quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
beetje tegenstrijdig dit. Als het om de graphics gaat zou je verwachten dat ie maar 4 games heeft. Je kunt natuurlijk geen grafisch achterhaalde games in je verzameling hebben
dit dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:56 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik heb de demo gespeeld en het leek net of ik een 2002 spel aan het spelen was,
grafisch echt ruk
Zei ik toch snuit!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:37 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/racepro/recensies/24180
Ik heb hem gekocht al
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef Rahl het volgende:
Hmm, 10 min geleden potje Fifa gedaan, Xbox uitgedaan, wil em nu aandoen om demo Halo Wars te downen, RRoD
Mijn Xbox 360 kreeg ook een RRoD door FIFA! Dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef Rahl het volgende:
Hmm, 10 min geleden potje Fifa gedaan, Xbox uitgedaan, wil em nu aandoen om demo Halo Wars te downen, RRoD
Juist!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn SNES op mijn 42" plasma aangesloten en zelfs die games waren nog steeds toffer dan sommige prachtig ogende 360 games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop de badkamer in en pak een paar handdoeken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef Rahl het volgende:
keer potje spelen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef DarkShine het volgende:
Gisteren Fifa binnen gekregen, de 2009 bevalt me toch redelijk...
Ik speel "Monkey Island 1" en "Zak McKracken" dan weer op mijn N95 8GBquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef Rossdale het volgende:
DKC en Yoshi's island gespeeld
Al zijn Street Racer en Pilot Wings ook nog steeds wel erg gaaf
Oeh kan je mij misschien monkey island mailenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik speel "Monkey Island 1" en "Zak McKracken" dan weer op mijn N95 8GB
Enige toffe old-skool games waren Donkey Kong en Sonic!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Gaafquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Stuur me maar ff een prv msg met je mailadresquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oeh kan je mij misschien monkey island mailen
Het contrastquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gaaf
Ik heb nog een SNES naast mijn Xbox staan met Mario Kart en Duck Hunt
Bij mij ging het uit m'n 360 speakers, maar volgens mij kun je dat ergens instellen ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik TVserity gebruik om series te streamen, komt het geluid dan uit mijn PC speakers of uit mijn 360 speakers?
Check, thnxquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:24 schreef Egamer het volgende:
[..]
Bij mij ging het uit m'n 360 speakers, maar volgens mij kun je dat ergens instellen ofzo.
Duck Hunt op je SNES? Dat gaat niet passen denk ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gaaf
Ik heb nog een SNES naast mijn Xbox staan met Mario Kart en Duck Hunt
Ik zat ook naar Race Pro te kijken, ik koop hem dus maar nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:37 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/racepro/recensies/24180
Ik heb hem gekocht al
Doet die het alleen op een nokia ofzo? Ik wil hem ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stuur me maar ff een prv msg met je mailadres
Veel succes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
Dark Sector & Too Human binnen![]()
Denk dat ik eerst met Too Human ga beginnen zo
Danku! Ik denk wel dat die vet isquote:
Bij mij uit mijn TV boxenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik TVserity gebruik om series te streamen, komt het geluid dan uit mijn PC speakers of uit mijn 360 speakers?
Met een hamer...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:09 schreef Cid het volgende:
[..]
Duck Hunt op je SNES? Dat gaat niet passen denk ik.
Voor een budgetprijs wel...net als F.E.A.R. 2 trouwens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Egamer het volgende:
Als het goed is komt vandaag/morgen de demo van Afro Samurai. Lijkt me stiekem eigenlijk een best toffe game.
Moet je ff sjekken of ScummVM ook met HTC werkt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doet die het alleen op een nokia ofzo? Ik wil hem ookmaar heb HTC!
Hier ook..en dan snap ik hem nog nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik moest echt twee keer kijken voordat ik zag dat het gameplatformen waren
quote:
Je kan er maar ééntje doen helaas. De volgende kan je de volgende playthrough wel doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Nam_Soldier het volgende:
Ga ik in Mass Effect achter Ashley Williams aan, die erg afstandelijk doet, of achter die alien, T'soni o.i.d. Of kan ik stiekem met allebei wat doen zonder dat ze het weten!?
Ik heb ze beide al een keer gehadquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef ROFLOL het volgende:
Ik zou Ashley pakken, die is beter dan die aliën wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |