Sivas stond twee weken geleden nog aan top samen met Trabzon, het verschil met Galatasaray was bijvoorbeeld nog 8 punten. Nu is dat nog maar 3. 5 teams doen nu mee met de race, ik denk niet dat Sivas het gaat redden.quote:
Och, maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb gekeken, één woord: LuckySivas.
Zal met het rood-witte te maken hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb gekeken, één woord: LuckySivas.
Jij bent zeker voor SVVSMC of zoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Hamilcar het volgende:
Zal met het rood-witte te maken hebben![]()
Servet is toch nog steeds geblesseerd? Of niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:11 schreef msnk het volgende:
Mij ook niet, maar het zal wel komen doordat er weinig goede verdedigers zijn in de Süper Lig. Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen.
Hij zal voornamelijk bankzitter zijn lijkt mij.
Vreemd dat Servet er niet bij zit overigens
Nee je hebt volgens mij gelijk, ben er niet helemaal bijquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Servet is toch nog steeds geblesseerd? Of niet?
Ow, mijn stream loopt achter Oh, nu ziek ik hetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:14 schreef msnk het volgende:
1-1 Tello
[..]
Nee je hebt volgens mij gelijk, ben er niet helemaal bij
Dit is hun derde seizoen op het hoogste niveau, dacht ik.quote:Op zondag 26 april 2009 09:25 schreef RayMania het volgende:
Sivasspor speelde twee keer geleden toch een divisie lager?.
Wat denk je, zullen scheidsrechters nog gaan proberen om Sivasspor te benadelen ten koste van de grotere clubs of gebeurt dat niet zo snel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
"Eventjes" 3-0 gewonnen van Trabzonspor, ongelofelijk.
Ik gun Sivas echt de titel ondanks dat het vaak nergens op lijkt. Blijkt ook gelijk weer hoe tactisch zwak de Turkse competitie is overigens.
Maarja, worden nog een paar hete weekjes.
Ik sluit niets uit, maar echt benadelen betwijfel ik. Fener en met name Gala, zullen vrees ik nog wel wat meekrijgen hier en daar. Kan een interessante wedstrijd worden tegen Gala op de laatste speeldag. Maar Sivas heeft alles in eigen hand voorlopig.quote:Op zondag 26 april 2009 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat denk je, zullen scheidsrechters nog gaan proberen om Sivasspor te benadelen ten koste van de grotere clubs of gebeurt dat niet zo snel?
Was in Griekenland voor pakweg OFI Kreta vaak het probleem in een titelrace.
Besiktas is al kampioen, Sivas wint nooit uit van Gala, tenzij Gala meewerkt..quote:Op zondag 24 mei 2009 21:05 schreef dvdfreak het volgende:
Denizlispor-Besiktas Galatasaray-Sivasspor
Je weet het maar nooit. Ze hadden dit seizoen in de competitie 2-0 gewonnen van Galatasaray. En in de bekerwedstrijden ook een keer, dacht ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Besiktas is al kampioen, Sivas wint nooit uit van Gala, tenzij Gala meewerkt..
quote:Anderlecht kan zich na één duel al opmaken voor de laatste kwalificatieronde in de Champions League. De Belgen lieten dinsdagavond in de derde voorronde geen spaan heel van Sivasspor: 5-0.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |