abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66216681
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Yasukio het volgende:

[..]

In de Zweedse stad Malmö heeft de politie openlijk toegegeven de stad niet langer onder controle te hebben vanwege de terreur van moslimimmigranten, zo'n 25% v/d bevolking daar.
[..]

Zeer herkenbaar, eigenlijk is het overal hetzelfde waar zich grote aantallen moslims vestigen
Waarom doet het Westen er dan niks tegen?

* (moslim)jongeren die hier lopen te rellen worden niet aangepakt. (overigens zijn het niet alleen moslimjongeren die ik bedoel, maar jongeren in het algemeen dus ook de autochtone)
* Europa en de VS bestrijden het terrorisme wereldwijd niet goed. Hun leger zit in het verkeerde land. Je moet het leger in Afghanistan EN Pakistan zetten om het terrorisme een beetje te kunnen bestrijden.
* Europa is te naief tegen de islam / gedeeltelijke islamisering in Europa

Allemaal fouten die het Westen maakt.
Tot zover mijn mening.

Groeten van een allochtoon.
pi_66216783
Tennis, Dubai, Israël, Joden, Verboten
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:46:13 #135
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_66217219
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Yasukio het volgende:

[..]

In de Zweedse stad Malmö heeft de politie openlijk toegegeven de stad niet langer onder controle te hebben vanwege de terreur van moslimimmigranten, zo'n 25% v/d bevolking daar.
[..]

Zeer herkenbaar, eigenlijk is het overal hetzelfde waar zich grote aantallen moslims vestigen
http://balder.org/avisart(...)eheime-Afspraken.php
pi_66217220
Ik vind het ook idioot om deze mensen te weigeren.

Wat ik ook idioot vind is de hypocriete ophef die er over is. Of je zet je in voor vrijheden en accepteert dat mensen beslissingen nemen die niet altijd de jouwe zijn.
Of je zet je alleen in voor je eigen vrijheid. Maar je zogenaamd voor ieders vrijheid inzetten maar gaan lopen huilen als er beslissingen worden genomen die je niet zint vind ik een beetje kinderachtig.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:50:25 #137
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_66217412
- edit -

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 00:20:45 (Userbash (cq. mod-bash)) ]
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:14:27 #138
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_66218573
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Open er een topic over!

Ontopic verder nu.
- edit -
Arabische Moslims zijn de grootste racisten dat blijkt wel mede uit het nieuws artikel waar dit topic over gaat..!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 00:22:41 (Userbash (cq. mod-bash)) ]
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:15:34 #139
203688 Drijfzand
account closed
pi_66218632
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:49 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Dat de heersende media anti-Israël is, is nog weer eens goed duidelijk geworden tijdens de oorlog in Gaza. De manier waarop er door de internationale media en ook het NOS journaal in Nederland verslag is gedaan van de oorlog, is ronduit schokkend.
De stichting Waarheid Accuratesse Authenticiteit Reportages (WAAR) en Israel-Facts monitorgroep vergeleek de berichtgeving van de NOS met die van de ARD en ZDF (eerste en tweede Duitse net) en Israëlische stations.
Conclusie van het onderzoek was dat de NOS stelselmatig op alle genoemde onderzoekspunten niet aan haar eigen code voldeed; dat NOS verslaggever Sander van Doorn op tal van punten de kijker essentiële informatie onthield en in vele gevallen selectief en soms zelfs manipulatief te werk ging.
Uit het onderzoek komt een patroon naar voren dat zeer verontrustend genoemd mag worden.
De Kijker in Nederland heeft recht op een NOS journaal dat alle feiten van het Midden-Oosten conflict belicht en dat die feiten in een juiste context plaatst.
Maar dat is op geen enkele manier correct gebeurd.
Deze manier van berichtgeving zorgt ervoor dat de rol van Israël in het conflict in een kwaad daglicht wordt gesteld met alle gevolgen van dien, niet alleen wat Israël zelf betreft maar ook het Joodse volk in zijn algemeenheid.
Ook diverse zogenaamde ‘experts’ die men weer liet opdraven in verschillende televisie programma’s, bleken totaal niet in staat om objectief nieuws te brengen en toonden eveneens een fundamenteel tekort aan kennis te bezitten. Een uitvoerig verslag van het onderzoek van WAAR is te vinden op http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7925 Het is zeer de moeite waard te lezen hoe NOS verslaggever Sander van Doorn de kijker de meest essentiële informatie heeft onthouden.
Daar aan toevoegende dat jij ook zo'n #$#$@$#@$ hypocriet bent die beter in een Arabisch land kan gaan wonen omdat eerdaags, in dit land, jij niet meer welkom bent !
Ik durf weleens de advocaat van de duivel te spelen in dit soort discussies. Misschien ben ik gewoon racist en hanteer ik daarom strengere normen voor het beschaafde Westen dan ik voor andere volkeren doe. Zeker voor een groep die 0.25% van de wereldbevolking vertegenwoordigd maar zo'n 20% van de Nobelprijzen behaalt. (en dan tel ik die van economie niet mee).

Is dat mijn grootste fout, Israel vereenzelvigen met de joden? Hoeveel van die winnaars ook achter Israel staan of in Israel wonen weet ik niet. Misschien zijn Israelis de joodse Tokkies?

Jij refereert naar Stichting Waarheid Accuratesse Authenticiteit Reportages? Ik durf zonder googelen stellen dat deze stichting nooit de objectiviteit van berichten over de volkerenmoord in Ruanda-Burundi of China's wangedrag in Tibet onderzocht heeft. Als de naam al misleidend is, tja..
In sommige topics ben je hulpvaardig en empathisch, maar wanneer het godsdienst/politiek betreft blijft daar niets van over. Ik zag je jarenlang als een gepensioneerde godsdienstleraar of iets dergelijks, schrok oprecht toen je een twintiger bleek te zijn.
Je bent zo snel om mensen te veroordelen maar vergeet dat er een groot verschil is tussen een balk in het oog hebben of een Farizeer zijn.

Meer jezuïet en minder Opus Dei graag.
too much to do in the real world.
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:16:39 #140
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_66218684
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Drijfzand het volgende:

[..]

Ik durf weleens de advocaat van de duivel te spelen in dit soort discussies. Misschien ben ik gewoon racist en hanteer ik daarom strengere normen voor het beschaafde Westen dan ik voor andere volkeren doe. Zeker voor een groep die 0.25% van de wereldbevolking vertegenwoordigd maar zo'n 20% van de Nobelprijzen behaalt. (en dan tel ik die van economie niet mee).

Is dat mijn grootste fout, Israel vereenzelvigen met de joden? Hoeveel van die winnaars ook achter Israel staan of in Israel wonen weet ik niet. Misschien zijn Israelis de joodse Tokkies?

Jij refereert naar Stichting Waarheid Accuratesse Authenticiteit Reportages? Ik durf zonder googelen stellen dat deze stichting nooit de objectiviteit van berichten over de volkerenmoord in Ruanda-Burundi of China's wangedrag in Tibet onderzocht heeft.
In sommige topics ben je hulpvaardig en empathisch, maar wanneer het godsdienst/politiek betreft blijft daar niets van over. Ik zag je jarenlang als een gepensioneerde godsdienstleraar of iets dergelijks, schrok oprecht toen je een twintiger bleek te zijn.
Je bent zo snel om mensen te veroordelen maar vergeet dat er een groot verschil is tussen een balk in het oog hebben of een Farizeer zijn.

Meer jezuïet en minder Opus Dei graag.
Tiesemans leeft "wen" er maar vast aan.

Mijn verontwaardiging is groot, en misschien mijn wraak gevoelens nog wel groter.
Doch mijn genade is oneindig voor wie oprecht, ja rechtvaardig bevonden word !
Mijn geest liegt niet en kan niet bedrogen worden. De zuivere goedheid is Hij ... Doch mijn hart, mijn hart is de zonde zelve en voor (heilloze) rede niet vatbaar..

[ Bericht 0% gewijzigd door Tiesemans op 18-02-2009 23:42:33 ]
pi_66218765
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 00:24:14 (Reactie op verwijderde post) ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 00:07:31 #142
203688 Drijfzand
account closed
pi_66220717
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Tiesemans leeft "wen" er maar vast aan.

Mijn verontwaardiging is groot, en misschien mijn wraak gevoelens nog wel groter.
Doch mijn genade is oneindig voor wie oprecht, ja rechtvaardig bevonden word !
Mijn geest liegt niet en kan niet bedrogen worden, de zuivere goedheid is Hij ... Doch mijn hart, mijn hart is de zonde zelve..
Blij dat je ge-edit hebt, was een wel zeer snelle reactie op m'n post. Maar nu ik de links in je signature bekeken heb begrijp ik er niets meer van. Ben je het eens met die clips of net niet?
too much to do in the real world.
pi_66225816
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Tiesemans het volgende:
Home About Saudi Arabia Attractions Festivals & Events Hajj & Umrah Travel Tips Join Us
Visa Requirements
Vaccinations
Appropriate Attire
Getting to Saudi Arabia
Getting Around KSA
Banking
Embassies/Consulates

Visa Requirements

Everyone who enters the Kingdom should have a valid passport with at least 6 months validity and the appropriate visa.

Unless you are a visitor from a GCC country or in transit, all other nationalities require a visa to enter the Kingdom. Visas can be for business, tourist, transit, residency, family, Hajj, or conference attendance.

Visas can be obtained from the visa department in the Saudi Embassy of the visitor's home country or from Saudi Consulates available in all main cities around the world.

The cost of a visa is generally 200 Saudi Riyals however visitors should ensure that they check with the Saudi Embassy or Consulate.

Visas will not be issued for the following groups of people:

* An Israeli passport holder or a passport that has an Israeli arrival/departure stamp.
* Those who don't abide by the Saudi traditions concerning appearance and behaviors. Those under the influence of alcohol will not be permitted into the Kingdom.
* There are certain regulations for pilgrims and you should contact the consulate for more information.
* Jewish People

Important Instructions:

* If a woman is arriving in the Kingdom alone, the sponsor or her husband must receive her at the airport.
* Every woman must have confirmed accommodation for the duration of her stay in the Kingdom.
* A woman is not allowed to drive a car and can therefore only travel by car if she is accompanied by her husband, a male relative, or a driver.
* All visitors to the Kingdom must have a return ticket.
* Pilgrims must also have all valid documentation and a passport that is valid for 6 months.

Photo Gallery | News | FAQ | Site Map | Links | Contact Us
Privacy Policy | Disclaimer

-----

Saudi Arabië
Als je de israel verdedigt tegen de israelhatertjes op dit forum door te verwijzen naar de islamitische landen dan krijg je vaak het verwijt terug dat het geen goed argument is om te wijzen naar andere die precies hetzelfde doen. Met het bovenstaande is er in ieder geval weer een punt bij om al die anti-israel hypocrieten te verwijzen naar het echte duivelse in deze wereld.
pi_66225968
quote:
Tennis Channel cancels broadcast Dubai Tournament
The Tennis Channel has canceled plans to broadcast a tournament in Dubai because an Israeli player was banned.

Shahar Peer, the 45th-ranked women's player according to the World Tennis Association, qualified to compete in this week's Barclays Dubai Tennis Championships but was denied a visa by the United Arab Emirates. Dubai is one of the seven emirates of the UAE.

The cable network had planned to air parts of the tournament this weekend.

"Tennis Channel recognizes that this exclusion has been made by state authorities and neither the tour nor tournament directors themselves," said a statement posted on the channel's Web site Wednesday. "However we also honor the role and proud tradition that tennis has always played as a driving force for inclusion both on and off the courts.

"Preventing an otherwise qualified athlete from competing on the basis of anything other than merit has no place in tennis or any other sport, and has the unfortunate result of undermining the credibility of the very nature of competition itself."

The paper also said it plans to cancel a special tennis-themed advertising section scheduled for Monday and its backing of a men's tournament in Dubai scheduled for next week.

After days of international criticism, including the WTA saying it would review whether the UAE should be allowed to host future tournaments, the event's organizers said Peer was barred from the tournament for her own protection, apparently alluding to Israel's recent military offensive in Gaza.

"We do not wish to politicize sports, but we have to be sensitive to recent events in the region and not alienate or put at risk the players and the many tennis fans of different nationalities that we have here," organizers said in a written statement.

The statement cited anti-Israel protests before one of Peer's matches at a recent tournament in New Zealand.

But this is not the first time the UAE has barred Israeli tennis players. Last year, an Israeli men's doubles team was denied entry. The emirate also cited security concerns then.

In a statement posted on the Tennis Channel's site, Peer thanked the cable channel for its decision.

"I was very moved and excited to hear about your decision not to broadcast the Dubai tournament following their denial to allow me to participate in the event," she wrote. "You at Tennis Channel were the first ones to add action to the words and this is leading the way to other organizations as well.

"All I want is to play tennis and do well. I believe you are helping me to do exactly this."
pi_66226159
quote:
But this is not the first time the UAE has barred Israeli tennis players. Last year, an Israeli men's doubles team was denied entry. The emirate also cited security concerns then.
quote:
The Tennis Channel has canceled plans to broadcast a tournament in Dubai because an Israeli player was banned.
Goede actie van die omroep. Zouden er meer moeten doen wanneer mensen sport en spel niet van politiek kunnen onderscheiden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_66226168
Hartverwarmende actie van de Tennis channel.
pi_66227714
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Tiesemans het volgende:
Home About Saudi Arabia Attractions Festivals & Events Hajj & Umrah Travel Tips Join Us
Visa Requirements
Vaccinations
Appropriate Attire
Getting to Saudi Arabia
Getting Around KSA
Banking
Embassies/Consulates

Visa Requirements

Everyone who enters the Kingdom should have a valid passport with at least 6 months validity and the appropriate visa.

Unless you are a visitor from a GCC country or in transit, all other nationalities require a visa to enter the Kingdom. Visas can be for business, tourist, transit, residency, family, Hajj, or conference attendance.

Visas can be obtained from the visa department in the Saudi Embassy of the visitor's home country or from Saudi Consulates available in all main cities around the world.

The cost of a visa is generally 200 Saudi Riyals however visitors should ensure that they check with the Saudi Embassy or Consulate.

Visas will not be issued for the following groups of people:

* An Israeli passport holder or a passport that has an Israeli arrival/departure stamp.
* Those who don't abide by the Saudi traditions concerning appearance and behaviors. Those under the influence of alcohol will not be permitted into the Kingdom.
* There are certain regulations for pilgrims and you should contact the consulate for more information.
* Jewish People

Important Instructions:

* If a woman is arriving in the Kingdom alone, the sponsor or her husband must receive her at the airport.
* Every woman must have confirmed accommodation for the duration of her stay in the Kingdom.
* A woman is not allowed to drive a car and can therefore only travel by car if she is accompanied by her husband, a male relative, or a driver.
* All visitors to the Kingdom must have a return ticket.
* Pilgrims must also have all valid documentation and a passport that is valid for 6 months.

Photo Gallery | News | FAQ | Site Map | Links | Contact Us
Privacy Policy | Disclaimer

-----

Saudi Arabië
Tsjah.. het zijn daar echt Neonazi's .. Alles wat niet SA is wordt daar gediscrimineerd.
pi_66228018
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef Chadi het volgende:

Tsjah.. het zijn daar echt Neonazi's .. Alles wat niet SA is wordt daar gediscrimineerd.
Daar lijkt het toch echt niet op. Er geldt alleen een verbod voor joden. Probeer je te 'downlplayen"?
pi_66229150
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Daar lijkt het toch echt niet op. Er geldt alleen een verbod voor joden. Probeer je te 'downlplayen"?
Ken je de posthistorie van de betreffende user of staat je wellicht enigszins ongezonde preoccupatie met joden je in de weg? Want volgens mij ben jij ook niet vies van enig "gedownplay".
pi_66229507
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Terecht het volgende:

Ken je de posthistorie van de betreffende user of staat je wellicht enigszins ongezonde preoccupatie met joden je in de weg? Want volgens mij ben jij ook niet vies van enig "gedownplay".
Ik heb alleen een ongezonde pre-occupatie voor israel-hatertjes. Die lui vreet ik op bij mijn ontbijt

En zout verder op naar een ander topic, je leidt de aandacht af van de hoofdzaken
pi_66229513
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef waht het volgende:
Ook deels mee eens. Maar ik ben er niet van overtuigd dat Israël aan de grootste normschending schuldig is, globaal gezien. Maar goed, er moet ergens begonnen worden.
Een discussie inzake Israel en partijen komen nader tot elkaar...Bijzonder.

Qua normschending lijkt me dat Dubai de vergelijking met Israel nog wel aan zou kunnen. De kans dat een Amerikaanse tv-zender een sportevenement gaat boycotten omdat Palestijnen politiek verhinderd wordt zich sportief te meten lijkt me echter nihil. De norm als zodanig leeft kennelijk niet erg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66230142
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik heb alleen een ongezonde pre-occupatie voor israel-hatertjes. Die lui vreet ik op bij mijn ontbijt

En zout verder op naar een ander topic, je leidt de aandacht af van de hoofdzaken
Jij bent het die hiervan een hoofdzaak maakt. Je doet niets anders in dit topic dude. Je ontleent er dan ook een aanzienlijk deel van je bestaansrecht op FOK! aan. Je bent niet echt eerlijk naar jezelf toe he?
pi_66234401
Ga elkaar via PM lastigvallen ofzo. Hier on-topic graag.
pi_66234837
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Qua normschending lijkt me dat Dubai de vergelijking met Israel nog wel aan zou kunnen. De kans dat een Amerikaanse tv-zender een sportevenement gaat boycotten omdat Palestijnen politiek verhinderd wordt zich sportief te meten lijkt me echter nihil. De norm als zodanig leeft kennelijk niet erg.
Dus er wordt met twee maten gemeten. Zowel aan de Israëlische/Amerkaanse kant als aan de andere kant.

Een klein machteloos land (Palestina) kan de norm sowieso al minder schenden dan een groot of machtig land gezien de kans dat de eerstgenoemde wordt teruggefloten veel groter is.

Maar waar ik eigenlijk op doelde was de normschending in landen als China, Noord Korea, Zimbabwe, Birma en talloze andere (semi-)dictaturen. Derhalve zouden we, als we bij de grootste normschendingen moeten beginnen, niet eerst kijken naar Israël maar onze pijlen ergens anders op richten.

Tevens valt ook te discussiëren over hoe je normschending precies definieert. Als het een optelsom van alle schendingen in een bepaald gebied is, zal er een duidelijke ranglijst komen. Als er echter niet kwantitatief maar kwalitatief wordt gemeten kan er weer een hele andere rangorde naar voren komen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_66240390
twitter
quote:
Official sources tell AFP that Israeli tennis player Andy Ram has been given a visa to play in the Dubai Open.
pi_66245452
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:40 schreef Frutsel het volgende:
twitter
[..]
Dan had degene die zo stellig beweerde dat je met een Isrealisch paspoort het land niet binnenkwam het dus mis
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66245898
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dan had degene die zo stellig beweerde dat je met een Isrealisch paspoort het land niet binnenkwam het dus mis
Nee hoor, het bevestigd juist weer eens mijn gelijk en moet er om Israeliers toe te laten uitzonderingen gemaakt worden :
quote:
UAE: Israeli tennis player granted visa to play in tournament

Dubai, 19 Feb. (AKI) - The United Arab Emirates on Thursday decided to grant Israeli tennis player Andy Ram a "special entry permit" to allow him to play in the men's draw of the Dubai Tennis Championships next week. The UAE's ministry of foreign affairs approved the visa after a row erupted over the country's refusal to grant a visa for Israeli female tennis player Shahar Peer.

"The decision to issue the permit (for Ram) is in line with the UAE's commitment to a policy of permitting any individual to take part in international sports, cultural and economic events or activities being held in the country, without any limitation being placed on participation by citizens of any member country of the United Nations," said Sultan al-Qertasi, director of the ministry's consular affairs department.

The UAE has no diplomatic relations with Israel. However, al-Qertasi said that granting the visa did not require a normalisation of ties between both countries.

“This is a well-established policy and has no political implications. Nor does this decision indicate any form of normalisation of relations with countries with whom the United Arab Emirates does not have diplomatic relations.”

Last week, tournament organisers refused a visa for Israeli female player Shahar Peer, citing concerns for her safety after Israel's recent military offensive in the Gaza Strip.

The UAE's refusal to grant a visa to Peer generated widespread protests both from players and executives from the Women's Tennis Association and fuelled speculation that the Dubai tournament may be cancelled next year.

The men's draw is due to begin on 23 February. Ram is ranked 11 in the world in the men's doubles.

Ram, born in Uruguay, immigrated to Israel when he was five-years-old and turned professional in 1998. He currently lives in Jerusalem.

Israel's recent military operation in the Gaza Strip provoked outrage across the Arab world and sparked worldwide protests against Israel.
http://www.adnkronos.com/AKI/English/Sport/?id=3.0.3035978730
Dubai zwicht onder internationale druk en dreiging van sancties, na Shahar Peer konden ze geen tweede Israëliër meer uitsluiten en er mee wegkomen, dus laten ze een andere Israëliër wel toe. Normale Israëlische joden kunnen alsnog niet Dubai binnen met een Israëlische paspoort.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 18:17:13 ]
pi_66251094
Zolang de schurken uit de Israelische regering mogen bepalen wie er wel en niet het Palestijnse gebied inmag, maak ik me niet zo druk om een of ander tennischickie.
pi_66251413
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee hoor, het bevestigd juist weer eens mijn gelijk en moet er om Israeliers toe te laten uitzonderingen gemaakt worden :
[..]

Dubai zwicht onder internationale druk en dreiging van sancties, na Shahar Peer konden ze geen tweede Israëliër meer uitsluiten en er mee wegkomen, dus laten ze een andere Israëliër wel toe. Normale Israëlische joden kunnen alsnog niet Dubai binnen met een Israëlische paspoort.
Weet je? Ik vind een sporter niet binnen laten zodat hij/zij het toernooi niet af kan maken gewoon erg. En dan maakt het me geen bal uit welke nationaliteit de sporter heeft, of welk land ze dan niet binnen laat. Ze moeten die landen bij een volgend evenement gewoon weren.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_66251774
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:38:39 ]
pi_66251867
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom, waarom zou je in godsnaam een Israëliër je land toe laten? Wat schiet je er mee op? Wat voor toegevoegde waarde heeft een Jood bij zulke toernooien? Krijgt het dan meer volume ofzo? Then again...
wat ben je toch een troll
pi_66251870
quote:
Sponsor weg om tennisrel

Washington, 18 febr. De Europese editie van de economische krant Wall Street Journal stopt als sponsor van het tennistoernooi voor vrouwen in Dubai. Het bedrijf heeft het besluit genomen vanwege de affaire rond de Israëlische tennisster Shahar Peer. Zij kreeg van de autoriteiten in de Verenigde Arabische Emiraten geen visum om aan het evenement mee te doen.
„De Wall Street Journal staat voor vrijheid van de markt en vrijheid voor het individu”, aldus een verklaring van de krant. „Daarom beëindigen we het sponsorschap.” De bond van proftennissters WTA overweegt Dubai het toernooi af te nemen.

Volgens de organisatoren van het tennistoernooi van Dubai was de weigering om de Israëlische tennisster Shahar Peer toe te laten tot de Verenigde Arabische Emiraten ingegeven door veiligheidsredenen. „Het toernooi respecteert Shahar Peer en begrijpt haar teleurstelling”, zei toernooidirecteur Salah Tahlak gisteren. „We maakten ons zorgen over haar welzijn en over het protest dat haar aanwezigheid zou kunnen uitlokken.”

Peer sprak zich eerder deze week uit voor een scheiding van sport en politiek. „Er mag geen plaats zijn voor politiek of discriminatie in tennis of andere sporten”, aldus de 21-jarige tennisster in een verklaring. „Ik heb er vertrouwen in dat de WTA dit soort onrecht in de toekomst kan uitbannen.”
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_66251882
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:38:22 ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:53:02 #164
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_66252383
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef qonmann het volgende:

[..]

wat ben je toch een troll
leg eens uit waarde man...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_66253524
quote:

[..]

Waarom, waarom zou je in godsnaam een Israëliër je land toe laten? Wat schiet je er mee op? Wat voor toegevoegde waarde heeft een Jood bij zulke toernooien? Krijgt het dan meer volume ofzo? Then again...
Oké, je hebt met deze oppervlakkige reactie een diepere betekenis tot doel, maar wat wil je zeggen? Ik volg je nu even niet meer.
pi_66254338
-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:38:06 ]
pi_66254584
quote:

[..]

Sorry hoor, ik vind deze reactie een mod niet waardig
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_66254616
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Ik snap hem niet

Het is voor een sporter van dergelijk niveau toch alleen maar goed ambitie te hebben? En lees je deze dan ook?
quote:
but then, on the other hand
pi_66254717
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik snap hem niet
wat snap je niet aan trollen ?
Vervang joden door Marokkaan en de feedback zou weer vollopen.
Maar over joden mag je alles roepen..
Triest
pi_66254796
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik snap hem niet
WAAROM LAAT JE HEM DAN STAAN?!?

Ja Trigger plaatst vaak leuke trolletjes maar zoals ik al zei in de FB, dit slaat nergens op en is gewoon racistisch. Verwijder het dan gewoon (+1 note natuulijk )
pi_66254948
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:37:42 ]
pi_66255006
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:37:13 ]
pi_66255025
quote:

[..]

Denk maar niet dat met een toevoeging 'then again' jouw reactie enige flair krijgt.
En zoiets zou je eigenlijk ook niet moeten doen. Het zet namelijk de toon om vanaf nu de meest vervelende en akelige zaken te verwoorden over mensen en groepen om vervolgens met een 'then again' ermee weg te komen.

Misschien even een proef op de som: Waarom, waarom zou je in godsnaam een Marokkaan, Turk of een islamiet in Nederland toelaten? Wat schiet je ermee op? Wat voor toegevoegde waarde heeft een moslim in een democratisch land? Krijgt het dan meer volume ofzo? Then again...
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66255440
-

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:36:58 ]
pi_66255465
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

MISSCHIEN OMDAT ZIJ HET NIET ZO ZWART WIT - ZIET?

Waarom ben ik precies aan het trollen, omdat het een mening zou zijn wat de ander niet aanstaat, ik snap het niet....
Niet omdat het me niet aanstaat maar omdat het gewoon racistisch is. Dan kan je het zo goed bedoelen zoals je wilt maar het blijft gewoon rasisme.

[ Bericht 99% gewijzigd door Roi op 19-02-2009 22:13:02 ]
pi_66255583
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je mag echt het stukje volledig en zelf interpreteren zoals je zelf wilt, ik weet waar de 'then again' op slaat en dat hoeft niet conform de goedkeuring van andere users te zijn. Als ik de regels overschrijd word ik as usual wel op mijn vingers getikt, dat even daar gelaten.

Ik zou er mee proberen 'weg te komen' als ik achteraf 'then again' erbij had gevoegd, gebrek aan inzicht hoe ik iets bedoel of verwoord van een 3e partij, maakt het nog niet dat ik ergens mee probeer weg te komen, gezien het er al meteen bij stond.

Tot slot, er zijn ook dingen in de OP die naar mijn interpretatie een akelige toon in dit topic zetten door het meteen te verwijzen naar het geloof, naar de islam, waarom zij niet naar binnen mocht, dat iets akelig kan zijn prima, maar zo stoor ik me ook aan dingen.
[..]

Interessante benadering om je punt duidelijk te maken.
Wat wilde je nu eigenlijk bereiken met deze actie?
bron
pi_66255644
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:36:21 ]
pi_66255725
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou het misschien op de één of ander manier de kans bestaan dat het als kritiek dient op Dubai?
Zou kunnen, ik haal het er niet uit.

Eerst dacht ik dat je uit de bocht vloog. Je uitleg maakt duidelijk dat je dat niet bedoelt, maar wat dan wel. Mensen aan het denken zetten?

Voor alleen kritiek mis ik nog even waarom je voor deze vorm hebt gekozen.
bron
pi_66255869
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:35:54 ]
pi_66256028
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Triggershot het volgende:
...wat schiet je er mee op om een Israelische sporter niet toe te laten tot je land, wat voor toegevoegde waarde heeft het blokkeren van iemand omdat hij joods is, krijg je dan meer volume als je een jood weerhoudt ofzo.
Jij kan geen reden bedenken waarom een regering van een Islamitisch land een Jood zou weigeren?
pi_66256063
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Then again lijkt me duidelijk neer te komen op iets als 'maar wacht eens even' of 'maar aan de andere kant...'

Misschien is het wel mijn idee geweest dat het hele manier van denken nergens op slaat? Kom nou ik hoef me toch niet te verantwoorden op welke manier ik kritiek geef op Dubai.
Nee, je hoeft je niet te verantwoorden. Je kiest er echter voor om je mening op een doordachte en cryptische manier te geven. Dat doe je niet als je geen zin hebt in een discussie erover.
bron
pi_66256181
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:35:38 ]
pi_66256345
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 22:35:24 ]
pi_66257339
Waarom haal je je posts nou weg? Je hebt toch duidelijk gemaakt hoe je er tegenaan kijkt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66257659
Ik wil even mijn excuses aanbieden aan iedere user met emoties, die fatsoen boven alles plaatst in een inhoudelijke-maatschappelijke discussie, waar mensen, religie, rassen en gevoeligheden bij komen kijken. Het spijt me dat ik de joden als instrument heb gebruikt om Dubai mee te bekritiseren, dat ze de Israëliërs niet toelaten. Ik dacht dat het wel kon omdat mijn joodse broeders bekend staan om een stukje gezond zelfspot, wij in het westen vrijheid van meningsuiting boven alles plaatsen, het vrijheid om te beledigen belangrijker is dan rekening houden met mensen met lange tenen.

Mocht het zijn dat ik hier op de tenen van sommige users heb getrapt, zonder ze te gebruiken in mijn posts, terwijl ik juist Dubai bekritiseer, dan bied ik mijn nederige excuses aan, het zal niet meer gebeuren. Nimmer zal ik pleiten voor vrijheid van meningsuiting boven religieuze, culturele en uitspraken die zich beperken tot bepaalde bevolkingsgroepen in onze maatschappij en wereld.

Het spijt me en ze zouden Dubai moeten bestraffen door toernooi voortaan in Israël te houden en Dubai te boycotten,
-edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 19-02-2009 23:27:00 ]
pi_66258872
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
Ik wil even mijn excuses aanbieden aan iedere user met emoties, die fatsoen boven alles plaatst in een inhoudelijke-maatschappelijke discussie, waar mensen, religie, rassen en gevoeligheden bij komen kijken. Het spijt me dat ik de joden als instrument heb gebruikt om Dubai mee te bekritiseren, dat ze de Israëliërs niet toelaten. Ik dacht dat het wel kon omdat mijn joodse broeders bekend staan om een stukje gezond zelfspot, wij in het westen vrijheid van meningsuiting boven alles plaatsen, het vrijheid om te beledigen belangrijker is dan rekening houden met mensen met lange tenen.

Mocht het zijn dat ik hier op de tenen van sommige users heb getrapt, zonder ze te gebruiken in mijn posts, terwijl ik juist Dubai bekritiseer, dan bied ik mijn nederige excuses aan, het zal niet meer gebeuren. Nimmer zal ik pleiten voor vrijheid van meningsuiting boven religieuze, culturele en uitspraken die zich beperken tot bepaalde bevolkingsgroepen in onze maatschappij en wereld.

Het spijt me en ze zouden Dubai moeten bestraffen door toernooi voortaan in Israël te houden en Dubai te boycotten, dat zou de moslims wel leren in zo een achtergebleven land, met een sociaal structuur van de middeleeuwen.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Eigenlijk probeerde je dat met die onderste post al duidelijk te maken, maar ik ga met de billen bloot, want ook mij kun je scharen onder die tere zieltjes. Ondanks dat ik je ken, begon ik te twijfelen aan het spiegelen in dit geval
pi_66259426
Oh ja, met deze ben ik het niet eens
quote:
ze zouden Dubai moeten bestraffen door toernooi voortaan in Israël te houden en Dubai te boycotten.
Niet hetzelfde doen met evt spelers uit Dubai, want dan ga je sport nog voor politieke doeleinden gebruiken.
pi_66264881
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:

Het spijt me en ze zouden Dubai moeten bestraffen door toernooi voortaan in Israël te houden en Dubai te boycotten,
-edit-
Excuses aanvaard, uiteraard. Ik vind van mezelf dat ik in dit soort zaken juist geen lange tenen heb, maar je hebt even het tegendeel bewezen .

Wat betreft zelfspot: het heet niet voor niets zelfspot. Ik ken legio grappen over joden die er grappig zijn als we ze zelf vertellen, maar opeens zwaar antisemitisch overkomen als een ander ermee aan komt zetten.
bron
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:46:16 #189
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_66271129
trigger pwnd ze allemaal
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_66274105
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:26 schreef waht het volgende:
Dus er wordt met twee maten gemeten. Zowel aan de Israëlische/Amerkaanse kant als aan de andere kant.
Niet verrassend, Israel heeft wel vaker zijn eigen maat. Bovendien worden er in de internationale politiek nooit gelijke maten aangelegd, maar de maat die politiek het handigst is.
quote:
Een klein machteloos land (Palestina) kan de norm sowieso al minder schenden dan een groot of machtig land gezien de kans dat de eerstgenoemde wordt teruggefloten veel groter is.

Maar waar ik eigenlijk op doelde was de normschending in landen als China, Noord Korea, Zimbabwe, Birma en talloze andere (semi-)dictaturen. Derhalve zouden we, als we bij de grootste normschendingen moeten beginnen, niet eerst kijken naar Israël maar onze pijlen ergens anders op richten.
Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij belemmert Israel het circa 5 miljoen Palestijnen om zich internationaal sportief te meten. En wel direct. Misschien belemmert China in gelijke mate de Oeijgoeren of zo. Maar Zimbabwe wordt gehinder door GB, zoals Dubai Israelische atleten hinder, maar dan erger.

Dus waar is dan die norm?
quote:
Tevens valt ook te discussiëren over hoe je normschending precies definieert. Als het een optelsom van alle schendingen in een bepaald gebied is, zal er een duidelijke ranglijst komen. Als er echter niet kwantitatief maar kwalitatief wordt gemeten kan er weer een hele andere rangorde naar voren komen.
Ik zie verder niks over een rangorde. Dan moet ik vaststellen dat die tv-zender en de lobby maar een norm uit de lucht toveren ter gelegenheid van een Israelische sporter. Maar dat die norm verder niet bestaat, ook niet in een andere vorm, die is er voor de gelegenheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66274525
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:46 schreef TeenWolf het volgende:
trigger pwnd ze allemaal
Ik moet eigenlijk gewoon lachen om jou selectieve wereldbeeld. Trigger maakt zijn excuses omdat hij verkeerd begrepen is en jij vindt dat hij ze pwnd.
bron
pi_66275325
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij belemmert Israel het circa 5 miljoen Palestijnen om zich internationaal sportief te meten. En wel direct. Misschien belemmert China in gelijke mate de Oeijgoeren of zo. Maar Zimbabwe wordt gehinder door GB, zoals Dubai Israelische atleten hinder, maar dan erger.

Dus waar is dan die norm?
Iedereen blijkt zich schuldig te maken aan schending van een norm die in bepaalde statuten (rechten van de mens, grondwetten, etc.) gedefinieerd is. Maar (vooral) op internationaal vlak worden die normen genegeerd.
quote:
Ik zie verder niks over een rangorde. Dan moet ik vaststellen dat die tv-zender en de lobby maar een norm uit de lucht toveren ter gelegenheid van een Israelische sporter. Maar dat die norm verder niet bestaat, ook niet in een andere vorm, die is er voor de gelegenheid.
Dat lijkt mij niks nieuws. Zeker niet wat betreft de media in de VS.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:53:42 #193
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_66275671
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:21 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk gewoon lachen om jou selectieve wereldbeeld. Trigger maakt zijn excuses omdat hij verkeerd begrepen is en jij vindt dat hij ze pwnd.
je begrijpt er niets van
pi_66282635
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:53 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

je begrijpt er niets van
Ignorance is bliss
bron
pi_66303506
WTA neemt de weigering serieus:

vr 20 feb 2009, 23:51
Hoge boete voor tennistoernooi Dubai

DUBAI - De organisatie van het tennistoernooi in Dubai heeft een recordboete van 300.000 dollar (237.518 euro) opgelegd gekregen. De WTA, de overkoepelde organisatie voor professionele tennisspeelsters, legde de straf op omdat de Israëlische Shahar Peer niet mee mocht doen aan het toernooi.

Peer kreeg van de autoriteiten in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) geen visum. Ze had op basis van haar mondiale klassering recht op een startbewijs. Het bestuur van de WTA vermoedt dat de weigering van Peer is ingegeven door politieke motieven. Door het recente conflict in Gaza is de relatie tussen VAE en Israël danig verslechterd.

http://www.telegraaf.nl/t(...)i_Dubai__.html?p=6,1
pi_66308513
De weigering zelf heeft weinig met sport te maken en het toernooi. Het is gewoon politiek. Denk niet dat de emiraten van zo'n boete schrikken.
pi_66336934
Volgens mij heeft Andy Roddick hierom afgezegd.

edit:
quote:
De Amerikaan Andy Roddick heeft zich uit protest afgemeld voor het toernooi in Dubai. De titelhouder is boos omdat de Israelische tennisster Shahar Peer vorige week geen visum kreeg om aan het evenement deel te nemen.
Ja, dus.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66339870
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:13 schreef Chadi het volgende:
De weigering zelf heeft weinig met sport te maken en het toernooi. Het is gewoon politiek. Denk niet dat de emiraten van zo'n boete schrikken.
Ik denk het wel, al gaat het niet om de boete ansich. Best kans dat er komend jaar niemand meer naar dat tournooi wil namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')