In de Goffert ook en de Veste ook de winter laat zijn sporen achterquote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef venomsnake het volgende:
Er ligt trouwens echt een knollenveld in de euroborg.
Velden worden er niet beter op inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
In de Goffert ook en de Veste ook de winter laat zijn sporen achter
Hoeveel hebben jullie eigenlijk voor Klavan gekregen?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:15 schreef Blawh het volgende:
Wat triest weer. Had nog wel hoop nu de selectie voor het eerst dit seizoen zo goed als fit was. Klavan wegdoen kan weleens heel erg duur zijn.
Dat weet niemand. Maar je moet Klavan niet wegdoen als je zelf niet rond bent met een opvolger. Nu zeggen ze alles gedaan te hebben om een opvolger te halen, maar die waren te duur.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie eigenlijk voor Klavan gekregen?
Ik vind dat echt een uitstekende speler..
Vast weer veel te weinig..
Raar dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over dat bedrag..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Maar je moet Klavan niet wegdoen als je zelf niet rond bent met een opvolger. Nu zeggen ze alles gedaan te hebben om een opvolger te halen, maar die waren te duur.(o.a. Snoyl met nog 4 maanden contract). Klavan zou dus ook wel slechts een fooi te hebben opgeleverd.
Waren die geruchten maar doorgegaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Raar dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over dat bedrag..
Eigenlijk had Heracles hem nog tot de zomer moeten houden.
Jammer dat hij naar AZ is bovendien, had hem graag bij de FC gezien.
De geruchten gingen ook die kant op in Oktober.
Hij is aan het warmlopen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef Blawh het volgende:
En gooi Paddy er eens in, Douglas komt geen lantaarnpaal voorbij.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waren die geruchten maar doorgegaan.
Looms vind ik trouwens een hilarische voetballerquote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waren die geruchten maar doorgegaan.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Looms vind ik trouwens een hilarische voetballer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |