Dat was een kansloze poging tot grappig zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:13 schreef Koploperkopper het volgende:
WHEHEHE GOEIE GRAP, VOLGENS MIJ IS DAT GEEN BROODJE SHOARMA MAAR EEN BROODJE AAP!!!!!1VERHAAL!!!!!!!!1:D:d;D:D:D:d;
Owh, de oude 320i was al een 6-cilinder.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Die kerel heeft er gewoon een 6-cilinder in gelepelt.
Niet dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef veldmuis het volgende:
"vorig seizoen"
Ze hebben een succesje behaald zo te zien?
Ik wil haar laptop best even bekijken hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 21:42 schreef Agiath het volgende:
O leuk, een blonde doos zonder verstand van computers
heerlijk toch, die zondagavondreeksquote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef veldmuis het volgende:
Binnenkort "het grote Wegmisbruikers + Smaakpolitie -waar we niet vrolijk van worden- topic"
Begint dat ook weer binnenkort? Vet.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef veldmuis het volgende:
Binnenkort "het grote Wegmisbruikers + Smaakpolitie -waar we niet vrolijk van worden- topic"
Idd. Door deze waardeloze TV is de zondagavond wel mijn favo tv-avondquote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heerlijk toch, die zondagavondreeks
Seat Ibiza 1.4quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef veldmuis het volgende:
Meer dan 110km per dag!
Ik ben benieuwd wat voor auto ze uitgekozen hebben.
Dat lijkt me een vet ideequote:Op zondag 15 februari 2009 21:53 schreef swarmahoer het volgende:
misschien moeten we maar een sbs6zondagavond meet houden
Dat is net als met een brommobiel elke dag 150km rijdenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Seat Ibiza 1.4
Wat een marteling moet dat zijn.
Koop dan een diesel, DOOOOOS.
beamer mee en n mooi scherm in de tuin bouwenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vet idee
Moeten we wel wachten tot het wat lekkerder weer is
Een grote TV ergens bij iemand in de tuin plempen, kratten bier om op te zitten, allemaal teenslippers aan en het is een geweldig SBSAvondje!
Dan moeten we alleen nog iemand vinden die in een 'kansenwijk' woontquote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vet idee
Moeten we wel wachten tot het wat lekkerder weer is
Een grote TV ergens bij iemand in de tuin plempen, kratten bier om op te zitten, allemaal teenslippers aan en het is een geweldig SBSAvondje!
Truequote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan moeten we alleen nog iemand vinden die in een 'kansenwijk' woont
Inderdaad. Willibrord had dit zo opgelost hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon weglopen, wat een prutsers
waar is willibrord als je m nodig hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |