quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mag ik hier ook meedoen?![]()
Ik heb dezelfde NOD als Vlindur*: 2 maart
* Wij gaan lekker saampjes zwanger zijn
Ik denk inderdaad dat het daarvan komt. Dat geeft me wel hoop op een snelle normale menstruatie.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:40 schreef judes het volgende:
Minnie, 1 gemiste pil kan best wel een merkbaar effect hebben volgens mij. Een vriendin van mij is ooit 1 pil vergeten, blijkbaar op een cruciaal moment, want 6 weken later kwam ze er achter dat ze zwanger was...
Maarja, de een moet echt 'ontpillen', de ander is meteen na het stoppen zwanger. Er valt gewoon niet zoveel over te zeggen, bij iedereen is het anders. Maar ellende hebben met de pil is volgens mij geen rede om te denken dat er iets mis is, hoor!
daar heb ik ook last van hoor...quote:Ben gewoon bang dat ik dingen ga voelen omdat ik ze wil voelen etc
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:54 schreef Ciscostar het volgende:
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen... durf het niet!
Zaterdag was de test ook negatief, niet eens een heel heel dun streepje.. gewoon niks.
Waarom zou er nu dan wel een streepje zijn 2 dagen later??
Ik wil niet weer een negatieve test en niet weten waar mijn 'klachten' vandaan komen
Ik denk dat ik gewoon wacht tot... en anders woensdag/donderdag ofzo
Ik weet het gewoon niet meer ( begin er gewoon spontaan van te huilen...)
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:16 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dingen voelen omdat je dat wilt is ook hier een heel bekend principe. Enne effe een lekker potje grienen is altijd goed om de boel eens goed te ontladen
En hoop blijven houden mag natuurlijk ook nog best! Of misschien zijn het wel al hormonen?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:16 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dingen voelen omdat je dat wilt is ook hier een heel bekend principe. Enne effe een lekker potje grienen is altijd goed om de boel eens goed te ontladen
Jeetje Cisco, het is ook allemaal wat he?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:54 schreef Ciscostar het volgende:
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen... durf het niet!
Zaterdag was de test ook negatief, niet eens een heel heel dun streepje.. gewoon niks.
Waarom zou er nu dan wel een streepje zijn 2 dagen later??
Ik wil niet weer een negatieve test en niet weten waar mijn 'klachten' vandaan komen
Ik denk dat ik gewoon wacht tot... en anders woensdag/donderdag ofzo
Ik weet het gewoon niet meer ( begin er gewoon spontaan van te huilen...)
Je lichaam maakt hcg aan vanaf het moment dat je bevrucht bent. Echter, de ene vrouw maakt sneller meer aan dan de andere. Er zijn zelfs vrouwen die pas na een paar weken positief testen. Het kan dus alle kanten uit. Wat wél bekend is, is dat het HCG elke drie dagen verdubbelt. Ik heb een grafiekje gezien met de boven en onderwaarden. ff zoeken of ik het kan vinden.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef Ciscostar het volgende:
als ik zwanger zou zijn... dan had er op 14 feb mijn nod toch iets te zien moeten zijn geweest? Als is het maar piepdun/vaag streepje? Vanaf wanneer maakt je lichaam hcg aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |