quote:Hypnotiseur Peter Powers is in ons land om vanaf zondag 15 februari bij RTL 5 zijn fascinerende skills te etaleren.
Hij onderscheidt zich door zijn humoristische sessies en kan door middel van zijn hypnosetechnieken kandidaten tijdelijk een ander karakter geven. Peter is in staat je dingen te laten doen die je nooit voor mogelijk had gehouden.
Nederlandse slachtoffers voeren in een trance de meest opzienbarende en lachwekkende opdrachten uit.
quote:Zo is een die hard NAC-supporter ineens fan van rivaal Willem ll en gooit hij zijn favoriete clubshirt weg. Hij zingt zelfs het supporterslied van de Tilburgse voetbalclub uit volle borst mee tot groot genoegen van zijn vrienden.
Best wel jaquote:
Het zag er aardig geknipt uit allemaalquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Godtje het volgende:
Het lijkt nep maar dat harsen is toch bijna niet te faken?
Of was het gewoon de edit van RTL?
Wat hier weer omhoog komt: Als je erin gelooft dan werkt het.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:09 schreef huhggh het volgende:
Fake?
Dan heb je werkelijk geen idee hoef ver je met iemand kan gaan onder hypnose. Dat kan namelijkj zeer ver. En soms veel verder dan jij zelf in de eerste instantie wilt.
Ik blijf me altijd verbazen over die onwetendheid en naieviteit rond dit onderwerp bij mensen.
volgens mij snap je het zelf nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:09 schreef huhggh het volgende:
Fake?
Dan heb je werkelijk geen idee hoef ver je met iemand kan gaan onder hypnose. Dat kan namelijkj zeer ver. En soms veel verder dan jij zelf in de eerste instantie wilt.
Ik blijf me altijd verbazen over die onwetendheid en naieviteit rond dit onderwerp bij mensen.
Dan begrijp jij hypnose niet echt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij snap je het zelf niethet feit dat je nooit iets doet wat je zelf niet wilt is basisregel nummer 1.
Mag ik aannemen dat jij:quote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dan begrijp jij hypnose niet echt.
Iedereen verkondigd dat altijd als een mak schaap.
En helaas is het voor de tv ook niet worden ontkracht, omdat geen enkele hypnotiseur voor de tv oko echt te ver gaat.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het helemaal niet kan.
Er zijn praktijk-situaties geweest in het verleden dat men iemand te ver kon laten gaan, en achteraf zonder dat iemand eigenlijk wilde.
Je kan onder hypnose iemands referentiekader aanpassen, en dan kan opeens een hele hoop.
Dus geloof niet al te veel van al dat zalvende propaganda-gelul van die hypnotiseurs zelf.
Wtf.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
pauper stellen die pauper babies van pauper ouders verzorgen
Je mag aannemen dat ik mij al 10 jaar in de praktijk met deze materie bezig houd.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat jij:
- Er bij was.
- Of het onderging.
- Of gewoon alles aanneemt wat je leuk in de oren klinkt?
Ik heb die alleen de eerste paar minuten gezien voordat ik snel het topic op Fok ging checkenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je mag aannemen dat ik mij al 10 jaar in de praktijk met deze materie bezig houd.
Al dat bovenstaande wat je zelf hebt getikt klopt niet.
Maar he, laat dat vooral onwetendheid niet in de weg staan voor een doldwaze avond op SBS6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |