quote:Op zondag 15 februari 2009 16:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want het bestaat ook niet.
bollie blauwquote:Op zondag 15 februari 2009 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet jij het antwoord Ang3l?
in welke serie zit er in het openingsfilmpje een bad, met water al dan niet overlopend?
dezelfde grap 2 keer maken is niet leukquote:
Is er nou niemand die zag dat ik het gephotoshopped had?quote:
dat ziet toch iedereen!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Is er nou niemand die zag dat ik het gephotoshopped had?.
nou ik had het niet gezien, ik had er niet bij stil gestaan dat er mensen zijn die zo weinig te doen hebben dat ze voor de gein een fotoshopje makenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
kom kom...quote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik had het niet gezien, ik had er niet bij stil gestaan dat er mensen zijn die zo weinig te doen hebben dat ze voor de gein een fotoshopje maken
Jezus zeg, gisteravond geef ik je eenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik had het niet gezien, ik had er niet bij stil gestaan dat er mensen zijn die zo weinig te doen hebben dat ze voor de gein een fotoshopje maken
Net als deepthroaten.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat je leer je nog wel als je groot bent, sarcasme spotten.
nee zo bedoel ik het niet, ik ben verrast dat je er de tijd voor neemt, voor mijquote:Op zondag 15 februari 2009 16:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jezus zeg, gisteravond geef ik je een. smiley die beantwoord wordt met een enorme bak wantrouwen. Nu steek ik even 10 minuten in een photoshopsel om een originele grap te maken, krijg ik daar ook weer een sneer op.
Weet je wat, succes d'r mee!.
-edit-quote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zondag 15 februari 2009 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
in welke serie zit er in het openingsfilmpje een bad, met water al dan niet overlopend?
Do'h.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
*klopt op je rug*quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*burp*
quote:
Neuh. Boertje v/d cola.quote:
Omgekomen bij een vliegtuigongeluk vorige week.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:12 schreef Bartjebart het volgende:
Het sneeuwt
Waar is Mike gebleven eigenlijk?
Weggegaan, post niet meer in het topic. Alleen weet ik nog steeds niet waarom niet...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:12 schreef Bartjebart het volgende:
Het sneeuwt
Waar is Mike gebleven eigenlijk?
Ja een kloon eeuwig aanhouden is ook niet leuk hequote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weggegaan, post niet meer in het topic. Alleen weet ik nog steeds niet waarom niet...
Wat hij echt een kloon dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een kloon eeuwig aanhouden is ook niet leuk he
Doet me denken aan: Ik moet nog een boek bestellen!quote:
De reden die Angel aangeeft, ben ik hier klaar mee. Maar zit nog wel in andere topics. Moet de dagcijfers wel halenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weggegaan, post niet meer in het topic. Alleen weet ik nog steeds niet waarom niet...
zodra bright eyes begint tranen met tuitenquote:
En je leest nog mee? Dan kun je ook posten!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De reden die Angel aangeeft, ben ik hier klaar mee. Maar zit nog wel in andere topics. Moet de dagcijfers wel halen
nee, ik lees allang niet meer mee. Maar mijn oog viel op de TT.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En je leest nog mee? Dan kun je ook posten!
En al zou je een kloon zijn, ik heb er geen last van. Dus doorposten!
(denk aan je dagcijfers)
Pfff.. ik heb het zelf gedaan binnen een half uurtje. Inclusief zorgkosten declareren en andere extra aftrekposten..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:51 schreef hierissieweer het volgende:
belasting angifte doen is moeilijk.
vooral als je bedenkt dat ik alleen maar mijn papieren bij elkaar hoef te zoeken en de rest doet mijn belasting mannetje
Je kent mij toch al?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:58 schreef Xiance het volgende:
Mike post nog!!!
mijn leven kan toch nog fijn worden!!![]()
Ik mis Rudy en die woont in Antwerpen.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemorgen!
Waarom jaloers, wonderer?.
Ik wist wel dat die opmerking je uit je hol zou lokkenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De reden die Angel aangeeft, ben ik hier klaar mee. Maar zit nog wel in andere topics. Moet de dagcijfers wel halen
Uhu. Je oog valt op een nietszeggende TT van Daft Punk en je reageert toevallig zodra iemand roept dat je weg bent omdat e een kloon bentquote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik lees allang niet meer mee. Maar mijn oog viel op de TT.
oeps..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kent mij toch al?
Dan is je leven toch al fijn?
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |