ik prop ze meestal ook vol met zooiquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef huize het volgende:
[..]
Ik werk zelf op een brouwerij en dit samen met rommel in de flesjes zijn klachten die wel eens voorkomen. Die 25 cl flessen zijn jupiler flessen. En het is smerig als je ziet wat mensen allemaal in lege flessen stoppen. Zelfs de beste spoelmachine krijgt nooit 100% van alle flesjes 100% schoon. Van stoffen zakdoeken tot tampons etc.
Is wel waar, maar als iedereen het doet..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Boeie, ze raken geen klanten kwijt en het is ook nog een soort van reclame.
Dat is zo, ik had hem wel direct de dag na mijn klacht dus dat was heel netjes en Alfa blijft het lekkerste, dus ik koop het toch welquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef huize het volgende:
Tsja dat zal wel afhankelijk zijn van iedere brouwerij's ideen m.b.t. klachtenbehandeling/afhandeling.
whehehquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef hdmedewerker het volgende:
Ik had ooit een lege kitkat in de verpakking zitten. Ook een brief gestuurd en kreeg maar 1 kitkat terug:')
terugbellen dat je daar geen genoegen mee neemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:56 schreef jack4ya het volgende:
Vriendlief zat met een flinke tros kinderen om tafel en beet op glas! Dacht eerst: "Ach, het zal..." Maar de tweede hap was weer raak. Acuut iedereen opgedragen zijn/haar eten laten vallen (uit de mond).
En toen voor 10 man/kinders eten moeten afhalen...
(Ging om glazen potten, soort van chicken-tonight product_
Gebeld naar de supermarkt... "ow werkelijk?" was de reactie?
Niet gevraagd naar productie datum, naar niets eigenlijk.
Ik vertrouwde ze niet en er is gebeld naar de fabrikant:
Uiteindelijke score? 2 bonnen van 2,50
(dat compenseert ook echt de kosten en het ongemak)
ombudsman?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:56 schreef jack4ya het volgende:
Vriendlief zat met een flinke tros kinderen om tafel en beet op glas! Dacht eerst: "Ach, het zal..." Maar de tweede hap was weer raak. Acuut iedereen opgedragen zijn/haar eten laten vallen (uit de mond).
En toen voor 10 man/kinders eten moeten afhalen...
(Ging om glazen potten, soort van chicken-tonight product_
Gebeld naar de supermarkt... "ow werkelijk?" was de reactie?
Niet gevraagd naar productie datum, naar niets eigenlijk.
Ik vertrouwde ze niet en er is gebeld naar de fabrikant:
Uiteindelijke score? 2 bonnen van 2,50
(dat compenseert ook echt de kosten en het ongemak)
En met jouw velen en als jullie eens zouden weten hoeveel ellende daarmee te verkomen is...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik prop ze meestal ook vol met zooi
kan je wel een ":r" plaatsen, maar ik vind deze reactie niet meer dan billijk van Hariboquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:47 schreef Qwea het volgende:
Geachte mevrouw ,
Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat uw klacht niet nader kunnen onderzoeken aangezien wij hiervoor zowel de verpakking alsook (een deel van) de inhoud nodig hebben.
Mocht u in het vervolg ontevreden zijn over een Haribo product, dan verzoeken wij u vriendelijk zowel verpakking alsook inhoud aan ons op te sturen zodat wij dit aan de productie-lokatie kunnen tonen en zij a.d.h.v. referentiemonsters na kunnen gaan waar het is misgegaan.
Met vriendelijke groet,
Haribo Nederland B.V.
wie gaat nou die producten bewaren. Dit is dus niet zomaar een mailtje he. Die haribo beren waren echt niet te vreten. Vorige week aangeschaft, en dan ga ik ze toch fucking niet bewarenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef Liquidist het volgende:
[..]
kan je wel een ":r" plaatsen, maar ik vind deze reactie niet meer dan billijk van Haribo
Als je wilt dat er wat aan gedaan wordt in hun productieproces en / of nieuwe toegestuurd wilt krijgen, dan is het vaak wel handig om ze te bewaren hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
wie gaat nou die producten bewaren. Dit is dus niet zomaar een mailtje he. Die haribo beren waren echt niet te vreten. Vorige week aangeschaft, en dan ga ik ze toch fucking niet bewaren
zo kun je alles wel bewarenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als je wilt dat er wat aan gedaan wordt in hun productieproces en / of nieuwe toegestuurd wilt krijgen, dan is het vaak wel handig om ze te bewaren hoor
Als jij wilt dat je vergoed wordt: ja, dan dien je alles te bewaren ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Qwea het volgende:
zo kun je alles wel bewaren1ste bedrijf dat me vraagt om shizzle op te sturen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef Roi het volgende:
Poep op mijn drop ! (foto doet het nog op de 2e Photobucket link)
Ooit wel eens gehad, nooit iets ermee gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef Zero_Empathy het volgende:
Klacht Heineken: bierdoppen zaten te los
Kreeg een handdoek en een viltjeshouder + viltjes.
of je verveelt jequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef DudeDudeDude het volgende:
Je bent echt kansloos als je een klacht gaat faken. Get a job. Triest.
En dat is dus niet waar, is een hoax die al heeeeel lang speelt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Inner-Eye het volgende:
(deze is vast al bekend)
Als je een dik stukje shag in je pakje vind dat langer is dan een vloeipapiertje krijg je gratis shag opgestuurd. Maar dan moet je t wel met de klachtenbrief meesturen natuurlijk.
vrij triest om zo aan gratis spullen te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef Lienzz het volgende:
heb een mailtje gestuurd naar:
- Unox
- Hak
- Pringels
ben benieuwd
Sneuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef Lienzz het volgende:
- Unox
- Hak
- Pringels
ben benieuwd
Zielig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef Lienzz het volgende:
- Unox
- Hak
- Pringels
ben benieuwd
Lekker ik ben/was dus bier aan het drinken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef sjerren het volgende:
[..]
GadverdammeWaarom dat vertellen en iedereen daarover na laten denken tijdens het drinken van een biertje
Sneu kindquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef Lienzz het volgende:
- Unox
- Hak
- Pringels
ben benieuwd
Wie betaalt die extra werkgelegenheid?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
of je verveelt je![]()
je bent pas kansloos als je hier gaat zeiken, die klachten zorgen alleen maar voor werkgelegenheid en de dingen die je ervoor krijgt kosten toch geen drol
Welnee, je wilt gewoon dingen gratisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:30 schreef Lienzz het volgende:
ben gewoon benieuwd naar de reactie terug en als je daardoor wat gratis krijgt is dat toch alleen maar mooi meegenomen!
Dat er maar stront op jouw gratis producten mag zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:30 schreef Lienzz het volgende:
je bent pas zielig als je hier gaat liggen zeiken, die klachten zorgen alleen maar voor werkgelegenheid
ben gewoon benieuwd naar de reactie terug en als je daardoor wat gratis krijgt is dat toch alleen maar mooi meegenomen!
Je moest eens weten wat hun aan ons verdienen...huilie
dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:30 schreef Lienzz het volgende:
je bent pas zielig als je hier gaat liggen zeiken, die klachten zorgen alleen maar voor werkgelegenheid
Je moest eens weten wat hun aan ons verdienen...huilie
de werkgever, en wees blij want als je iedereen mag geloven word er flink in banen gesneden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Wie betaalt die extra werkgelegenheid?
En wie betaalt de werkgever?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Zero_Empathy het volgende:
de werkgever
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
de werkgever, en wees blij want als je iedereen mag geloven word er flink in banen gesneden.
maar niet bij de klachtenafhandeling, want die hebben ze teveel nodig
quote:
Treurig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
of je verveelt je![]()
je bent pas kansloos als je hier gaat zeiken, die klachten zorgen alleen maar voor werkgelegenheid en de dingen die je ervoor krijgt kosten toch geen drol
dat heb ik ook wel eens gehad, maar toen heb ik gewoon in de winkel gerolenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
Ik had een Axe deo unit met een defect spuitsysteem, mail gestuurd en week later een Irischeque van € 7,50 thuisgestuurd gekregen zodat ik een nieuwe kon kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |