ik vond hem destijds erg tof. Vooral het verhaal is erg ok, maar ook de missies en de karakters wel. Ik zou zeggen, probeer hem op zijn minst een keer (liefst iets langer dan een uurtje om een beetje in het verhaal en de flow te komen).quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:59 schreef Lyzio het volgende:
Mass Effect viel mij enorm tegen. Een van de grootste teleurstellingen op gamesgebied van 2008.
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Mass effect heb ik al sinds augustus in seal nog thuis liggen![]()
Is dat zo leuk spel/
quote:
Ik heb me er supergoed mee vermaakt en aangezien het me daar toch om gaat negeer ik je adviesquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:14 schreef Lyzio het volgende:
Neehee, Mass Effect is echt niet leukLuister nou naar Oom Luuk! Gespuis!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
Too Human![]()
Waarom werd deze game toendertijd zo neergehakt? Het is best een tof spel je hebt echt eindeloos veel wapens en armor en skills en noem maar op![]()
Besturing is wel vrij kut af en toe maar ik heb voor de Commando class gekozen dus ik doe veel met het geweer en dan kun je van afstand redelijk goed uit de voeten
Besturing is idd niet heel sterk!quote:
Ikzelf hou helemaal niet van RPG's, en dat is eigenlijk het enige aspect van Mass Effect wat me een beetje tegenstaat, al die duizenden upgrades voor je wapens e.d..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:04 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Overigens vond 95% van de mensen die hem gespeeld hebben erg tof, dus als je van RPG's houdt is dit wel een goede keus!
Dat vond ik in Mass Effect juist tegen vallenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:28 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ikzelf hou helemaal niet van RPG's, en dat is eigenlijk het enige aspect van Mass Effect wat me een beetje tegenstaat, al die duizenden upgrades voor je wapens e.d..
Told you. Allemaal naar oom Lyzio luisteren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat vond ik in Mass Effect juist tegen vallenWaren maar weinig wapens en de verschillen waren vaak niet meer dan een ander kleurtje
![]()
Als ik zo terug kijk vind ik hem niet eens zo heel goed eigenlijk! In elk geval een stuk minder dan KoTOR
Ik vond hem wel heeel goed maar toch iets minder dan ik hoopte!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Told you. Allemaal naar oom Lyzio luisteren.
No shitquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heeel goed maar toch iets minder dan ik hoopte!
Niet de beste game EVER!
Ik heb dat 100 keer geroepen vandaarquote:
EERST SPELEN DAN PAS MAUWEN!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat 100 keer geroepen vandaar
Ben er nu wel vrij zeker van dat Fallout 3 de beste game EVER is![]()
welke rpg dan wel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind Fallout ook geen ruk aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, I just felt my dick move!
Gaat uw smoelwerk schrobben vuige deerne!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind Fallout ook geen ruk aan.
HET IS TRACKMANIA!quote:
Gewoon 2de hands kopen dan heb je hem voor 25 euro ofzo!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Escape het volgende:
iemand die weer waar ik COD modern warfare voor een zacht prijsje kan kope? nederland is die overal nog rond de 70 euro en ik heb geen cc
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Escape het volgende:
iemand die weer waar ik COD modern warfare voor een zacht prijsje kan kope? nederland is die overal nog rond de 70 euro en ik heb geen cc
Ook bij de saturn/mm niet? Heb daar de GOTY versie (incl DLC) voor 44,99 gehaald.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Escape het volgende:
Tegen de juiste prijs natuurlijk welquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
Verkopen Lz! Maak dat jong er blij mee!
PM niet gekregen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef pluisje81 het volgende:
NFS undercover bied ik aan, te koop of te ruil
Misschien dat iemand geïnteresseerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |