COD 2,4 en 5 zijn allemaal verschillende spellen..quote:Op zondag 15 februari 2009 10:36 schreef Deetch het volgende:
Lijstje allertijden:
Call of duty 2, 4 en 5
Indiana Jones and the fate of atlantis
Commander Keen cyclus
Lijstje afgelopen paar jaar:
Call of duty 2, 4 en 5
Need for speed underground 2
BF1942 desert combat
wie mafia niet op nummer één heeft heeft het spel nog nooit gespeeldquote:Op zondag 15 februari 2009 12:40 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij de 3 beste games ooit
Sukkel. Het is niet jouw top 3 maar de mijne. Met je Sims 2 ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
setllers IV!!
nog niet half zo leuk als settlers III
quote:Op zondag 15 februari 2009 05:52 schreef Stoomhamer het volgende:
Monopoly, Stratego, Mens-Erger-Je-Niet.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 15 februari 2009 13:54 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
wie mafia niet op nummer één heeft heeft het spel nog nooit gespeeld
No offense, Mafia is een ziekelijk tof spel (en deel twee ga ik ook meteen halen), maar nobody touches MGS 1... Misschien laat ik mn (jeugd)sentiment ook meespelen hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 13:54 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
wie mafia niet op nummer één heeft heeft het spel nog nooit gespeeld
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef Stukjekaas het volgende:
1. Vampire The Masquerade: Bloodlines
2. No One Lives Forever
3. Age Of Empires 2
Kreeg anders lovende recensies destijds...dat het in mijn top 3 staat komt gedeeltelijk door de sentimentele waarde (quote:
Mja, mja...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:10 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
http://www.gamesmeter.nl/game/172
Niet zo gek toch
Heb jij die allemaal al gespeeld danquote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef Lyzio het volgende:
Indien add-ons meetellen
Fallout 3; Operation Anchorage (X360)
Fallout 3; The Pitt (X360)
Fallout 3; Broken Steel (X360)
Ik heb een mooie glazen bolquote:Op maandag 16 februari 2009 13:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb jij die allemaal al gespeeld dan
Komt ook door de beleving op dat moment. Ten tijde van Goldeneye en Super Mario 64 was het nieuw en enorm cool. Dat maakt die games onsterfelijk. Tuurlijk lopen de platformers en shooters van nu veel soepeler, maar het is all been done before.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Maisnon het volgende:
Sommige van die oude spellen zijn tof, maar dan vooral toch vanwege de nostalgische waarde hoor.
Hoe leuk ik Goldeneye toen ook vond, en hoe veel ik het gedaan heb, shooters van nu zijn vaak toch stukken uitgebreider en spelen veel soepelder weg
En stiekem heb ik meer Perfect Dark gedaan
Ik speel mijn top 3 anders nog steeds regelmatig.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Maisnon het volgende:
Sommige van die oude spellen zijn tof, maar dan vooral toch vanwege de nostalgische waarde hoor.
Nouja, in mijn top 3 stond ook Addams Family voor de SNES hé. ( en ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat uberhaupt hebben gespeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Komt ook door de beleving op dat moment. Ten tijde van Goldeneye en Super Mario 64 was het nieuw en enorm cool. Dat maakt die games onsterfelijk. Tuurlijk lopen de platformers en shooters van nu veel soepeler, maar het is all been done before.
Manhunt was inderdaad erg vermakelijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:01 schreef PDOA het volgende:
1. S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (PC)
Met de laatste update (v1.5) een topper! Geweldige sfeer!
2. Manhunt (PC)
Hilarisch spel, met acteur Brian Cox als sadistische snuff regisseur. En met vuilbekkende bad guys die teksten zoals: 'I'm not that kinda girl'... Bitch is just like her mother!" prevelen kan het niet misgaan. Je lacht je echt helemaal suf om die onzin die ze uitkramen!
3. Burnout: Revenge (PS2)
Ik ben geloof ik de enige die het checken van achterenaan het spel vond bijdragen. Echt zo'n Outrun feel zit erin! Turboboost aan en karren!
Ken ik niet eensquote:Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef Lookbehind het volgende:
1. The Witcher
2. Fahrenheit
3. Medieval 2 - Total War
Zover ik kan zien is er geen spelfout aanwezig in de naam, dus ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom je hier nog nooit van gehoord hebt.quote:
Is toch ook gewoon een goede gamequote:Op maandag 16 februari 2009 00:47 schreef RijstNatie het volgende:
Sommige mensen hebben ook gewoon burnout paradise in het lijstje staan![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Baldurs Gate I en II en alle uitbreidingen
C&C red alert
Fall out 3
Precies, dat heb ik ook met diablo 2 + Lod. Leuk spel wel maar niet echt megatof ofzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef Verluste het volgende:
Eigenlijk raar dat er geen enkele blizzard game in mijn top 3 voorkomt...
Vast te maken met het doorzien van repitetieve, verslavende factoren die een spel nog geen goed spel maken.
Mijn top 3 bestaat juist voor 67% uit Blizzard-games.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef Verluste het volgende:
Eigenlijk raar dat er geen enkele blizzard game in mijn top 3 voorkomt...
Vast te maken met het doorzien van repitetieve, verslavende factoren die een spel nog geen goed spel maken.
Ik ben net vandaag begonnen met Chrono Trigger op de DS. Zojuist het verleden ingeschoten door de timewarp, en mijn eerste gevechtjes gehad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Cid het volgende:
1. Chrono Trigger (SNES)
2. Final Fantasy VII
3. Gears of War
Sowieso doe ik mijn games eigenlijk nooit weg, tenzij ze heel erg tegenvallen. Ik heb inmiddels dan ook best een leuke verzameling. Verder zijn het allemaal originele, complete en non-platinum versies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |