Is toch ook gewoon een goede gamequote:Op maandag 16 februari 2009 00:47 schreef RijstNatie het volgende:
Sommige mensen hebben ook gewoon burnout paradise in het lijstje staan![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Baldurs Gate I en II en alle uitbreidingen
C&C red alert
Fall out 3
Precies, dat heb ik ook met diablo 2 + Lod. Leuk spel wel maar niet echt megatof ofzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef Verluste het volgende:
Eigenlijk raar dat er geen enkele blizzard game in mijn top 3 voorkomt...
Vast te maken met het doorzien van repitetieve, verslavende factoren die een spel nog geen goed spel maken.
Mijn top 3 bestaat juist voor 67% uit Blizzard-games.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef Verluste het volgende:
Eigenlijk raar dat er geen enkele blizzard game in mijn top 3 voorkomt...
Vast te maken met het doorzien van repitetieve, verslavende factoren die een spel nog geen goed spel maken.
Ik ben net vandaag begonnen met Chrono Trigger op de DS. Zojuist het verleden ingeschoten door de timewarp, en mijn eerste gevechtjes gehad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Cid het volgende:
1. Chrono Trigger (SNES)
2. Final Fantasy VII
3. Gears of War
Sowieso doe ik mijn games eigenlijk nooit weg, tenzij ze heel erg tegenvallen. Ik heb inmiddels dan ook best een leuke verzameling. Verder zijn het allemaal originele, complete en non-platinum versies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |