Ik wacht nu al geduldig op het standaard Feyenoordnummer die Radio Rijnmond uitzend vlak voor het begin van de klassieker.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
mooi Amsterdams lied nu op radio Rijnmond
quote:
ik weet nog wel dat ze One Step Beyond tijdens de rust draaiden enkele seizoenen geleden. werd na 10 seconden afgekapt door de commentator en vervangen. ik ging stukquote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik wacht nu al geduldig op het standaard Feyenoordnummer die Radio Rijnmond uitzend vlak voor het begin van de klassieker.![]()
Dat is al een geruime tijd geleden in dit topic gezegdquote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Vind je het niet ee nbeetje raar dat ajax maar met tien man begint? Of ben je Wielaert ertussen vergeten?
Blunder eerste klas. Wel typisch Rijnmond, altijd foute muziek.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ze One Step Beyond tijdens de rust draaiden enkele seizoenen geleden. werd na 10 seconden afgekapt door de commentator en vervangen. ik ging stuk
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ze One Step Beyond tijdens de rust draaiden enkele seizoenen geleden. werd na 10 seconden afgekapt door de commentator en vervangen. ik ging stuk
Niet gezien.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:54 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Dat is al een geruime tijd geleden in dit topic gezegd
vervangen omdat?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Die kerel wil gewoon van Waterman afquote:
Hij stopt bij ADO na dit seizoenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die kerel wil gewoon van Waterman af
utopia.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopen op een sportieve wedstrijd op het veld. En op het forum
hoezo zwak van Van Basten? Van der Wiel staat helemaal verkeerd. de middenvelders en aanvallers lopen zich niet vrij.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:16 schreef Ludacriss het volgende:
Jaap Stam maakt wel erg pijnlijk de fouten Ajax van vorige week duidelijk. Als je zo die beelden analyseert was het tactisch erg zwak van Marco van Basten.
Daarom had Marco van Basten wel kunnen ingrijpen op het veld. Dit soort dingen moet een trainer gewoon waarnemen direct actie op ondernemen. Heeft hij niet gedaan.... klaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoezo zwak van Van Basten? Van der Wiel staat helemaal verkeerd. de middenvelders en aanvallers lopen zich niet vrij.
Dat gaat leuk worden hier danquote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Dos37 het volgende:
BS en RM en Prosac zitten in het stadion Genieten anarchie
Dexterquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
En nog steeds leeft het niet hier. Denk dat ik wat anders ga doen. Seizoen 2 van Dexter kijken of zo.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
En nog steeds leeft het niet hier. Denk dat ik wat anders ga doen. Seizoen 2 van Dexter kijken of zo.
Dexter isquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
En, hoe vind je het?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
Het Legioenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
Jij vind van niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:24 schreef Adelante het volgende:
Menzo die Timmer een beperkte keeper noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |