quote:Sivasspor is een voetbalclub uit Sivas, Turkije. De club werd opgericht in 1967 en sinds 2005 speelt men in de Süper Lig. Dit doen ze niet geheel onverdienstelijk; zo eindigde men in hun eerste Süper Lig-jaar achtste. In 2008 werden ze vierde in de Süper Lig.
quote:Het Sivas 4 Eylül Stadion is vernoemd naar de datum 4 september. Op deze dag in 1919 werd het Sivas Congres gehouden, waarbij het besluit (onder andere door Mustafa Kemal Atatürk) werd genomen om Turkije te bevrijden van buitenlandse bezetters.
quote:Sivasspor ontstond in 1967 als het resultaat van een fusie van Sivas Gençlik Kulübü, Yolspor Gençlik Kulübü en Kizilirmak Gençlik Kulübü. In het clublogo worden de drie clubs gerepresenteerd door de drie sterren.

Ook tegen de topclubs doen ze niet onder
 Ook tegen de topclubs doen ze niet onder 

Daar kan ik je ook niet meehelpenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:08 schreef msnk het volgende:
Eindstand 1-1. Mooi zo
Ik kan alleen de PI in de OP niet veranderen, je ziet nog steeds zo'n stom blad in de subforum

?
? 

.
. . Ik ben eigenlijk voor Samsunspor, maar zij spelen in Bank Asya lig. In Turkcell S.lig ben ik voor Trabzonspor, omdat mijn vaderskant van daar komt.
. Ik ben eigenlijk voor Samsunspor, maar zij spelen in Bank Asya lig. In Turkcell S.lig ben ik voor Trabzonspor, omdat mijn vaderskant van daar komt.  

quote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef msnk het volgende:
En nog 50 andere
Turkse Beker
Halve finale: Trekking is woensdag aanstaande

Was eigenlijk de reden voor het ontstaan van dit topic, en wie weet waar het naar toe leidtquote:Op zondag 15 februari 2009 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Sivasspor is vanwege mijn 'roots'. Mijn familie komt daar namelijk vandaan, en we gaan er om de zomer heen, dus ik heb er een band mee. Dus als ze het zo goed doen als nu, gun ik het ze en voel ik met ze mee.

.
.

Bedankt voor de update
 Bedankt voor de update 

Ik zag het toevallig staan op een Turkse voetbalsite, dus dacht ik: laat ik maar even updaten.
 Ik zag het toevallig staan op een Turkse voetbalsite, dus dacht ik: laat ik maar even updaten.

Hypocriet jong.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:29 schreef Meh7 het volgende:
1-2. Lugano had rood moeten krijgen vanwege aanhoudend bezwaar.

Kom niet hypocriet doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:40 schreef Meh7 het volgende:
Kom op man scheids, Alex moet ook dubbel geel krijgen, na de gele kaart gaat ie door met zeiken.

Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Yep hou maar op, deze wedstrijd is over.

.
 . 

.
. .
. 

Sivas stond twee weken geleden nog aan top samen met Trabzon, het verschil met Galatasaray was bijvoorbeeld nog 8 punten. Nu is dat nog maar 3. 5 teams doen nu mee met de race, ik denk niet dat Sivas het gaat redden.quote:

Och, maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb gekeken, één woord: LuckySivas.

hopelijk spelen jullie gelijk of zo hihi
 hopelijk spelen jullie gelijk of zo hihi  

Zal met het rood-witte te maken hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb gekeken, één woord: LuckySivas.
 maar het is goed om te zien dat het niet een keer om Fenerbache en of Galatasaray gaat.
  maar het is goed om te zien dat het niet een keer om Fenerbache en of Galatasaray gaat.

Jij bent zeker voor SVVSMC of zoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Hamilcar het volgende:
Zal met het rood-witte te maken hebben

.
.

Servet is toch nog steeds geblesseerd? Of niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:11 schreef msnk het volgende:
Mij ook niet, maar het zal wel komen doordat er weinig goede verdedigers zijn in de Süper Lig. Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen.
Hij zal voornamelijk bankzitter zijn lijkt mij.
Vreemd dat Servet er niet bij zit overigens

Nee je hebt volgens mij gelijk, ben er niet helemaal bijquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Servet is toch nog steeds geblesseerd? Of niet?

Ow, mijn stream loopt achter Oh, nu ziek ik hetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:14 schreef msnk het volgende:
1-1 Tello
[..]
Nee je hebt volgens mij gelijk, ben er niet helemaal bij
 .
.

?!
?!

.
.

Dit is hun derde seizoen op het hoogste niveau, dacht ik.quote:Op zondag 26 april 2009 09:25 schreef RayMania het volgende:
Sivasspor speelde twee keer geleden toch een divisie lager?.

Wat denk je, zullen scheidsrechters nog gaan proberen om Sivasspor te benadelen ten koste van de grotere clubs of gebeurt dat niet zo snel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
"Eventjes" 3-0 gewonnen van Trabzonspor, ongelofelijk.
Ik gun Sivas echt de titel ondanks dat het vaak nergens op lijkt. Blijkt ook gelijk weer hoe tactisch zwak de Turkse competitie is overigens.
Maarja, worden nog een paar hete weekjes.

Ik sluit niets uit, maar echt benadelen betwijfel ik. Fener en met name Gala, zullen vrees ik nog wel wat meekrijgen hier en daar. Kan een interessante wedstrijd worden tegen Gala op de laatste speeldag. Maar Sivas heeft alles in eigen hand voorlopig.quote:Op zondag 26 april 2009 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat denk je, zullen scheidsrechters nog gaan proberen om Sivasspor te benadelen ten koste van de grotere clubs of gebeurt dat niet zo snel?
Was in Griekenland voor pakweg OFI Kreta vaak het probleem in een titelrace.

, dus werd het een rode kaart.
, dus werd het een rode kaart.  

!
 !  

Besiktas is al kampioen, Sivas wint nooit uit van Gala, tenzij Gala meewerkt..quote:Op zondag 24 mei 2009 21:05 schreef dvdfreak het volgende:
Denizlispor-Besiktas Galatasaray-Sivasspor

Je weet het maar nooit. Ze hadden dit seizoen in de competitie 2-0 gewonnen van Galatasaray. En in de bekerwedstrijden ook een keer, dacht ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Besiktas is al kampioen, Sivas wint nooit uit van Gala, tenzij Gala meewerkt..

quote:Anderlecht kan zich na één duel al opmaken voor de laatste kwalificatieronde in de Champions League. De Belgen lieten dinsdagavond in de derde voorronde geen spaan heel van Sivasspor: 5-0.

.
.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |