daar luister ik niet eens naar lolquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Die tekst slaat wel he - le - maal nergens op
Haha..grappig...ze heeft een cd uit met Caroline sings Janis Joplin...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Snalla Snalla uit de Zweedse voorronde ook erg apart en leuk... geen idee wat ze zingt maar ze heeft echt een heerlijke Janis-Joplin uitstraling die Caroline
Echt waar?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Haha..grappig...ze heeft een cd uit met Caroline sings Janis Joplin...
wat heeft die klojo nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nog bedankt hè Gordon, eerst Joling wegpesten en dan ook nog met je 'eigen' nietszeggende baggernummer dat hele Songfestival-avontuur naar de klote helpen...
Ik zou de tekst van Disco Inferno pakken, de muziek hebben ze daar ook al van gejatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
Songfestival weert anti-Poetin-lied
Nah.. pas de tekst dan maar aan, het nummer is wel lekker.
Ja en dan Jeroen van der Boom bij de toppers die nu ook gewoon in een zilveren jasje en broek staat te hupsen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nog bedankt hè Gordon, eerst Joling wegpesten en dan ook nog met je 'eigen' nietszeggende baggernummer dat hele Songfestival-avontuur naar de klote helpen...
Ik ben geen Songfestival-fan, maar kwam dit nummer op Youtube tegen, meteen dit topic gezocht. Want ik denk dat de kans echt wel groot is dat hij gaat winnen.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Alexander Rybak mag het van me winnen
Noorwegen
Optreden in de superfinale:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef grazz het volgende:
Hier is ie dan...de nieuwe remix gemaakt door John Marks, ik weet het niet hoor..vond de oude ook wel wat hebben.
Wat een enge vieze nep-mannetjes. Met hun sneue liedje. Echt afrkeer opwekennd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef grazz het volgende:
Hier is ie dan...de nieuwe remix gemaakt door John Marks, ik weet het niet hoor..vond de oude ook wel wat hebben.
ik vind die clip al harstikke stom.......quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Tja zo'n clip is leuk maar het gaat toch om het echte werk in mei... zal er dan wel weer heel anders aan toe gaan... ik ga er maar gewoon vanuit dat het een kansloze affaire is. Op naar 2010 met hopelijk écht iets eigentijds, hips, gedurfds en niet van die levensliedmeuk waar de Tros altijd zo bekend om is...
Al zouden Nick & Simon misschien nog best iets leuks kunnen brengen a la Reunion in 2004
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind die clip al harstikke stom.......![]()
En vergeet de pulling power van Sir Andrew niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:59 schreef Fred_B het volgende:
Engeland is ook een outsider, omdat het wel een aardige ballad is, en er zijn nu jury's bij, wat gunstig kan zijn voor een wat oubollig lied en iets van de BBC lag in het verleden bij de jury's al snel wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |