En het was nog wel bij een zaak waar ze goedgekeurd vlees hadden. Ik had gewoon, zoals alle dagen, tajine moeten bestellen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen kunnen geen sate maken. Maar dat weet je nu.
Goedgekeurd vlees? Je moet gewoon naar de lokale tentjes gaan waar het stampvol is met lokale mensen. Ook al hangt het vlees buiten.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
En het was nog wel bij een zaak waar ze goedgekeurd vlees hadden. Ik had gewoon, zoals alle dagen, tajine moeten bestellen.
huh?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan hebben we (volgens een mythe) dezelfde genen.
Troost je, Nederlanders kunnen geen satésaus maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen kunnen geen sate maken. Maar dat weet je nu.
Met groen dekstempel.quote:
Zo'n zaak was het ook.quote:Je moet gewoon naar de lokale tentjes gaan waar het stampvol is met lokale mensen. Ook al hangt het vlees buiten.
Vast niet, ik drink geen cola tenzij ik ziek ben, en dat ben ik nooit in Marokkoquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het water Sigme, heb je weleens Marokkaanse Coca Cola gedronken?
Waarom niet een maand in juni?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Vast niet, ik drink geen cola tenzij ik ziek ben, en dat ben ik nooit in Marokko.
Oh, ik ga vanaf maart weer werken. Jaarcontract. Dus het voornemen is maart 2010 maar weer eens naar Marokko te gaan.
Een jaar lang werken?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Vast niet, ik drink geen cola tenzij ik ziek ben, en dat ben ik nooit in Marokko.
Oh, ik ga vanaf maart weer werken. Jaarcontract. Dus het voornemen is maart 2010 maar weer eens naar Marokko te gaan.
*plop*quote:
Je gaat liever naar Alabama, naar China of naar Cuba?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Afrika en het MO zijn zo ongeveer de enige gebieden op aarde waar ik liever niet naar toe reis.
een jaar zelfsquote:Op zondag 15 februari 2009 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig denken tientallen miljoenen andere mensen daar anders over.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Afrika en het MO zijn zo ongeveer de enige gebieden op aarde waar ik liever niet naar toe reis.
Je hebt de weerstand van een echte Afrikaanquote:Op zondag 15 februari 2009 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil zeker nog wel een paar keer die kant opquote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Een hele reeks van standaard piramidefoto's en kamelenonzin zeker?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef du_ke het volgende:
Net vakantiefoto's bekekenvan een vakantie in Egypte van een oom en tante en dan wil ik daar echt wel een keer heen
Zeker, China is een van mijn favoriete reisbestemmingen zelfs.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Je gaat liever naar Alabama, naar China of naar Cuba?
Extraatjes?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef sigme het volgende:
Ik heb het elders ook gevraagd, maar wat is jullie mening: ¤2400,- netto voor 32 uur, is dat een acceptabele beloning?
Geen. (Oh ja, 15% korting bij een groot warenhuis)quote:
Dan lijkt mij het een beetje mager. Dan neem ik even aan dat je weer als test(baas) aan de gang gaat.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen. (Oh ja, 15% korting bij een groot warenhuis)
Si. Het is meer dan ik in detachering verdiende (al zat er dan een leaseauto bij), en minder dan half free-lance.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan lijkt mij het een beetje mager. Dan neem ik even aan dat je weer als test(baas) aan de gang gaat.
Vorige week m'n eerste gehad.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Festivals in februari, ben je debiel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |