Je wijst alleen maar naar een ander, terwijl er een causaal verband is te trekken tussen het consumeren van alcohol, en de verminderde mogelijkheid tot (trap)lopen, dit is algemeen bekend bij de meesten, en is in veel gevallen proefondervindelijk vast gesteld..quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef supersteve het volgende:
Nog steeds een jaarlijks terugkerend onderwerp over wat 5 jaar geleden met mijn broer is overkomen... en het zit mij nog steeds niet lekker als ik eraan terugdenk..
Om het verhaal kort te houden kwam mijn broer thuis van een reunie van zijn oude middelbare school, logisch dat je dan wat veel drinkt, en kwam thuis in een zeer aangeschoten/dronken toestand..
Hij woonde op dat moment in een woning van stiching sociale huisvesting met 2 verdiepingen, boven slaapkamer(s) beneden de keuken woonkamer douche e.d.
Het moest zo zijn dat mijn broer richting bed zijnde achterover van de trap viel en met zijn rechter hand/arm dwars door de ruit van de balkondeur kwam, waardoor er een slagaderlijke bloeding is ontstaan... de glasscherven nog in zijn armzittend en bij aankomst van het ziekenhuis tussen de 4 a 5 liter bloed verloren te hebben bleek dat hij vanaf dat moment voor de rest van zijn leven verlamd zou blijven aan zijn arm...
Er zijn bijna nergens zoveel pezen als bij je hand-gedeelte, waardoor gevoel in veel van zijn vingers verloren is gegaan...verdere consequenties kunt u wel voorstellen.
Nu ben ik van mening dat deze ellende niet zou zijn geweest als aan het einde van de trap geen balkondeur zou zijn geweest..
Je moet je een woning voorstellen met een stijle trap, zonder antislip, en onderaan de trap is er maar 1 meter afstand tussen de balkondeur die bijna uit zijn geheel bestaat uit glas..
Mijn redenatie is, hoe kan je het in godsnaam in je hoofdhalen om een glazen deur aan de onderkant van een trap te plaatsen..
1je had deze balkon als het ware 1,5 meter naar links kunnen verplaatsen..
2je had niet prese de balkondeur hoeven voorzien van glas,
3je had de trap kunnen doen laten ombuigen...
4je had de ruit kunnen laten voorzien van veiligheids glas
Het is in mijn inziens toch gewoon letterlijk vragen om problemen? Of zie ik dat verkeerd?
vinden jullie dat mijn broer (nog) een vorm van schadevergoeding kan krijgen aan de hand van deze gegevens, of is het gewoon letterlijk een kwestie van: je kan het niemand kwalijk nemen, hij was daar op het verkeerde moment onder de verkeerde omstandigheden...
nee, het is te bewijzen dat traplopen het risoco op letsel verhoogt, omdat je door een trap op te lopen er ook vanaf kunt vallen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:40 schreef supersteve het volgende:
Het is immers wel te bewijzen dat glas het risco op letsel dermate verhoogt, dat dit bij voorbaat inziens voorkomen had kunnen worden.
Het heeft niets met mierenneukerig te maken, maar met een (niet bestaand) causaal verband. Zoals gezegd is het niet zo dat hij letsel heeft door dat glas maar door de val. De snijwonden komen wel door het glas, maar waren er niet geweest wanneer hij niet was gevallen. Je zou dus best kunnen zeggen "een trap is gevaarlijk, want daar kun je vanaf vallen met de mogelijkheid letsel op te lopen", maar niet "een glazen deur is gevaarlijk, want daardoor kun je van de trap vallen en je snijden aan het glas".quote:Op maandag 16 februari 2009 12:44 schreef supersteve het volgende:
iets minder mierenneukerig zou op zijn plaats zijn.. ongebroken glas is niet scherp.. als het u pleziert wil ik dit woordje wel vervangen door "gevaarlijk"
Nee, dat is het niet. Het hoeft er gewoon niet in te zitten:quote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef DivineJester het volgende:
Het enige waar je kans mee zou maken is dat er veiligheidsglas in de deur had moeten zitten, maar volgens mij si dit ook weer afhankelijk van de leeftijd van die deur.
quote:NEN 3569 wordt niet aangewezen in het Bouwbesluit, dus u bent niet wettelijk verplicht NEN 3569 toe te passen. Partijen moeten met elkaar overeenkomen of NEN 3569 moet worden toegepast.
Dan is er helemaal geen zaak in mijn ogen...quote:Op maandag 16 februari 2009 13:13 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het hoeft er gewoon niet in te zitten:
[..]
Dat weten we allemaal, alleen TS weigert dat in te zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan is er helemaal geen zaak in mijn ogen...
Geen trappen op lopen tijdens verregaande dronkenschap is een goede manier om zo'n ongeluk te voorkomen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:44 schreef supersteve het volgende:
Ongelukken zijn er om voorkomen te worden...
Zullen we alle huizen dan maar gelijkvloers en van rubber maken?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:44 schreef supersteve het volgende:
[..]
iets minder mierenneukerig zou op zijn plaats zijn.. ongebroken glas is niet scherp.. als het u pleziert wil ik dit woordje wel vervangen door "gevaarlijk"
[..]
Ongelukken zijn er om voorkomen te worden...
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:19 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zullen we alle huizen dan maar gelijkvloers en van rubber maken?
Glas is in dit geval oorzaak van letsel. Geen glazen deur geen letsel.. its that simplequote:Het heeft niets met mierenneukerig te maken, maar met een (niet bestaand) causaal verband. Zoals gezegd is het niet zo dat hij letsel heeft door dat glas maar door de val. De snijwonden komen wel door het glas, maar waren er niet geweest wanneer hij niet was gevallen. Je zou dus best kunnen zeggen "een trap is gevaarlijk, want daar kun je vanaf vallen met de mogelijkheid letsel op te lopen", maar niet "een glazen deur is gevaarlijk, want daardoor kun je van de trap vallen en je snijden aan het glas".
Ik weet best dat je het niet wilt zien, maar er is écht geen causaal verband.
Dat is opzich een sterk punt, dat hij er al een tijd woonde, en dat hij dit in een vroeger stadium al in had kunnen zien, danwel voorzorgsmaatregelen had kunnen treffen..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef DivineJester het volgende:
Het enige waar je kans mee zou maken is dat er veiligheidsglas in de deur had moeten zitten, maar volgens mij si dit ook weer afhankelijk van de leeftijd van die deur. Als deze ouder is da die bepaling van het veiligehiedsglas en er is nadien niets met de deur gedaan (in verbouwtechnisch opzicht) dan denk ik dat je daar geen aanspraak op kan maken. Verder gaan de vergelijkingen zoals bijvoorbeeld het kelderluik in de kroeg nergens over omdat je mag verwachten dat een kelderluik dicht zit in een kroeg. De broer van TS was bekend in het huis en met de plaatsing van de deur én het feit dat de deur van glas was en had dus in alle redelijkheid aan kunnen nemen dat er, in een dronken bui, iets mis kán gaan. Verder zou het me niet verbazen dat, mocht er sprake zijn van een werkelijk gevaarlijke situatie, dat je broer dit dan kenbaar had moeten maken bij de woningstichting (meldingsplicht). Ik ben ook van mening dat het volstrekt niet ethisch is om op deze wijze proberen de schade, geleden door eigen gedrag, te verhalen op een woningstichting, maar dat is een tweede natuurlijk.
Ik ben verder geen letsel/schade jurist en Supersteve moet ook maar niet teveel waarde aan mijn woorden hechteen, maar ik word wel een beetje onpasselijk van zulk claim-gedrag. Waar is de eigen verantwoordelijkheid gebleven?
Tot dat je (toekomstige) vrouw overlijdt omdat ze in dezelfde situatie met haar nek in het glas terechtkomt...quote:Ik ben verder geen letsel/schade jurist en Supersteve moet ook maar niet teveel waarde aan mijn woorden hechteen, maar ik word wel een beetje onpasselijk van zulk claim-gedrag. Waar is de eigen verantwoordelijkheid gebleven?
Nee, dat is het dus niet. Weet je wat "causaal" betekent?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef supersteve het volgende:
Glas is in dit geval oorzaak van letsel. Geen glazen deur geen letsel.. its that simple
Complimenten Roy_t duidelijker kan je het niet uitleggen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:41 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet. Weet je wat "causaal" betekent?
cau·saal bn oorzakelijk: ~ verband tussen oorzaak en gevolg
Dat causale verband zul je aan moeten tonen als je iets wilt winnen. Jij beweert nu dat hij er zonder letsel vanaf was gekomen als er geen glazen deur zou zijn, maar dat hij dankzij die deur bijna dood is geweest. Dat is dus onzin: die deur is niet de oorzaak van het letsel. Ik val in herhaling, maar: de val is de oorzaak van het letsel. Of simpeler gezegd: ben je het met me eens dat er geen letsel was geweest wanneer je broer niet was gevallen, omdat hij dan niet door het glas was gegaan?
Kortom: de val is de oorzaak, het door het glas vallen met alle letsel vandien het gevolg.
Zolang ze niet ladderzat de trap op gaat zal dat nog wel meevallen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:36 schreef supersteve het volgende:
[..]
Tot dat je (toekomstige) vrouw overlijdt omdat ze in dezelfde situatie met haar nek in het glas terechtkomt...
Sterker nog, als er helemaal niets zit kun je met een val van de trap je nek nog breken.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:46 schreef Dromer het volgende:
Je kunt ook goed je nek breken tegen een muur als die daar zit ipv dat glas.
De aannemer heeft een bouwvergunning aangevraagd, die is getoetst (ook op veiligheid) en goedgekeurd (want gebouwd).quote:Op maandag 16 februari 2009 13:33 schreef supersteve het volgende:
[..]
Dat is opzich een sterk punt, dat hij er al een tijd woonde, en dat hij dit in een vroeger stadium al in had kunnen zien, danwel voorzorgsmaatregelen had kunnen treffen..
zei het wel zo dat hij er niet zo lang woonde (onderhuur) en dat ik het niet gek vind dat je niet met een notieboekje langs elke hoekje van je huis gaat zitten afmeten wat gevaarlijke en minder gevaarlijke zones zijn. Dat vind ik dus eigenlijk niet de taak van de huurder om zijn woning aan veilligheid te keuren, maar de taak van verhuurder dan wel aannemer.
Ik zou meteen het bestaan van drempels/dorpels in je claim meenemen (struikelgevaar), evenals de keukenkastjes waar je je hoofd aan kunt stoten en de gootsteenafvoer waar je vinger in kan komen klem te zitten. My point being: je staat dagelijks bloot aan duizenden gevaren, waarbij je keer op keer een gecalculeerd risico moet nemen. Iets hoeft niet "by design" gevaarlijk te zijn om letsel op te kunnen leveren; dat is gewoon inherent aan het gebruik ervan.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:33 schreef supersteve het volgende:
dat ik het niet gek vind dat je niet met een notieboekje langs elke hoekje van je huis gaat zitten afmeten wat gevaarlijke en minder gevaarlijke zones zijn. Dat vind ik dus eigenlijk niet de taak van de huurder om zijn woning aan veilligheid te keuren, maar de taak van verhuurder dan wel aannemer.
Dat is niet waar; zoals al gezegd was, er had ook een bakstenen muur kunnen staan. Geen val geen letsel is juister; en aannemelijk is geen alcohol geen val...quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef supersteve het volgende:
[..]
Glas is in dit geval oorzaak van letsel. Geen glazen deur geen letsel.. its that simple
Dat vind ik dus niet..quote:Dat causale verband zul je aan moeten tonen als je iets wilt winnen. Jij beweert nu dat hij er zonder letsel vanaf was gekomen als er geen glazen deur zou zijn, maar dat hij dankzij die deur bijna dood is geweest. Dat is dus onzin: die deur is niet de oorzaak van het letsel. Ik val in herhaling, maar: de val is de oorzaak van het letsel. Of simpeler gezegd: ben je het met me eens dat er geen letsel was geweest wanneer je broer niet was gevallen, omdat hij dan niet door het glas was gegaan?
Kortom: de val is de oorzaak, het door het glas vallen met alle letsel vandien het gevolg.
Mar als er nou geen muur/deur zou zijn geweest? Misschien had hij dan zijn nek wel gebroken omdat er niets was geweest wat zijn val zou hebben gestopt... Dan heeft hij dus aan die deur te danken dat hij niet volledig verlamd is...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef supersteve het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet..
hij is gevallen op de helft van de trap.. de rede waarom zijn handen dwars door de ruit zijn gegaan is omdat hij zijn val wilde breken door middel van steun van zijn handen een natuurlijke instict die de mens heeft, vandaar dat zijn hand/arm dus door die ruit is gegaan..
was er niets anders dan een muur dan had hij hooguit een schaafwond gehad, en nogmaals.. muur is anders dan glas... Andere situaties zijn te situeren, maar doet ook verder niet ter zake..
Het letsel zou te overzien zijn, wanneer er geen glas zou zijn.
Ik loop toch echt met enige regelmaat een trap op en af zonder te vallen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef supersteve het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet..
hij is gevallen op de helft van de trap.. de rede waarom zijn handen dwars door de ruit zijn gegaan is omdat hij zijn val wilde breken door middel van steun van zijn handen een natuurlijke instict die de mens heeft, vandaar dat zijn hand/arm dus door die ruit is gegaan..
was er niets anders dan een muur dan had hij hooguit een schaafwond gehad, en nogmaals.. muur is anders dan glas... Andere situaties zijn te situeren, maar doet ook verder niet ter zake..
Daarom is het glas wel oorzaak van zijn verwondingen, want of je nu dronken bent of niet is niet relevant.. vallen van de trap doe je onder elke omstandigheid.. daarnaast valt het ook niet te bewijzen dat slachtoffer door drankgebruik van de trap is gevallen ondanks dat hij wel drank op had maar ook ik val weer in de herhaling.. dat doet niet ter zake....
Glas is niet van hetzelfde essentiele belang als een betonne muur..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:46 schreef Dromer het volgende:
Je kunt ook goed je nek breken tegen een muur als die daar zit ipv dat glas.
Goed, ik ben er klaar meequote:
ja of misschien stond er aan het einde van de trap wel een volgelopen bad met een broodrooster erin..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Mar als er nou geen muur/deur zou zijn geweest? Misschien had hij dan zijn nek wel gebroken omdat er niets was geweest wat zijn val zou hebben gestopt... Dan heeft hij dus aan die deur te danken dat hij niet volledig verlamd is...
ik ook.. je oma ook..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:13 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik loop toch echt met enige regelmaat een trap op en af zonder te vallen hoor
Die is wel erg makkelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:36 schreef supersteve het volgende:
[..]
Tot dat je (toekomstige) vrouw overlijdt omdat ze in dezelfde situatie met haar nek in het glas terechtkomt...
Dus waar haal je dan de wijsheid vandaan dat je onder elke omstandigheid van de trap valt?quote:
Bijvoorbeeld, zie je begint het al te snappenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:16 schreef supersteve het volgende:
[..]
ja of misschien stond er aan het einde van de trap wel een volgelopen bad met een broodrooster erin..
En hoe past de bovenmatige alcohol consumptie in die vergelijking?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef supersteve het volgende:
[..]
Die doet er niet toe, evenals de trap. Het komt allemaal door de zuigende werking van het raam. De zwaartekracht staat er ook helemaal buiten.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:24 schreef fruityloop het volgende:
En hoe past de bovenmatige alcohol consumptie in die vergelijking?
haha.. je maakt er een potje van zeg... je geeft een mooie eigen wending aan het verhaal, met conclusies en beweringen die niet overeenkomen met wat ik zeg...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Goed, ik ben er klaar mee
Het is geen kwestie van het ermee eens zijn of niet; het is een feit dat er geen letsel zou zijn wanneer er geen val was geweest. Jij blijft volhouden dat er geen letsel zou zijn als er geen glazen deur was (ergo: hij is gevallen omdat er een glazen deur was), wat een non-argument is. En discussiëren op non-argumenten, daar doe ik nu even niet aan mee.
Hee, nu ben je op het goede spoor... TS moet de nazaten van Newton aanklagen! Als Newton de gravitatiewet niet geschreven had, was dit nooit gebeurd!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Die doet er niet toe, evenals de trap. Het komt allemaal door de zuigende werking van het raam. De zwaartekracht staat er ook helemaal buiten.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef supersteve het volgende:
[..]
haha.. je maakt er een potje van zeg... je geeft een mooie eigen wending aan het verhaal, met conclusies en beweringen die niet overeenkomen met wat ik zeg...
ik probeer het nog even met een voorbeeltje, anders geef ik de moed op want dan ben ik bang dat er verder met jou niet te discussieren valt.
Het gebruik van een mes en vuurwapen als wapen is uiteraard allebei verboden.
Maar er is een verschil tussen het hebben van een mes en het hebben van een vuurwapen (zonder vergunning), omdat de kans op intense verwonding bij gebruik vele male groter is bij een vuurwapen dan bij een mes.. in dit rijtje wil ik wil ik nogmaals aangeven dat glas het risco op verwondingen vele malen vergroot dan wanneer er geen glas zou zijn...
maar goed.. wellicht dat een topadvocaat dit gegeven beter kan weerleggen dan ik...
...en met de rest van de mensen in dit topic. Mocht je het gemist hebben, iedereen hier behalve jij is het met jouw redenatie oneens. Of ben jij er zo een die denkt dat de hele wereld ongelijk heeft?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef supersteve het volgende:
ik probeer het nog even met een voorbeeltje, anders geef ik de moed op want dan ben ik bang dat er verder met jou niet te discussieren valt.
Hoe weet jij wat meer letsel oplevert? Ik ben ooit met mijn zusje al rennend door zo'n ouderwets glazen windscherm gejoekeld, en beiden hadden we slechts een paar kleine schrammetjes. Ter info, het was dus geen veiligheidsglas. Als er al zoveel variatie zit tussen de verschillende manieren van door een stuk glas vallen, en de resultaten, hoe kan jij dan zo stellig concluderen dat als het beton was geweest je broer niks had gehad?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef supersteve het volgende:
[..]
haha.. je maakt er een potje van zeg... je geeft een mooie eigen wending aan het verhaal, met conclusies en beweringen die niet overeenkomen met wat ik zeg...
Het gebruik van een mes en vuurwapen als wapen is uiteraard allebei verboden.
Maar er is een verschil tussen het hebben van een mes en het hebben van een vuurwapen (zonder vergunning), omdat de kans op intense verwonding bij gebruik vele male groter is bij een vuurwapen dan bij een mes.. in dit rijtje wil ik wil ik nogmaals aangeven dat glas het risco op verwondingen vele malen vergroot dan wanneer er geen glas zou zijn...
maar goed.. wellicht dat een topadvocaat dit gegeven beter kan weerleggen dan ik...
Nee joh, de fruitteler van die appelboom waar Newton volgens de overlevering al peinzend eentje van op zijn dak kreeg natuurlijk, daar ging het al mis..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, nu ben je op het goede spoor... TS moet de nazaten van Newton aanklagen! Als Newton de gravitatiewet niet geschreven had, was dit nooit gebeurd!
is het niet onwijs geil als je dan toch gelijk hebt als de hele wereld je ongelijk heeft gegeven?quote:Of ben jij er zo een die denkt dat de hele wereld ongelijk heeft?
.
Wat jij vind is niet zo relevant. Wat jij kan staven, dat is relevant. Aangezien je niks kan staven, laat staan uberhaupt een zaak te hebben, kan je beter een ander tijdverdrijf gaan zoeken.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef supersteve het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet..
Daarom is het glas wel oorzaak van zijn verwondingen, want of je nu dronken bent of niet is niet relevant.. vallen van de trap doe je onder elke omstandigheid.. daarnaast valt het ook niet te bewijzen dat slachtoffer door drankgebruik van de trap is gevallen ondanks dat hij wel drank op had maar ook ik val weer in de herhaling.. dat doet niet ter zake....
Zie de startpost:quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef eleusis het volgende:
En aangezien je toch alleen maar acclameert op posts die precies in je straatje passen vraag ik me af wat je doel van het topic is...
Hij zegt een vraag te stellen, maar is eigenlijk op zoek naar bevestiging. Wanneer iedereen hier hetzelfde antwoord geeft, namelijk dat je geen poot hebt om op te staan, dan zou je denken dat de vraag daarmee beantwoord is...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef supersteve het volgende:
Het is in mijn inziens toch gewoon letterlijk vragen om problemen? Of zie ik dat verkeerd?
vinden jullie dat mijn broer (nog) een vorm van schadevergoeding kan krijgen aan de hand van deze gegevens, of is het gewoon letterlijk een kwestie van: je kan het niemand kwalijk nemen, hij was daar op het verkeerde moment onder de verkeerde omstandigheden...
En dat gevoel heb ik de hele tijd als ik jouw posts lees: het ligt aan alles en iedereen behalve aan je broer.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:44 schreef supersteve het volgende:
[..]
iets minder mierenneukerig zou op zijn plaats zijn..
[..]
Nee, niet dronken geen letsel.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef supersteve het volgende:
[..]
En jij hebt geen glazen deur voor je kop maar een complete kluisdeur. Had er een muur gestaan dan hij zijn arm kunnen verbrijzelen en de alcohol en de val zijn de oorzaak.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef supersteve het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet..
Volgens de redenering van TS kan ik alles doen wat ik wil. Als de persoon die ik vermoord er niet was geweest was er ook geen moord geweest. Als het brood niet in de winkel had gelegen was er ook geen winkeldiefstal geweest etc.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef Scorpie het volgende:
ik heb trouwens letterlijk wurgneigingen gekregen van de TS, als ik nu iemand vermoord, kan ik hem dan ook aanklagen? Zonder hem was er namelijk geen moord geweest
Laat wel even weten wanneer de zaak voorkomt, want ik wil wel toekijken natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En jij hebt geen glazen deur voor je kop maar een complete kluisdeur. Had er een muur gestaan dan hij zijn arm kunnen verbrijzelen en de alcohol en de val zijn de oorzaak.
Maar goed, begin lekker een dure rechtszaak , dan wens ik je vast veel succes met het betalen van de proceskosten. Dat is meestal voor de verliezende partij namelijk.
jij bent wel de laatste faalhaas die ik zou uitnodigenquote:Laat wel even weten wanneer de zaak voorkomt, want ik wil wel toekijken natuurlijk.
Omdat je bang bent te verliezen?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef supersteve het volgende:
[..]
jij bent wel de laatste faalhaas die ik zou uitnodigen![]()
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Roy_T het volgende:
Al was er geen bloed aan te pas gekomen en was er geen druppel alcohol gedronken, dan nóg is de val de oorzaak van het letsel (en niet de locatie van de deur)
Suggereer je nou indirect dat TS zijn broer van de trap getieft heeft?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef klipper het volgende:
Supersteve, je zit er wel heel erg mee in je maag....
Het lijkt er haast op dat je er zelf iets mee te maken heb......
Als je het na 5 jaar nog niet kan laten rusten is er misschien wel meer aan de hand dan je ons hier doet geloven.....
Maar zoals ook al eerder opgemerkt is, informeer eens bij das (of dergelijke), die is er tenslotte voor iedereen.
Nee hoor. Alleen voor wie er bij verzekerd is.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef klipper het volgende:
Maar zoals ook al eerder opgemerkt is, informeer eens bij das (of dergelijke), die is er tenslotte voor iedereen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Suggereer je nou indirect dat TS zijn broer van de trap getieft heeft?
SPOILERNiet vergeten:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |