Sivas stond twee weken geleden nog aan top samen met Trabzon, het verschil met Galatasaray was bijvoorbeeld nog 8 punten. Nu is dat nog maar 3. 5 teams doen nu mee met de race, ik denk niet dat Sivas het gaat redden.quote:
Och, maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb gekeken, één woord: LuckySivas.
Zal met het rood-witte te maken hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb gekeken, één woord: LuckySivas.
Jij bent zeker voor SVVSMC of zoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Hamilcar het volgende:
Zal met het rood-witte te maken hebben![]()
Servet is toch nog steeds geblesseerd? Of niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:11 schreef msnk het volgende:
Mij ook niet, maar het zal wel komen doordat er weinig goede verdedigers zijn in de Süper Lig. Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen.
Hij zal voornamelijk bankzitter zijn lijkt mij.
Vreemd dat Servet er niet bij zit overigens
Nee je hebt volgens mij gelijk, ben er niet helemaal bijquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Servet is toch nog steeds geblesseerd? Of niet?
Ow, mijn stream loopt achter Oh, nu ziek ik hetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:14 schreef msnk het volgende:
1-1 Tello
[..]
Nee je hebt volgens mij gelijk, ben er niet helemaal bij
Dit is hun derde seizoen op het hoogste niveau, dacht ik.quote:Op zondag 26 april 2009 09:25 schreef RayMania het volgende:
Sivasspor speelde twee keer geleden toch een divisie lager?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |