Ik? Ik die van de laatste flessenbon nog boodschappen doe? Die ik?quote:
Ja, tenzij je een gespleten persoonlijkheid hebtquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik? Ik die van de laatste flessenbon nog boodschappen doe? Die ik?
Streaming of? =oquote:Op zondag 15 februari 2009 00:40 schreef Piles het volgende:
Nog maar even vliegtuigjes kijken dan, al is het wel rustig nu
Je zal vast niet Henk Van De Tillaard bedoelen, ofwelquote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja, tenzij je een gespleten persoonlijkheid hebt
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zal vast niet Henk Van De Tillaard bedoelen, ofwel
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zal vast niet Henk Van De Tillaard bedoelen, ofwel
Maar jongens, ik heb geen geld, het is echt waar!quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jongens, ik heb geen geld, het is echt waar!
Die Henk?
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Voor de modjes, er staan allemaal filmpjes die materiaal bevatten die auteursrechtelijk beschermd zijn. Net als in de post van mij na de post die verwijderd is, ook 65DOS is auteursrechtelijk beschermd.
Doe je ding.
Zo denk ik ook vaak. Zit daarom ook geregeld in het weekend op werk.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
Momenteel een nieuw project voor de Franse regering, prototype moet zsm af en als ik tijd heb om te werken ben ik welkom. Dus of de hele dag geen ruk uitvoeren of geld verdienen, makkelijke keuze
nee, klopt.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:26 schreef jslavenburg het volgende:
Is Fok! supertraag of ligt dat aan mij?
En ik krijg de hele tijd ook in FF "TypeError: doc.location is null" foutmeldingenquote:Op zondag 15 februari 2009 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo denk ik ook vaak. Zit daarom ook geregeld in het weekend op werk.
[..]
nee, klopt.
En de daily show op cnn, ook een fijne manier van wakker wordenquote:
Een linkje naar een Simpsons epidsode mag blijkbaar niet, maar er staan op het hele forum natuurlijk tig links naar auteursrechtelijk materiaal, vooral op Youtube. Beetje, of eigenlijk behoorlijk, achterlijk beleid als je het mij vraagt.quote:
maar geen ban?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een linkje naar een Simpsons epidsode mag blijkbaar niet, maar er staan op het hele forum natuurlijk tig links naar auteursrechtelijk materiaal, vooral op Youtube. Beetje, of eigenlijk behoorlijk, achterlijk beleid als je het mij vraagt.
kan dat helaas nietquote:
jij niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:39 schreef Puala het volgende:
[..]
net alsof vrouwen dat echt gaan doen
haha, ja die had ik verwacht!quote:
Ik hou dr van! Jammer dat het niet echt spannend isquote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kan dat helaas nietDus dan maar Langs de Lijn
Dat is het niet.. het SW begin komt over als een zwaaibeweging zoals met de penis. SLOB is echt gewoon de beweging van een natte vaginaquote:
Nee ik denk het ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:39 schreef Puala het volgende:
[..]
net alsof vrouwen dat echt gaan doen
Nee.. maar wel de website en ik heb m toegevoegd op urban dictionary en ik ga het slobbelen gewoon hypenquote:
Had het nou juist van jou wel verwachtquote:Op zondag 15 februari 2009 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee voel er werkelijk helemaal niets voor
wat?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef jslavenburg het volgende:
Iemand verstand van fotokaartjes? Zo ja, is dit een goede aanbieding voor die kwaliteit?
En is het goede kwaliteit?
Fotokaartjes? En welke aanbieding?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef jslavenburg het volgende:
Iemand verstand van fotokaartjes? Zo ja, is dit een goede aanbieding voor die kwaliteit?
En is het goede kwaliteit?
het is weekend hequote:Op zondag 15 februari 2009 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
Sorry, link vergeten
www.1dayfly.nl
Ik heb een spiegelreflex en op mijn kaartje van 2 gig kan ik alles kwijt, dus ja, de aanbieding lijkt me wel mooi.. maar de hoeveelheid wat overdrevenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
Sorry, link vergeten
www.1dayfly.nl
Ik ken het merk verder niet ofzo, maar het klinkt goedquote:Op zondag 15 februari 2009 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
Sorry, link vergeten
www.1dayfly.nl
appeltaart?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Milou__ het volgende:
Wat heeft de Graafschap gister gemaakt?
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
appeltaart?
maar als je wil weten wat ze gedaan hebben.. 1-0 verloren helaas
Neuh, wel een note erbij weer.quote:
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeggen ze dat in jouw omgeving daar? Wat de graafschap gemaakt heeft?
Ajax 2-0 gewonnenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. godverdomme wat zijn mijn gebakken eitjes lekker
Ajax 1-0![]()
Ik mag niet meer gokken wie er een note heeft gezet en waarvoor (en ik ga er al helemaal geen 4,50 voor dokken), maar ik heb gisteren een linkje gepost naar een aflevering van The Simpsons. Als ik 'm op Youtube had gevonden was er waarschijnlijk niks aan de hand (het forum staat vol met beschermd materiaal op die manier), maar het was een andere site.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef PieterBas het volgende:
Wat had je dan gedaan.. om een note te krijgen
Oh ok.. en je hebt daar wel een punt.. YouTube filmpjes plaatsen is eigenlijk hetzelfde, maar omdat het YouTube staat mag het opeens weer wel..quote:Op zondag 15 februari 2009 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mag niet meer gokken wie er een note heeft gezet en waarvoor (en ik ga er al helemaal geen 4,50 voor dokken), maar ik heb gisteren een linkje gepost naar een aflevering van The Simpsons. Als ik 'm op Youtube had gevonden was er waarschijnlijk niks aan de hand (het forum staat vol met beschermd materiaal op die manier), maar het was een andere site.
Precies. Maar ja, dat heb ik eerder al in een ander subforum aangekaart, maar blijkbaar is het wat lastig te bevatten.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ok.. en je hebt daar wel een punt.. YouTube filmpjes plaatsen is eigenlijk hetzelfde, maar omdat het YouTube staat mag het opeens weer wel..
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:44 schreef Puala het volgende:
Zo, de telefoon maar is aan de kant gegooid
Dat is best veel..quote:Op zondag 15 februari 2009 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
heb 70 min aan de telefoon gezeten net
Damn, ik zou nooit zolang met mn moeder kunnen bellenquote:
Mwah, normaal doe ik het ook nooit zo langquote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Damn, ik zou nooit zolang met mn moeder kunnen bellen![]()
Maja ik heb dan ook geen moeder-dochter band met me moeder
Wat is erquote:
en waarom ben je blijquote:
Wat zijn sommige mensen toch makkelijk blij te makenquote:
inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 16:05 schreef PieterBas het volgende:
Maar Luctor werkt fulltime.. die moet het hebben van het weekend![]()
Staan er nu toch wel genoeg te koop. of niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:22 schreef eer-ik het volgende:
Jezus, ik dacht: ik ga op zoek naar een leuk koophuis maar god, wat is dat moeilijk
No shit Sherlock!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:22 schreef eer-ik het volgende:
Jezus, ik dacht: ik ga op zoek naar een leuk koophuis maar god, wat is dat moeilijk
Meer een bepaald budget. Er staat genoeg te koop, maar ook genoeg te dure huizenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Staan er nu toch wel genoeg te koop. of niet?
Of heb je bepaalde eisen
Ik heb een bepaald budget, bepaalde eisen.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Staan er nu toch wel genoeg te koop. of niet?
Of heb je bepaalde eisen
Idd, en laat het nou net zo zijn dat die dure huizen net wat leuker zijn dan de restquote:Op zondag 15 februari 2009 16:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Meer een bepaald budget. Er staat genoeg te koop, maar ook genoeg te dure huizen
Ik als Feyenoord-'fan' moet zeggen dat dat wel moest ook, anders ging het niet goed met Ajaxquote:Op zondag 15 februari 2009 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ieder geval weer gewonnenen dan ook nog van Feyenoord
Sfeer is normaal beter bij de klassieker maar dat zal op met de ranglijst te maken hebben.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:53 schreef eer-ik het volgende:
was 't wat?
Weet niet of je de laatste 3 wedstrijden van ajax gezien hebt? want het ging ook/gaat ook niet goedquote:Op zondag 15 februari 2009 16:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik als Feyenoord-'fan' moet zeggen dat dat wel moest ook, anders ging het niet goed met Ajax
Ik heb al een jaar geen voetbal meer gezienquote:Op zondag 15 februari 2009 18:33 schreef mash_ het volgende:
Weet niet of je de laatste 3 wedstrijden van ajax gezien hebt? want het ging ook/gaat ook niet goed
Maarja wel gewonnen
Je gaat eindelijk verhuizen?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef eer-ik het volgende:
Donders, wat is je spullen opruimen/inpakken toch een tyfuswerk.
Zien we je straat binnenkort in de Rijdende Rechter?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoor ik allemaal geschreeuw buiten, ik kijk even uit het raam, staan de buren lekker een potje naar elkaar te schreeuwen. Een van de buurmannen was behoorlijk boos op de andere buurman. En zijn vrouw ook. Wat een heerlijke straat woon ik toch in.
Och, bijnaam voor mijn straat was/is ook 'Coronation Street' dus ik woon ook niet echt in een vooraanstaande buurt hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 20:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoor ik allemaal geschreeuw buiten, ik kijk even uit het raam, staan de buren lekker een potje naar elkaar te schreeuwen. Een van de buurmannen was behoorlijk boos op de andere buurman. En zijn vrouw ook. Wat een heerlijke straat woon ik toch in.
Mogelijk, er is ook al een tijdje ruzie over een boom. Er zijn mensen die vinden dat de boom weg moet, de buren waar de boom in de tuin staat vinden van niet. Typisch een onderwerp voor Mr. Frank Visser natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zien we je straat binnenkort in de Rijdende Rechter?
Biijna hopelijk.quote:
Ook dat.quote:
Wat ben ik dan weer blij dat ik in een vrijstaand huis woon met bijna 1 hectare grond eromheenquote:
Saai zeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben ik dan weer blij dat ik in een vrijstaand huis woon met bijna 1 hectare grond eromheen
Het is wel midden in het dorp, dus klinkt erger dan het isquote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Saai zeg.
Ik ben wel blij dat ik in het centrum woon hier. Gebeurt nog eens iets.(En de kroeg is lekker dichtbij).
Niks mis mee, voor vakantie tenminstequote:
Ik heb donderdag twee paar schoenen gekochtquote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks mis mee, voor vakantie tenminsteBen ik heel goed in
Net als winkelen trouwens 8) Donderdag in exact 5 minuten schoenen gezocht en gekocht
Neequote:
Zijn we er allebei goed inquote:Op zondag 15 februari 2009 20:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb donderdag twee paar schoenen gekochtIn 10 minuten
Stiekem heb ik aan beide geen hekel, inpakken is bij mij zo gebeurd. Voor op vakantie heb ik binnen een half uur de koffer volledig gepaktquote:Op zondag 15 februari 2009 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee
Ik ben meer van koffer neergooien en dan pas iets pakken als ik het nodig hebKomt ie na een paar weken vanzelf leeg
Zo hoort dat ookquote:Op zondag 15 februari 2009 20:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Stiekem heb ik aan beide geen hekel, inpakken is bij mij zo gebeurd. Voor op vakantie heb ik binnen een half uur de koffer volledig gepakt
Avondquote:
Ceesquote:
Met dt! XD!1!11quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom is Bart verkeerd schrijven onmogelijk
Dat snap ik ook nooit hoor, wekenlang zenuwachtig doen en dan een dag vrij nemenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook
Ik had een collega die altijd een paar dagen vrij nam voor ze op vakantie ging![]()
[..]
Avond
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had een collega die altijd een paar dagen vrij nam voor ze op vakantie ging![]()
[..]
Ja, we komen weer een beetje op tempo, eindelijkquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, we komen weer een beetje op tempo, eindelijk
Al zijn we nog lang niet op het gewenste niveau
3-5 per dagquote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, we komen weer een beetje op tempo, eindelijk
Al zijn we nog lang niet op het gewenste niveau
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dat doe ik ook altijd. Ga ik op zaterdag op vakantie neem ik vanaf donderdag vrij. En meestal kom ik dan op een donderdag terug van vakantie in begin ik pas de woensdag erna
Dat kan bijna niemandquote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dan ziet het er slecht voor me uit, aangezien ik denk dat ik een fullspeed SC niet kan bijhouden
Je mist niks hoor. Dus je hoeft niet een paar topics per dag door te lezen, teruglezen is voor mensen die echt niks te doen hebben (hoewel die niet zouden hoeven teruglezen, omdat ze niks missen, maar dat terzijde).quote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dan ziet het er slecht voor me uit, aangezien ik denk dat ik een fullspeed SC niet kan bijhouden
Eh, ik was het ook niet van plan. Beetje onbegonnen werk denk ik; tegen de tijd dat ik de topics heb teruggelezen zijn jullie alweer 3 SC's verderquote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je mist niks hoor. Dus je hoeft niet een paar topics per dag door te lezen, teruglezen is voor mensen die echt niks te doen hebben (hoewel die niet zouden hoeven teruglezen, omdat ze niks missen, maar dat terzijde).
Je mag het wel proberen natuurlijkquote:
Mij lukte het ookquote:Op zondag 15 februari 2009 21:24 schreef Daph_ het volgende:
Eh, ik was het ook niet van plan. Beetje onbegonnen werk denk ik; tegen de tijd dat ik de topics heb teruggelezen zijn jullie alweer 3 SC's verder
Ik ben morgen weer gewoon tot een uur of 19:00 niet op FOK!, dus daar begin ik lekker niet aan.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag het wel proberen natuurlijk
[..]
Mij lukte het ook
Dat is het grote verschil, ik zat 8 uur per dag niet op Fokquote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben morgen weer gewoon tot een uur of 19:00 niet op FOK!, dus daar begin ik lekker niet aan.
U did?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag het wel proberen natuurlijk
[..]
Mij lukte het ook
Dan ben je aardig afgekicktquote:
4000 posts per maandquote:
Over een kwartiertje doet je plaatje het niet meer hèquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef jslavenburg het volgende:
Bij mij zie je wanneer mijn stage afliep, en wanneer mijn volgende stage begon
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:LOL! Avond btw!
Olaquote:Op zondag 15 februari 2009 21:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
4000 posts per maand
LOL! Avond btw!
Het is heel veel, maar heb er nog geen spijt van trouwensquote:
Is het weer zoverquote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef jslavenburg het volgende:
Host veranderd
LOL zie nieuwe topics lijst xD
Spam in KLB
Spam.. daar is toch KLB voorquote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef jslavenburg het volgende:
Host veranderd
LOL zie nieuwe topics lijst xD
Spam in KLB
Opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Veel mensen krijgen ban, moet je nu de topics lezen waar slotje op staat
Welterustenquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Slaapse
[..]
Dat dus, ik zal ze niet missen
Zeg dat wel.. mijn constante geklaagd over mijn toenmalige stage...quote:
Dat kwam me zo even niet bekend voorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. mijn constante geklaagd over mijn toenmalige stage...![]()
Gaat vanzelf hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat bennen wel veel posts jongens
Jij bent er rap bijquote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef jslavenburg het volgende:
Oh my god:
13-jarige vader misschien niet de vader
Whehequote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef eer-ik het volgende:
Ik zei niet dat ik ging pitten..
Ging alleen 't mandje vast in!
Ik ook nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:30 schreef jslavenburg het volgende:
En ik kijk bijna nooit meer op de FP
Vinden ze vast niet nodig bij jouquote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef PieterBas het volgende:
Morgen op gesprek bij een bedrijf..
Lees ik bij de selectieprocedure.. dat ik een uitnodiging zou moeten krijgen voor een (online) assessment
Niks ontvangen dus![]()
Bij CapGemini had ik hem anders goed verneukt.. maar dat was ook mijn eerste echte assessment. Iets met 2%. Ik had toen nog niet door dat je een steady tempo moet houden en niet kiezen voor uitgebreid de vraag te lezen..quote:
Nog steeds nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja.. ik vraag me ook af, of diegene die mij vrijdagmiddag belde.. toen ik serieus een tunnel in reed.. ook nog gaat terugbellen.![]()
Wel zo rustig iddquote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef PieterBas het volgende:
Het was ook een zakelijke telefoontje.. die bellen niet in het weekend..Gelukkig maar..
Succes morgenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef PieterBas het volgende:
Zo, ik ga ook naar bed toe..
Tot morgen
Ga dan eens slapenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef jslavenburg het volgende:
Inderdaad, ik moet morgen gewoon weer om 6.45 op
Ah okee, vroeg me al af waar iedereen bleefquote:Op maandag 16 februari 2009 08:14 schreef PieterBas het volgende:
Nee hoor, maar stond onder de douche
Als je eenmaal op gang bent, dan gaat het ook lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 08:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee, vroeg me al af waar iedereen bleef
Net bespreking gehad met manager, nu lekker verder met scriptie.. Ik ga als een tierelier joh!
Geen flauw idee, dit komt al redelijk in de buurt van een definitieve versie.. want ik weet echt niet wat hier aan verbeterd kan worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:58 schreef Daph_ het volgende:
Whoehoeee![]()
Wanneer ga je de definitieve versie inleveren?
het houdt ook een keer opquote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dit komt al redelijk in de buurt van een definitieve versie.. want ik weet echt niet wat hier aan verbeterd kan worden.
Ah, maar omdat je het had over 'tweede concept'quote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dit komt al redelijk in de buurt van een definitieve versie.. want ik weet echt niet wat hier aan verbeterd kan worden.
Ikke snapquote:Op maandag 16 februari 2009 09:27 schreef PieterBas het volgende:
Het is duidelijker, er staan bijna geen technische termen in.. Een of twee keer Wikipedia gebruikt... en de bronnen zijn recenter..
Wat versta jij precies onder "het echte leven" ?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En dan begint het echt leven.
Er is goed aan te wennen trouwens
Hallo meneer Psychonikeoquote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef Psychonikeo het volgende:
goedemorgen mevrouw Milou__
geen idee, maar probeer mezelf voor te houden dat het echte leven begint als je besloten hebt dat je klaar bent met school, een baan hebt en een eigen huisje. Zo kan ik mijn huidige leven namelijk bestempelen als echtquote:Op maandag 16 februari 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat versta jij precies onder "het echte leven" ?
Whehequote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen idee, maar probeer mezelf voor te houden dat het echte leven begint als je besloten hebt dat je klaar bent met school, een baan hebt en een eigen huisje. Zo kan ik mijn huidige leven namelijk bestempelen als echt
Haha, ja het is aan de ene kant erg lekker hoor.. redelijk veel vrije tijd enzo, maar ik was het toch wel zat dat studeren. Aantal opleidingen achter de rug, denk dat ik wel op mijn plekkie zit.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe
Helaas ben ik de komende 3,5 jaar sowieso nog aan het studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |