quote:Op zondag 15 februari 2009 16:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want het bestaat ook niet.
bollie blauwquote:Op zondag 15 februari 2009 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet jij het antwoord Ang3l?
in welke serie zit er in het openingsfilmpje een bad, met water al dan niet overlopend?
dezelfde grap 2 keer maken is niet leukquote:
Is er nou niemand die zag dat ik het gephotoshopped had?quote:
dat ziet toch iedereen!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Is er nou niemand die zag dat ik het gephotoshopped had?.
nou ik had het niet gezien, ik had er niet bij stil gestaan dat er mensen zijn die zo weinig te doen hebben dat ze voor de gein een fotoshopje makenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
kom kom...quote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik had het niet gezien, ik had er niet bij stil gestaan dat er mensen zijn die zo weinig te doen hebben dat ze voor de gein een fotoshopje maken
Jezus zeg, gisteravond geef ik je eenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik had het niet gezien, ik had er niet bij stil gestaan dat er mensen zijn die zo weinig te doen hebben dat ze voor de gein een fotoshopje maken
Net als deepthroaten.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat je leer je nog wel als je groot bent, sarcasme spotten.
nee zo bedoel ik het niet, ik ben verrast dat je er de tijd voor neemt, voor mijquote:Op zondag 15 februari 2009 16:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jezus zeg, gisteravond geef ik je een. smiley die beantwoord wordt met een enorme bak wantrouwen. Nu steek ik even 10 minuten in een photoshopsel om een originele grap te maken, krijg ik daar ook weer een sneer op.
Weet je wat, succes d'r mee!.
-edit-quote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zondag 15 februari 2009 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet jij het antwoord Ang3l?
in welke serie zit er in het openingsfilmpje een bad, met water al dan niet overlopend?
Do'h.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
*klopt op je rug*quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*burp*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |