''Welke bloedirritante fraze kan ik nu weer populair maken?''quote:Wat gaat er toch om in dat hoofd van Yvonne?
Iaat je zwellichamen het werk doenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:18 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
''Welke bloedirritante fraze kan ik nu weer populair maken?''
Da's een tijd geledenquote:
Maar je raakte verdwaald in Stefan Hertmans.quote:
Ik overwoog Mutant te jennen met een regel uit 'Aicha', maar dat duurt dan weer zo lang. En Aoristus heeft 'Humor voor dummies' van Rock geleend, dus die zat al een kwartier op F5 te drukken.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:31 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Maar je raakte verdwaald in Stefan Hertmans.
Een regel uit Aicha?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:50 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Ik overwoog Mutant te jennen met een regel uit 'Aicha', maar dat duurt dan weer zo lang. En Aoristus heeft 'Humor voor dummies' van Rock geleend, dus die zat al een kwartier op F5 te drukken.
Je dirais mourir un diadèmequote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een regel uit Aicha?
Je dirai les mots les poèmes?
Gelukkig ben jij hier om het niveau naar een ongekende hoogte te tillen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:50 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Ik overwoog Mutant te jennen met een regel uit 'Aicha', maar dat duurt dan weer zo lang. En Aoristus heeft 'Humor voor dummies' van Rock geleend, dus die zat al een kwartier op F5 te drukken.
Ik weet het eigenlijk ook niet meer. Volgens mij was 't zo'n rechtspopulistische emo, maar helemaal zeker ben ik er niet meer van.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik weet niet meer of ik nou wel of niet op goede voet sta met Mwanatabu, wie weet dat wel?
Tijdig zag ik in dat mijn aanwezigheid tot meer verdriet zou leiden dan mijn absentie.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier om het niveau naar een ongekende hoogte te tillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |