quote:Hypnotiseur Peter Powers is in ons land om vanaf zondag 15 februari bij RTL 5 zijn fascinerende skills te etaleren.
Hij onderscheidt zich door zijn humoristische sessies en kan door middel van zijn hypnosetechnieken kandidaten tijdelijk een ander karakter geven. Peter is in staat je dingen te laten doen die je nooit voor mogelijk had gehouden.
Nederlandse slachtoffers voeren in een trance de meest opzienbarende en lachwekkende opdrachten uit.
quote:Zo is een die hard NAC-supporter ineens fan van rivaal Willem ll en gooit hij zijn favoriete clubshirt weg. Hij zingt zelfs het supporterslied van de Tilburgse voetbalclub uit volle borst mee tot groot genoegen van zijn vrienden.
Best wel jaquote:
Het zag er aardig geknipt uit allemaalquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Godtje het volgende:
Het lijkt nep maar dat harsen is toch bijna niet te faken?
Of was het gewoon de edit van RTL?
Wat hier weer omhoog komt: Als je erin gelooft dan werkt het.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:09 schreef huhggh het volgende:
Fake?
Dan heb je werkelijk geen idee hoef ver je met iemand kan gaan onder hypnose. Dat kan namelijkj zeer ver. En soms veel verder dan jij zelf in de eerste instantie wilt.
Ik blijf me altijd verbazen over die onwetendheid en naieviteit rond dit onderwerp bij mensen.
volgens mij snap je het zelf nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:09 schreef huhggh het volgende:
Fake?
Dan heb je werkelijk geen idee hoef ver je met iemand kan gaan onder hypnose. Dat kan namelijkj zeer ver. En soms veel verder dan jij zelf in de eerste instantie wilt.
Ik blijf me altijd verbazen over die onwetendheid en naieviteit rond dit onderwerp bij mensen.
Dan begrijp jij hypnose niet echt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij snap je het zelf niethet feit dat je nooit iets doet wat je zelf niet wilt is basisregel nummer 1.
Mag ik aannemen dat jij:quote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dan begrijp jij hypnose niet echt.
Iedereen verkondigd dat altijd als een mak schaap.
En helaas is het voor de tv ook niet worden ontkracht, omdat geen enkele hypnotiseur voor de tv oko echt te ver gaat.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het helemaal niet kan.
Er zijn praktijk-situaties geweest in het verleden dat men iemand te ver kon laten gaan, en achteraf zonder dat iemand eigenlijk wilde.
Je kan onder hypnose iemands referentiekader aanpassen, en dan kan opeens een hele hoop.
Dus geloof niet al te veel van al dat zalvende propaganda-gelul van die hypnotiseurs zelf.
Wtf.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
pauper stellen die pauper babies van pauper ouders verzorgen
Je mag aannemen dat ik mij al 10 jaar in de praktijk met deze materie bezig houd.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat jij:
- Er bij was.
- Of het onderging.
- Of gewoon alles aanneemt wat je leuk in de oren klinkt?
Ik heb die alleen de eerste paar minuten gezien voordat ik snel het topic op Fok ging checkenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je mag aannemen dat ik mij al 10 jaar in de praktijk met deze materie bezig houd.
Al dat bovenstaande wat je zelf hebt getikt klopt niet.
Maar he, laat dat vooral onwetendheid niet in de weg staan voor een doldwaze avond op SBS6.
ga je hem inhuren voor je personeelsfeest dan??quote:Op zondag 22 februari 2009 21:43 schreef Jasza het volgende:
Hoeveel hebben ze die gast betaald?
Nee idd.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:45 schreef Noshiba het volgende:
Dit kan echt niet
Straks zet ie je in een twente shirt.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:51 schreef Damzkieee het volgende:
ZOals ik zei: hij moet mij of mijn familie eerst te grazen nemen voordat ik in dit soort gekheid geloof.
Noooo!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:52 schreef Noshiba het volgende:![]()
[..]
Straks zet ie je in een twente shirt.
Al zet hij mij in een fnoord shirt dan hoef ik het niet te weten of het echt is of niet hoor.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
-kijkt-
BOWNYquote:Op zondag 22 februari 2009 22:16 schreef Bowny het volgende:
Gasten....ik heb in lange tijd NIET MEER ZO HARD gelachen om een stukje televisie, hahaha.....die bokssessie![]()
![]()
denk het ookquote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed wel dat het echt is...
ik denk dat slim of niet geen rol speelt, meer de mate of je intens luistert en gehoorzaamdquote:Op maandag 23 februari 2009 00:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik denk wel dat die mensen er op het moment van overtuigd zijn, maar ik betwijfel sterk of ik er gevoelig voor zou zijn.
Het zijn ook elke keer mensen die zelfs qua uiterlijk niet al te slim lijken.
Heb in een hotel in Spanje een keer gezien dat een hele nette vrouw (een medegast), zich op verzoek als een hoer ging gedragen, nou het is maar goed dat ze zelf niet zag wat ze gedaan had,quote:Op maandag 23 februari 2009 09:38 schreef Sorella het volgende:
Mijn schoonzus heeft bij rasta rostelli op het podium gestaan en die werd ook van alles wijs gemaakt dus ja ik geloof wel dat dit echt is.
Wat ik hoogst irritant vind aan dit programma zijn de: ik vertel nog even wie er in mee spelen stukjes na de reclame
Die negert is anders wel Zimmermanquote:Op maandag 23 februari 2009 13:16 schreef madco het volgende:
geweldig dat stukje in die boksschool, hoe hij die negert afzeikt. die neger heeft het op een gegeven moment ook niet meerik zat bijne te huilen van het lachen, ook dat stuke dat die boksbal hem pijn deed met zijn smoesles geniaal
Die mensen op 't strand worden kort nadat ze 'uit hun trance' komen al gevraagd wat ze er van vonden.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:14 schreef van_Hooydonck het volgende:
wat ik me afvraag: die mensen die hij van de straat plukt(deze keer het strand dus) weten ergens heel goed waar ze mee bezig zijn. ''ik wist gek genoeg precies wat ik deed maar vond het normaal en volgde zijn aanwijzingen op''.
en de mensen die later terug kijken weten zich helemaal niks te herinneren,..
Ik dacht dus precies het zelfde, hoe die mensen in ene zo duidelijk engels kunnen verstaan en spreken in hun onbewust zijn, of het doorgestoken kaart is durf ik niet met 100% te zeggen, maar ik vind het wel knap hoe al die 'boeren' ongerept in het engels alles netjes opvolgen. Mocht het toch doorgestoken kaart zijn dan hebben al die mensen een aardig staaltje acteertalentquote:Op zondag 1 maart 2009 22:40 schreef Cairon het volgende:
Het is doorgestoken kaart.
Voor Hypnose moet je de taal die de mensen spreken machtig zijn. De hynotiseur spreekt namelijk dat deel van je aan dat zich niets aan trekt van remmingen. Zo zal iemand onder hypnose geen dingen doen die deze persoon echt niet wil niet doen. Je kan bijvoorbeeld geen zelfmoord plegen onder hypnose. Hypnose wat dat betreft is vergelijkbaar met een enorme hoeveelheid alcohol die je remmingen wegspoelt, zonder dat je motoriek naar de kloten geholpen word.
Als mensen onder hypnose instructies in het Engels krijgen zullen ze wakker worden omdat ze niet worden aangesproken in hun eerste taal.
Een chinees zal jou niet kunnen hypnotiseren en een duitser evenmin. Je moet te veel nadenken over de dingen die de hypnotiseur je probeert te vertellen, dat breekt het doel van het loslaten van remmingen en je overgeven aan impulsen. Peter Powers zal ongetwijfeld succesvol zijn als hypnotiseur van mensen die zijn taal spreken, maar Nederlanders zou hij niet zo makkelijk moeten kunnen hypnotiseren.
Alsof boeren geen engels kunnen?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik dacht dus precies het zelfde, hoe die mensen in ene zo duidelijk engels kunnen verstaan en spreken in hun onbewust zijn, of het doorgestoken kaart is durf ik niet met 100% te zeggen, maar ik vind het wel knap hoe al die 'boeren' ongerept in het engels alles netjes opvolgen. Mocht het toch doorgestoken kaart zijn dan hebben al die mensen een aardig staaltje acteertalent
Nep of niet, het blijft hilarisch om naar te kijken!
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:40 schreef Cairon het volgende:
Het is doorgestoken kaart.
Voor Hypnose moet je de taal die de mensen spreken machtig zijn. De hynotiseur spreekt namelijk dat deel van je aan dat zich niets aan trekt van remmingen. Zo zal iemand onder hypnose geen dingen doen die deze persoon echt niet wil niet doen. Je kan bijvoorbeeld geen zelfmoord plegen onder hypnose. Hypnose wat dat betreft is vergelijkbaar met een enorme hoeveelheid alcohol die je remmingen wegspoelt, zonder dat je motoriek naar de kloten geholpen word.
Als mensen onder hypnose instructies in het Engels krijgen zullen ze wakker worden omdat ze niet worden aangesproken in hun eerste taal.
Een chinees zal jou niet kunnen hypnotiseren en een duitser evenmin. Je moet te veel nadenken over de dingen die de hypnotiseur je probeert te vertellen, dat breekt het doel van het loslaten van remmingen en je overgeven aan impulsen. Peter Powers zal ongetwijfeld succesvol zijn als hypnotiseur van mensen die zijn taal spreken, maar Nederlanders zou hij niet zo makkelijk moeten kunnen hypnotiseren.
Engels op school hebben gehad, en het meteen kunnen verstaan en spreken zijn twee verschillende zaken. Ik heb ook Frans op de middelbare school gehad, maar als iemand mij zou willen hypnotiseren in het Frans dan zal dat echt niet gaan lukken.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:14 schreef muisje-eliza het volgende:
of het doorgestoken kaart is of niet, bijna iedereen in NL heeft engels op school gehad...als het onderbewustzijn zo kan veranderen door die Peter....waarom zouden mensen niet "onderbewust" gewoon bijna vloeiend engels kunnen?
nou en...t is toch grappig! ik hoef geen wetenschappelijk onderbouwt geouwehoer hier te lezen toch?quote:
Tot die tijd geloof ik het ook niet idd.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef Badabingea het volgende:
Ik zou 't zelf toch wel eens mee willen maken om dan toch echt te merken of het echt is.
Denk dat ie moet stilstaan als hij klapt ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:03 schreef Noshiba het volgende:
Hoe kan ie elke keer daar boven stoppen met die club
Eeh, nee.quote:
bij jou staat de tv zeker nooit aan ?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Engels op school hebben gehad, en het meteen kunnen verstaan en spreken zijn twee verschillende zaken. Ik heb ook Frans op de middelbare school gehad, maar als iemand mij zou willen hypnotiseren in het Frans dan zal dat echt niet gaan lukken.
Dingen met opblaaspoppen, halfnaakt over straat, dat doe je volgens mij nooit als je t anders ook niet doet,quote:Op zondag 15 maart 2009 22:27 schreef PlarkPlark het volgende:
je doet niets wat je in je onderbewustzijn zelfe niet zou doen, moord e.d.
Mensen die meedoen aan deze programma's zijn willens en wetens onder hypnose gebracht en zullen dus best open staan voor dingen niet levensbedreigend zijn, onschuldige dingen dus,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |