"Het kleine jongetje keek zijn broer aan nadat hij weer genadeloos was afgeslacht en zei met een piepstemmetje: "Weet je nog, die keer dat ik gewonnen had met 1-2? Dat was echt wel heel erg knap van mij he? toch?"quote:Op zondag 15 februari 2009 10:23 schreef Ruud het volgende:
[..]
dat klinkt meer als die 1-2 in het Kuyt/Kalou tijdperk
Is dat zo?quote:
quote:Ook meldde coach Marco van Basten dat Maarten Stekelenburg zondag onder de lat plaatsneemt. De keuzeheer ziet naar eigen zeggen niet in waarom Vermeer het Amsterdamse doel moet verdedigen. 'We willen Stekelenburg vertrouwen geven. Hij speelt hier al zeven jaar en is ook onze aanvoerder. Bovendien is hij normaal gesproken een goede doelman', zegt van Basten.
Ben je al zenuwachtig. KZ?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:47 schreef kleinzusje het volgende:
Kon de nieuwe niet vinden![]()
Kan een mod de vorige OP even in deze zetten ?
Wat denk je dat het gaat worden vanmiddag?quote:
Wat me zorgen geeft is dat Feyenoord Leo heeft als nieuwe impulsquote:Op zondag 15 februari 2009 10:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat denk je dat het gaat worden vanmiddag?
Ik denk dat Ajax vrij eenvoudig gaat winnen, de verdediging van Feyenoord is niet best om het maar zachtjes uit te drukken. Aan de andere kant, als Ajax net zo speelt als tegen Heracles........ [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Gaan we hier trouwens ook de live verslagen doen ?
Lekker !quote:
Aha, dan zet ik de OP even in een wikiquote:
het leeft kennelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 10:50 schreef Jnk18 het volgende:
4e topic al en wedstrijd is nieteens begonnen
Hup Ajax!
Al twee wedstrijden de nul.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax vrij eenvoudig gaat winnen, de verdediging van Feyenoord is niet best om het maar zachtjes uit te drukken. Aan de andere kant, als Ajax net zo speelt als tegen Heracles........ [ afbeelding ]
Groningen speelde gewoon een kut wedstrijd.quote:
Twee wedstrijden achter elkaar de nul was nog niet gelukt dit seizoen. Sterker nog, daarvoor wisten ze 3 wedstrijden geen tegendoelpunt te krijgen (Volendam, Top Oss en Roda). We mogen er dus best een beetje trots op zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen speelde gewoon een kut wedstrijd.![]()
Met Timmer op het doel kan je nooit rustig slapen.
Hoewel, met Stekelenburg ook niet..
Klopt absoluut, want spelers als Sulejmani of Emanuelson zijn compleet ongevaarlijk, inderdaad alles komt van Suarez.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:09 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord moet zorgen dat het Suarez uit de wedstrijd speelt (hoe dan ook).
Als je dat gevaar uitschakelt sta je in pincipe al met 0-1 voor bij dit Ajax.
Doe is gek en wees is een keertje voor ons, wat kan jou het schelenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:09 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord moet zorgen dat het Suarez uit de wedstrijd speelt (hoe dan ook).
Als je dat gevaar uitschakelt sta je in pincipe al met 0-1 voor bij dit Ajax.
Tja, je zag het toch in de laatste wedstrijden. Als Suarez niet goed speelt heeft Ajax problemen.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:11 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Klopt absoluut, want spelers als Sulejmani of Emanuelson zijn compleet ongevaarlijk, inderdaad alles komt van Suarez.
half 12quote:Op zondag 15 februari 2009 11:13 schreef Superheld het volgende:
Voorbeschouwing op EL begint gewoon pas na 12-en?
Tegen teams als de Graafschap, Volendam en Feyenoord steekt elke Ajacied er met kop en schouders bovenuit, zelfs Colin zou een wereldwedstrijd spelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, je zag het toch in de laatste wedstrijden. Als Suarez niet goed speelt heeft Ajax problemen.
Hij is gewoon enorm belangrijk en beslissend voor Ajax. Veel meer dan Sulejmani en Urby hoor!
Als ze spelen zoals tegen Heracles zie ik ze niet verliezen maar als ze zo spelen als tegen Vitessequote:Op zondag 15 februari 2009 10:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja maar...... Stel dat Ajax verliest en Groningen wint... Dat komt de FC op 2 punten van Ajax.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe is gek en wees is een keertje voor ons, wat kan jou het schelen [ afbeelding ]
Ja oke, dat was echt dramatisch.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals tegen Heracles zie ik ze niet verliezen maar als ze zo spelen als tegen Vitesse
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja maar...... Stel dat Ajax verliest
Ik vind dat je voor iedere wedstrijd gemotiveerd moet zijn maar leg dat die verwende nesten eens uitquote:Op zondag 15 februari 2009 11:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja oke, dat was echt dramatisch.
Kan me haast niet voorstellen dat ze zo slecht gaan spelen tegen Feyenoord. Voor zo'n wedstrijd moet je wel tot op het bot gemotiveerd zijn lijkt me.
2005?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:23 schreef BAAZ. het volgende:
Ajax kan volgens mij niet eens verliezen van Feyenoord, dat is zoiets als dat water nooit in een koe kan veranderen, soort van natuurwet.
Je beseft wel dat je door deze uitspraak er persoonlijk voor hebt gezorgt dat Kennedy nu gaat scoren?quote:
"Het kleine jongetje keek zijn broer aan nadat hij weer genadeloos was afgeslacht en zei met een piepstemmetje: "Weet je nog, die keer dat ik gewonnen had met 1-2? Dat was echt wel heel erg knap van mij he? toch?"quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:25 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
"Het kleine jongetje keek zijn broer aan nadat hij weer genadeloos was afgeslacht en zei met een piepstemmetje: "Weet je nog, die keer dat ik gewonnen had met 1-2? Dat was echt wel heel erg knap van mij he? toch?"
Waarop zijn broer goedkeurend knikte en met een glimlach een extra doelpunt scoorde, Ja knul, dat was een prestatie waar je trots op mag zijn."
Een feyenoorder die lacht om de kwaliteit van de tegenstanderquote:
Blijft voor beide partijen nog weinig basisspelers overquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:25 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
"Het kleine jongetje keek zijn broer aan nadat hij weer genadeloos was afgeslacht en zei met een piepstemmetje: "Weet je nog, die keer dat ik gewonnen had met 1-2? Dat was echt wel heel erg knap van mij he? toch?"
Waarop zijn broer goedkeurend knikte en met een glimlach een extra doelpunt scoorde, Ja knul, dat was een prestatie waar je trots op mag zijn."
quote:Tomasson niet tegen Ajax
AMSTERDAM - Feyenoord-trainer Leon Vlemmings kan zondagmiddag in de klassieker niet beschikken over Jon Dahl Tomasson. De Deen is geveld door de griep. Georginio Wijnaldum is zijn vervanger.
Opstellingen Ajax en Feyenoord:
Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Gabri, Lindgren, Emanuelson, Bakircioglu, Suarez, Sulejmani.
Feyenoord: Timmer, Tiendalli, Lucius, Bahia, Leerdam, El Ahmadi, Fer, Wijnaldum, Slory, Makaay, Biseswar.
telegraaf
daar heeft Tomasson geen last vanquote:
Volgens de NOS inderdaad de opstellingquote:
dat is behoorlijk klote jaquote:Op zondag 15 februari 2009 11:41 schreef Fiskus het volgende:
Niet om wat hoor, maar in Rotterdam is 1 op de 2 inwoners negroïde
De Televaag is Wielaert vergeten.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
En de 10 van Ajax?Wat de hell, spelen we 3-3-3?
En dat is relevant want?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:41 schreef Fiskus het volgende:
De stad der stabiele hamstrings.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:41 schreef Fiskus het volgende:
Dacht ik al, maar goed, met Marco weet je het maar nooitquote:Op zondag 15 februari 2009 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De Televaag is Wielaert vergeten.
Mooie tegenstanders om zijn zelfvertrouwen weer op te vijzelenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lucius en Bahia centraal achterin?
Nou hup Luis. Leef je uit.
Ik ben bang dat wanneer suarez het op zn heupen krijgt, die 2 gigantisch door de mand gaan vallenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:
waren ze dat nog niet dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wanneer suarez het op zn heupen krijgt, die 2 gigantisch door de mand gaan vallen
quote:
Eikelquote:
Ik wacht nu al geduldig op het standaard Feyenoordnummer die Radio Rijnmond uitzend vlak voor het begin van de klassieker.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
mooi Amsterdams lied nu op radio Rijnmond
quote:
ik weet nog wel dat ze One Step Beyond tijdens de rust draaiden enkele seizoenen geleden. werd na 10 seconden afgekapt door de commentator en vervangen. ik ging stukquote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik wacht nu al geduldig op het standaard Feyenoordnummer die Radio Rijnmond uitzend vlak voor het begin van de klassieker.![]()
Dat is al een geruime tijd geleden in dit topic gezegdquote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Vind je het niet ee nbeetje raar dat ajax maar met tien man begint? Of ben je Wielaert ertussen vergeten?
Blunder eerste klas. Wel typisch Rijnmond, altijd foute muziek.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ze One Step Beyond tijdens de rust draaiden enkele seizoenen geleden. werd na 10 seconden afgekapt door de commentator en vervangen. ik ging stuk
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ze One Step Beyond tijdens de rust draaiden enkele seizoenen geleden. werd na 10 seconden afgekapt door de commentator en vervangen. ik ging stuk
Niet gezien.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:54 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Dat is al een geruime tijd geleden in dit topic gezegd
vervangen omdat?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Die kerel wil gewoon van Waterman afquote:
Hij stopt bij ADO na dit seizoenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die kerel wil gewoon van Waterman af
utopia.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopen op een sportieve wedstrijd op het veld. En op het forum
hoezo zwak van Van Basten? Van der Wiel staat helemaal verkeerd. de middenvelders en aanvallers lopen zich niet vrij.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:16 schreef Ludacriss het volgende:
Jaap Stam maakt wel erg pijnlijk de fouten Ajax van vorige week duidelijk. Als je zo die beelden analyseert was het tactisch erg zwak van Marco van Basten.
Daarom had Marco van Basten wel kunnen ingrijpen op het veld. Dit soort dingen moet een trainer gewoon waarnemen direct actie op ondernemen. Heeft hij niet gedaan.... klaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoezo zwak van Van Basten? Van der Wiel staat helemaal verkeerd. de middenvelders en aanvallers lopen zich niet vrij.
Dat gaat leuk worden hier danquote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Dos37 het volgende:
BS en RM en Prosac zitten in het stadion Genieten anarchie
Dexterquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
En nog steeds leeft het niet hier. Denk dat ik wat anders ga doen. Seizoen 2 van Dexter kijken of zo.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
En nog steeds leeft het niet hier. Denk dat ik wat anders ga doen. Seizoen 2 van Dexter kijken of zo.
Dexter isquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
En, hoe vind je het?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
Het Legioenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
Jij vind van niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:24 schreef Adelante het volgende:
Menzo die Timmer een beperkte keeper noemt.
Mwoah. Seizoen 1 net afgekeken. Redelijk voorspelbaar. Nu seizoen 2 branden en kijken. Misschien dat het beter wordt.quote:
Het is ook zo, hoe beperkt Menzo zelf ook soms was.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:24 schreef Adelante het volgende:
Menzo die Timmer een beperkte keeper noemt.
Seizoen 2 is helemaal anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah. Seizoen 1 net afgekeken. Redelijk voorspelbaar. Nu seizoen 2 branden en kijken. Misschien dat het beter wordt.
Mols zit erop, dus met de schwalbes komt het wel goed.quote:
Die was niet op goal...quote:
Ach, daar hebben jullie Suarez voorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mols zit erop, dus met de schwalbes komt het wel goed.
Het zijn zware tijdenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Dos37 het volgende:
BS en RM en Prosac zitten in het stadion Genieten anarchie
Vreselijk jaquote:Op zondag 15 februari 2009 12:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die chat erbij is altijd zo ergerlijk.
http://www.atdhe.net/live-tv-3515.htmlquote:Op zondag 15 februari 2009 12:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die chat erbij is altijd zo ergerlijk.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/live-tv-3515.html
hier dezelfde stream zonder die achterlijke chat.
ik ookquote:Op zondag 15 februari 2009 12:38 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zie Ajax hier wel winnen eigenlijk.
Ik heb gewoon mijn schermpje verkleind tot precies de stream...quote:
Inkoppertje!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:16 schreef Ludacriss het volgende:
Jaap Stam maakt wel erg pijnlijk de fouten Ajax van vorige week duidelijk. Als je zo die beelden analyseert was het tactisch erg zwak van Marco van Basten.
Fortis?quote:
Sober, nuttig. Niets mis mee vandaagquote:Op zondag 15 februari 2009 12:46 schreef Messenga het volgende:
Ollie speelt nog niet eens zo heel slecht.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef SCH het volgende:
Gewoon blijven schieten op Steek, gaat ie er vanzelf in.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef SCH het volgende:
Gewoon blijven schieten op Timmertje, gaat ie er vanzelf in.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:50 schreef SCH het volgende:
Zullen we gaan rellen, Ray is er toch niet
Er is natuurlijk ook weinig om je over op te winden.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:50 schreef Trystar het volgende:
dat commentaar....... gaaaap
Ajax heeft veel meer balbezit, maar ik heb nog maar een schot gezien...quote:Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax is gelukkig wel veel beter. nu nog scoren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:50 schreef SCH het volgende:
Zullen we gaan rellen, Ray is er toch niet
Heel matig.quote:
Trieste waarhied, Feyenoord schreeuwt ons eruitquote:Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je hebt zeker last van stemmen in je hoofd.
Nopequote:Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je hebt zeker last van stemmen in je hoofd.
En Feyenoord gevaarlijkerquote:Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax is gelukkig wel veel beter. nu nog scoren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef VatosLoco het volgende:
Het Ajax publiek is weer belachelijk stil![]()
![]()
![]()
Waardeloze supporters
23quote:Op zondag 15 februari 2009 12:53 schreef SCH het volgende:
Bij mij zijn er nu 21 minuten gespeeld, bij jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |