjahquote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel waarom dat kwam? het is toch je 1e keer..
Hoe mooi was het dat ze zongen "Joden lopen altijd weg" en dan na de 2-0 met zijn allen richting de uitgang rennen
Nee sorry, ik sta namelijk niet zo vaak in vak410quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltie weet zelf ook wel dat ie een microfoon heeft, dat heeftie al langer dan dit seizoen
Sorry, heb al respect voor de microfoon. Stond hij in de rust dan ook ineens op de middenstip?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Beetje respect ja. Hij mag op het plateau staan want hij is de capo.
Durf wel te zeggen dat ik het een leuke klassieker vond. Hele sfeertje eromheen enzo..quote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef Spaulding het volgende:
Ontzettend matige klassieker, maarja dat lag meer aan Feyenoord dan aan Ajax. Redelijk leuk gevoetbald in de tweede helft, eerste helft was erg matig!
Maken ze daar een jaarlijks terugkerend fenomeen van?quote:Voor de wedstrijd even goed wel gelachen met die ME'er die van z'n paard af flikkerde.
Tomasson, dat heeft wel enorm veel uitgemaakt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke zeven?
En Ajax heeft ook zo'n periode gehad, dat iedereen geblesseerd was. Maar dan zó slecht voor de dag komen?
Jep. Maar dat weten we zelf ook welquote:Dit is Feyenoord-onwaardig?
Waarschijnlijk wel, aangezien er geld in de kas moet komen.quote:En als er geen investeerders komen, wordt het volgend jaar weer zo.
Gegokt en verloren. Shit happens, kan gebeuren en dat had, waarschijnlijk, niemand verwacht.quote:Al die oude, dure voormalig toppers hebben Feyenoord alleen maar naar de afgrond gebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |