abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66882828
oh ze hebben de club versie van shine ook al online gegooid. Als je goed luistert kun je denk ik inschatten hoe de nieuwe versie ongeveer zal gaan klinken. Ik vind het lekker klinken maar past het bij de toppers? Vind het gewaagd, de huidige versie is wat ouderwetser en past naar mijn mening meer bij ze........

All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_66895444
Hmmm ik vind de remix niet zo... klinkt wat leeg zo, dat electro-achtige past niet echt bij het nummer... had eerder een beetje trance verwacht en gehoopt...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:24:22 #253
148174 Kantar
TV junkie.
pi_66896210
^ Idd, ik had meer iets in de geest van de Freemasons remix van Faith Evans' ''Mesmerized'' verwacht. Jammer...
pi_66909506
Nog bedankt hè Gordon, eerst Joling wegpesten en dan ook nog met je 'eigen' nietszeggende baggernummer dat hele Songfestival-avontuur naar de klote helpen...
pi_66909667
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nog bedankt hè Gordon, eerst Joling wegpesten en dan ook nog met je 'eigen' nietszeggende baggernummer dat hele Songfestival-avontuur naar de klote helpen...
wat heeft die klojo nu weer gedaan?

Geer
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 21:10:25 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66912153
Songfestival weert anti-Poetin-lied

MOSKOU - De Georgische band Stefane & 3G wilde met een anti-Russisch lied tijdens het Eurovisiesongfestival protesteren tegen de politiek van de Russische premier Poetin.
afbeelding vergroten Stefane & 3G.
De organisatie van het evenement heeft echter besloten dat het nummer We Don't Wanna Put In (lijkt op de Engelse schrijfwijze van de naam Putin) niet aan de regels voldoet, zo bleek dinsdag.

De organisatie van het internationale liedjesevenement eist nu van Georgië dat het de tekst van het nummer herschrijft of een ander lied instuurt. Uiterlijk maandag 16 maart moeten de definitieve versies van alle deelnemende liedjes bij de organisatie bekend zijn.

,,De titel en de tekst van het nummer voldoen niet aan de eisen gesteld in hoofdstuk 4.9 van het reglement en mag daarom niet deelnemen aan de competitie.'' De regels stellen onder meer dat de tekst en of uitvoering van een nummer het evenement niet in diskrediet mogen brengen. Teksten, voordrachten of andere uitingen van politieke aard worden niet toegestaan. Als niet aan deze regels wordt voldaan, volgt diskwalificatie.

We Don't Wanna Put In won in Georgië de nationale voorronde. De 54e editie van het Eurovisiesongfestival heeft plaats van 12 tot en met 16 mei in de Russische hoofdstad Moskou. (ANP)

bron

Nah.. pas de tekst dan maar aan, het nummer is wel lekker.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gert op 10-03-2009 21:15:57 ]
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_66912973
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
Songfestival weert anti-Poetin-lied

Nah.. pas de tekst dan maar aan, het nummer is wel lekker.
Ik zou de tekst van Disco Inferno pakken, de muziek hebben ze daar ook al van gejat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:07:18 #258
16245 CarOnline
met lange O
pi_66926432
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja en dan Jeroen van der Boom bij de toppers die nu ook gewoon in een zilveren jasje en broek staat te hupsen.
Terwijl ie eerst zei: Jaa ik ben gewoon Jeroen van der Boom met mn leren jackie en ik doe niet aan verenboa's en al dat gedoe.
Tuurlijk Jeroen van der Boom
Nou is het net zo'n nephomo als Froger.

Waar maak ik me eigenlijk druk over. Ik vond ze met Geer ook al niets
Screw them.
We're going home.
pi_66962540
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Alexander Rybak mag het van me winnen

Noorwegen

Optreden in de superfinale:

Ik ben geen Songfestival-fan, maar kwam dit nummer op Youtube tegen, meteen dit topic gezocht. Want ik denk dat de kans echt wel groot is dat hij gaat winnen.
pi_66963627
Ja dat denk ik ook; zie ik gisteren een overzicht van alle songfestivalnummers bij RTL Boulevard, wordt hij geen eens genoemd!
pi_66993958
Hier is ie dan...de nieuwe remix gemaakt door John Marks, ik weet het niet hoor..vond de oude ook wel wat hebben.

All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_66994071
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef grazz het volgende:
Hier is ie dan...de nieuwe remix gemaakt door John Marks, ik weet het niet hoor..vond de oude ook wel wat hebben.

Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 00:26:49 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66994340
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef grazz het volgende:

Wat een enge vieze nep-mannetjes. Met hun sneue liedje. Echt afrkeer opwekennd.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_67004281
Tja zo'n clip is leuk maar het gaat toch om het echte werk in mei... zal er dan wel weer heel anders aan toe gaan... ik ga er maar gewoon vanuit dat het een kansloze affaire is. Op naar 2010 met hopelijk écht iets eigentijds, hips, gedurfds en niet van die levensliedmeuk waar de Tros altijd zo bekend om is...

Al zouden Nick & Simon misschien nog best iets leuks kunnen brengen a la Reunion in 2004
pi_67007203
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Tja zo'n clip is leuk maar het gaat toch om het echte werk in mei... zal er dan wel weer heel anders aan toe gaan... ik ga er maar gewoon vanuit dat het een kansloze affaire is. Op naar 2010 met hopelijk écht iets eigentijds, hips, gedurfds en niet van die levensliedmeuk waar de Tros altijd zo bekend om is...

Al zouden Nick & Simon misschien nog best iets leuks kunnen brengen a la Reunion in 2004
ik vind die clip al harstikke stom.......
pi_67008794
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:50 schreef FANN het volgende:

[..]

ik vind die clip al harstikke stom.......
Ik eigenlijk ook
pi_67009752
Het gaat wel... die videoclip, die tekst, drie van die kerels, en dan die beat eronder... het kan natuurlijk allemaal niet maar ach op zich wel een beetje catchy de finale halen zou al een bijzondere prestatie zijn maar toch...
pi_67025852
Die remix maakt het volgens mij een nog onopvallender nummer. Met nog wat (betere) popliedjes in onze halve finale van landen als Griekenland en Denemarken, wordt het bijna onmogelijk om door te gaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:09:52 #269
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_67026349
Het is allemaal weer zo truttig en zo braaf. Zal je zien dat ze er straks nog een achtergrond-danseresje/koortje bij hebben en we zijn we helemaal terug in de mid-jaren negentig.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:59:38 #270
6941 APK
Factual, I think.
pi_67027787
Is de Belg al voorbij gekomen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:08:02 #271
6941 APK
Factual, I think.
pi_67028028
Ik zie Engeland als grote favoriet, maar op betfair is het momenteel:

Norway 3.3
Greece 6.8
Turkey 12.5
Malta 14.5
UK 22
pi_67031657
Griekenland en Turkije zijn voor mij absoluut favoriet op dit moment. Zowel omdat het landen zijn die altijd veel stemmen trekken, als omdat ze behoorlijke liedjes hebben met weinig concurrentie in dezelfde categorie. Engeland is ook een outsider, omdat het wel een aardige ballad is, en er zijn nu jury's bij, wat gunstig kan zijn voor een wat oubollig lied en iets van de BBC lag in het verleden bij de jury's al snel wel goed.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:06:33 #273
6941 APK
Factual, I think.
pi_67033728
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 08:59 schreef Fred_B het volgende:

Engeland is ook een outsider, omdat het wel een aardige ballad is, en er zijn nu jury's bij, wat gunstig kan zijn voor een wat oubollig lied en iets van de BBC lag in het verleden bij de jury's al snel wel goed.
En vergeet de pulling power van Sir Andrew niet.
Schijnt ook een grote held in voormalige oostbloklanden te zijn.
pi_67035508
Ik vind het op zich wel te prijzen dat De Toppers er voor hun doen het maximale aan doen om te scoren... ik zie het nog steeds niet gebeuren maar er wordt in ieder geval niet naar een Euro meer of minder gekeken qua budget!
pi_67041172
Wanneer leert Nederland nou eens dat je gewoon wat lekkere wijven op dat podium moet zetten. Die elkaar uitkleden ofzo. Dan krijg je veel meer stemmen. Al is dit al meer een show dan voorgaande keren, dat is al beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')