Thanks, babe. Maar ik was een milliseconde te laat. Ik durf te wedden dat de lapo'er de 299ste niet eens zag, toen hij de post plaatste.quote:
Klopt, ik was op 297quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, babe. Maar ik was een milliseconde te laat. Ik durf te wedden dat de lapo'er de 299ste niet eens zag, toen hij de post plaatste.
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, babe. Maar ik was een milliseconde te laat. Ik durf te wedden dat de lapo'er de 299ste niet eens zag, toen hij de post plaatste.
Ik wil er een van Toivonen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn Afellay shirt aan
Tsja, dat heb je soms, hè. Je kan nog zo goed je best doen, nog zo lang trainen, soms heb je er van die mazzelpikken tussen zitten.quote:
Ter begroeting is toch 2 zoenenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen we die drie zoenen ter begroeting niet afschaffen?
En het swaffelen ter begroeting introduceren?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo, die misbruik ik juist als lelijkerdquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
die gozert is tof.quote:
Drie hierquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ter begroeting is toch 2 zoenen?
Hoi koningin!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
En het swaffelen ter begroeting introduceren?
Al die gasten in Den Helder ook, als ik Bt mag geloven.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo, die misbruik ik juist als lelijkerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |