Je moet de begrippen 'klassieker' en 'topper' wel scheiden. Dit is absoluut een klassieker, maar zeker geen topper meer.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef SCH het volgende:
Wat nou spektakel, dit is toch helemaal geen klassieker meer
Je bedoelt een nieuw topic? Kan kloppen. Normaal gesproken is er al heel snel een nieuw topic klaar, maar nu nietquote:
Dat dusquote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet de begrippen 'klassieker' en 'topper' wel scheiden. Dit is absoluut een klassieker, maar zeker geen topper meer.
[Live]Ajax - Feijenoord #5quote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt een nieuw topic? Kan kloppen. Normaal gesproken is er al heel snel een nieuw topic klaar, maar nu niet![]()
Het uitgaansvolk van vannacht ligt nog zeker in bed
Ja waarom eigenlijk?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ajax - Feyenoord heeft toch zn eigen topic?
Ik ben altijd voor de club die tegen Ajax speeltquote:Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef DirkZz het volgende:
Voor het eerst in m`n leven ben ik voor Feyenoord.
Omdat de meeste belangstelling naar die wedstrijd uitgaat. Met een eigen topic sneeuwt de rest niet zo onder.quote:
RELLENquote:Op zondag 15 februari 2009 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
Dus dan moet deze reeks maar even op pauze? Doe normaal
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Hup NEC
Volgende keer weer een nieuwe grasmat?quote:
Voor welke Nederlandse club ben je, dat je zo gefrustreerd overkomt als het om Ajax gaat?quote:
Lol. hij heeft de motoriek van robocop.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef Rucebo het volgende:
Mols, dat je zoiets uberhaupt moet opstellen...
Geen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor welke Nederlandse club ben je, dat je zo gefrustreerd overkomt als het om Ajax gaat?
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef jeehaa het volgende:
tralalala! helemaal niets in rotterdam!
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk kan Heracles weer stunten in een uitwedstrijd
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Been zit al met zijn gedachten in Rotterdam
Ehm Toen niet maar de laatste wedstrijden spelen ze toch niet echt goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:36 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[quote]Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Been zit al met zijn gedachten in Rotterdam
[/quote
Ja dat zag je inderdaad tegen Feyenoord al he
quote:
Lijkt wel dat het minder gaat sinds het bekend is dat Been naar Feyenoord gaat.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Ik zet zo maar de tv uit denk ik
Dat sowieso, Vitesse kan me gestolen wordenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Sparta moet erin blijven inderdaad.
Garcia staat nu weer naast Berg?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Nou Jans.. Koen op 10 is geen succes..
Zet daar maar snel Garcia neer.
Volgende week is prima ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Nou Jans.. Koen op 10 is geen succes..
Zet daar maar snel Garcia neer.
Neeeheee, in de 2e helft alquote:
What's up met dat joh?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoorde ik nou een deurbel?
Daarom is het slechts geelquote:Op zondag 15 februari 2009 15:08 schreef Dos37 het volgende:
beetje zwaar gestraft hij had nooit meer bij die bal gekund
In de Goffert ook en de Veste ook de winter laat zijn sporen achterquote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef venomsnake het volgende:
Er ligt trouwens echt een knollenveld in de euroborg.
Velden worden er niet beter op inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
In de Goffert ook en de Veste ook de winter laat zijn sporen achter
Hoeveel hebben jullie eigenlijk voor Klavan gekregen?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:15 schreef Blawh het volgende:
Wat triest weer. Had nog wel hoop nu de selectie voor het eerst dit seizoen zo goed als fit was. Klavan wegdoen kan weleens heel erg duur zijn.
Dat weet niemand. Maar je moet Klavan niet wegdoen als je zelf niet rond bent met een opvolger. Nu zeggen ze alles gedaan te hebben om een opvolger te halen, maar die waren te duur.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie eigenlijk voor Klavan gekregen?
Ik vind dat echt een uitstekende speler..
Vast weer veel te weinig..
Raar dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over dat bedrag..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Maar je moet Klavan niet wegdoen als je zelf niet rond bent met een opvolger. Nu zeggen ze alles gedaan te hebben om een opvolger te halen, maar die waren te duur.(o.a. Snoyl met nog 4 maanden contract). Klavan zou dus ook wel slechts een fooi te hebben opgeleverd.
Waren die geruchten maar doorgegaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Raar dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over dat bedrag..
Eigenlijk had Heracles hem nog tot de zomer moeten houden.
Jammer dat hij naar AZ is bovendien, had hem graag bij de FC gezien.
De geruchten gingen ook die kant op in Oktober.
Hij is aan het warmlopen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef Blawh het volgende:
En gooi Paddy er eens in, Douglas komt geen lantaarnpaal voorbij.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waren die geruchten maar doorgegaan.
Looms vind ik trouwens een hilarische voetballerquote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waren die geruchten maar doorgegaan.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Looms vind ik trouwens een hilarische voetballer
Wie scoren er ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:50 schreef Grulez het volgende:
5-0
Wat is er met Jonker? (tv nog niet aanstaan)quote:
Hij zit er wel voor de analysequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wat is er met Jonker? (tv nog niet aanstaan)
Toch niet voor analyse ofzo hč
Mooi, goed dat je het verteld. Wacht ik nog een kwartier!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij zit er wel voor de analyse![]()
Erg irritant om naar te luisteren met dat klote accent.
Het lijkt verdacht veel op doelbewust wanbeleidquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:05 schreef venomsnake het volgende:
Gezond financieel beleid my ass!!
Ze hadden sowieso Meeuwis moeten verkopen afgelopen zomer.
Wat bedoel je? Amsterdammers praten toch allemaal accentloos ABNquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef venomsnake het volgende:
Erg irritant om naar te luisteren met dat klote accent.
Denk je dat ze de boel bewust hebben laten klappen om een fusie erdoor te drukken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het lijkt verdacht veel op doelbewust wanbeleid.
Ik kan dat 'ABN' van Jonker niet uitstaan.quote:Wat bedoel je? Amsterdammers praten toch allemaal accentloos ABN.
Yep, daar lijkt het wel op. Het is in ieder geval duidelijk dat 1 juli 2009 al lang in bepaaldeagenda's staat als datum voor de fusie. Het is immers geen toeval dat de contracten van vrijwel alle spelers van Fortuna dan aflopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk je dat ze de boel bewust hebben laten klappen om een fusie erdoor te drukken?
Zou wel schandalig zijn.. Bij EL hadden ze het erover dat er een onderzoek moet komen of er wanbeleid is gevoerd of niet. Zoiets zal toch wel naar voren komen in zo'n onderzoek?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Yep, daar lijkt het wel op. Het is in ieder geval duidelijk dat 1 juli 2009 al lang in bepaaldeagenda's staat als datum voor de fusie. Het is immers geen toeval dat de contracten van vrijwel alle spelers van Fortuna dan aflopen.
Als het een objectief onderzoek is wel en aangezien de gemeenteraad van Kerkrade het aangevraagd heeft ga ik er vooralsnog vanuit dat het objectief zal zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou wel schandalig zijn.. Bij EL hadden ze het erover dat er een onderzoek moet komen of er wanbeleid is gevoerd of niet. Zoiets zal toch wel naar voren komen in zo'n onderzoek?
Hij is Roda's laatst overgebleven centrumverdedigerquote:
De rest allemaal geblesseerd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is Roda's laatst overgebleven centrumverdediger.
De Fauw en Kah zijn geschorst en meer zijn er niet. Vandaag staat De Wree in het centrum, maar dat is in principe een back.quote:
Ben benieuwd hoe de verdediging zich staande gaat houden dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Fauw en Kah zijn geschorst en meer zijn er niet. Vandaag staat De Wree in het centrum, maar dat is in principe een back.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben Roda JC'er in hart en nieren, maar ik kan helaas niet anders concluderen dan dat we het verdienen om te degraderen. Een falend bestuur dat de supporters een mes in de rug gestoken heeft, een mallloot als trainer die alleen maar cliché's kan uitbraken en een selectie die mentaliteit ontbeert. Misschien is het ook wel eens goed, schoon schip maken, de verraders eruit gooien en de club opnieuw opbouwen.
O?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind vooral Vormer enorm tegenvallen eigenlijk.
Daar had iedereen toch wat meer van verwacht volgens mij toen hij van AZ kwam.
Ja toch?quote:
Dat zou zomaar kunnen gebeuren, hoewel deze tussenstand meer over Roda dan over Vitesse zegt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Vites is goed bezig, nu nog NEC voorbij
Ik doel eigenlijk op je laatste zin. Alleen Cultheld zag er een blonde Davids in geloof ik. Az en Louis zijn natuurlijk niet gek. Vormer is een leuk agressief spelertje maar absoluut niet een toegevoegde waarde. Al helemaal niet als het slecht gaat. Voetballend is het ook niet veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik vind hem helemaal niets toevoegen aan Roda.
De nieuwe Davidsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op je laatste zin. Alleen Cultheld zag er een blonde Davids in geloof ik. Az en Louis zijn natuurlijk niet gek. Vormer is een leuk agressief spelertje maar absoluut niet een toegevoegde waarde. Al helemaal niet als het slecht gaat. Voetballend is het ook niet veel.
Dat risico loopt Roda dan weer nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Zal je zien dat Vitesse aan het eind van het siezoen leeggekocht gaat worden.
Velthuizen; Verhaegh, Stevanovic; Van Wolfswinkel en wie weet Nilsson ook nog.
hahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat risico loopt Roda dan weer niet.
Cornerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:21 schreef Plato1980 het volgende:
Kom op mannen, het moet toch mogelijk zijn om voor rust een keer de bal in de 16 meter van Vitesse te krijgen.
Als ik Harm was zou ik nu ontploffen in de rust, maar hij zal wel vinden dat ze het aardig gedaan hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Dat Harm ze maar warme red bull ipv thee geeft in de pauze...Zucht wat een schutterpartij.
Stevanovic half jaar contract, Nilsson gehuurd. Die hoeven dus niet bij Vitesse gekocht te worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Velthuizen, Verhaegh, Stevanovic, Van Wolfswinkel en wie weet Nilsson ook nog.
Bij Nilsson heeft Vitesse toch een optie tot koop bedwongen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stevanovic half jaar contract, Nilsson gehuurd. Die hoeven dus niet bij Vitesse gekocht te worden.
Hebben ze niet op beiden een optie tot koop?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stevanovic half jaar contract, Nilsson gehuurd. Die hoeven dus niet bij Vitesse gekocht te worden.
en claudemirquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Velthuizen, Verhaegh, Stevanovic, Van Wolfswinkel en wie weet Nilsson ook nog.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij Nilsson heeft Vitesse toch een optie tot koop bedwongen?
Vraag me trouwens af wat de afkoopsom dan is, zoveel geld heeft Vitesse toch ook niet zou je denken..quote:
Kleine miljoen dacht ik laatst gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af wat de afkoopsom dan is, zoveel geld heeft Vitesse toch ook niet zou je denken..
Dat is nog best redelijk voor een speler als Nilsson.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kleine miljoen dacht ik laatst gelezen te hebben.
Jij bent ook een beetje tegen je zelf aan te praten hier he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef venomsnake het volgende:
Rare wissel van Roda.
het beetje creativiteit wat er nog is eruit halen...
Of zal Hadouir geblesseerd zijn?
Welnee, Van Veldhoven snapt er gewoon geen hol van. Wat een waardeloze trainer is dat, gelukkig wordt hij vanaf morgen onder curatele gesteld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef venomsnake het volgende:
Rare wissel van Roda.
het beetje creativiteit wat er nog is eruit halen...
Of zal Hadouir geblesseerd zijn?
Wissel slaat echt He-le-maal nergens op..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, Van Veldhoven snapt er gewoon geen hol van. Wat een waardeloze trainer is dat, gelukkig wordt hij vanaf morgen onder curatele gesteld.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Rots het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje tegen je zelf aan te praten hier he.
Zijn wissels slaan meestal als een tang op een varken, maar erger is nog dat hij nooit boos lijkt te worden en altijd rustig aan de kant zit alsof het een oefenwedstrijd tegen een vijfdeklasser betreft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wissel slaat echt He-le-maal nergens op...
Volendam speelt naar z'n mogelijkheden, Roda niet en als dat niet verandert zou je zomaar gelijk kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Espabilado het volgende:
Op deze manier zie ik Roda eerder voor directe degradatie gaan dan Volendam, die spelen wel met volle inzet en zelfs beter voetbal laatste tijd.
Hij móest een assist geven, maar overschat zichzelf nogal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Rots het volgende:
Wtf is Wolfswinkel eraf gehaald, heeft ie nog assistje gegeven? Gaan weer punten voor profcoach hehe.
Nilsson is allang binnen voor volgend jaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af wat de afkoopsom dan is, zoveel geld heeft Vitesse toch ook niet zou je denken..
quote:De uitdaging waar Van der Kraan het over heeft, is om de transfer van Nilsson af te ronden zonder in grote financiële problemen te komen. Want Vitesse kampt sinds kort weer een tekort, bekende de directeur. 'Het komt mede door de trainerswissel en de tussentijdse versterkingen', wees Van der Kraan naar de komst van Nilsson, Dalibor Stevanovic en het ontslag van Hans Westerhof.
Ben je vanavond ook voor Grunn?quote:
Ook nog, of een gelijkspel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je vanavond ook voor Grunn?.
Gelijkspel?quote:
quote:
UEFA-Cup is ook leuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
Overwinning lijkt noodzakelijk voor PSV als ze nog Champions League willen halen.
Blijft alleen jammerlijk dat ie voor marokko heeft gekozenquote:Het debuut van Ismail Aissati voor Ajax is aanstaande. Trainer Marco van Basten heeft de Marokkaanse middenvelder voor het eerst opgenomen in zijn wedstrijdselectie.
Aissati heeft sinds zijn verhuizing van PSV naar Ajax afgelopen zomer weinig kunnen betekenen voor de Amsterdammers. De middenvelder kwam door een knieblessure niet verder dan wedstrijden met de beloftes.
Na een geslaagde rentree tegen Jong NEC afgelopen maandag acht Van Basten de tijd rijp Aissati te gebruiken in de hoofdmacht. Voor het duel met FC Volendam is de 21-jarige Marokkaan opgenomen in de wedstrijdselectie. De wedstrijd van zondag in Amsterdam komt nog te vroeg voor Jan Vertonghen, die nog kampt met een voetblessure.
QFTquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
echt niet.
15" Sankoh
27" Lovre
45 +1" Berg
67" Berg
72" Berg
88" Berg
90 + 1" Nijland
Ach ja. Verwend publiek daar in Eindhoven he.quote:
Europa League niet. Alleen al vanwege de naam.quote:
Jij bent zeker weer voor de tegenstander van PSVquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je vanavond ook voor Grunn?.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent zeker weer voor de tegenstander van PSV![]()
Ik had nog zo gezegd dat je van die pillen af moest blijvenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:16 schreef Lamzak_ het volgende:
In Almelo! Ligt onze Trots, en we houden met zien allen van ons ros!:D
Ole ol ole ole ole ole ole ola, Ole ol ole ole ole ole ole ola Ohoooo FC Groningen, nanananaaa!
Komop Heracles. Grunn!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:13 schreef Damzkieee het volgende:
ZWART WIT HERACLES ALMELOOOOOO
OLE
OLE
OLE OLE OLEEEEEE
ZWART WIT HERACLES
ZWART WIT HERACLES
ZWART WIT HERACLES ALMELOOOO
Dat wordt wat inderdaad!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:57 schreef TvhN het volgende:
Het regent behoorlijk hier in Groningen. Gelukkig hebben we nog een uitstekende grasmat...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |