Het ritme vind ik okay, je kunt zelfs 'Bleep Bleep' doen (en dan het hoofd twee keer naar achteren) , zoals bij Oekraine vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus best wel aardig.
Zeker tussen de rest.
Ik denk dat EMD een goede kans maakt. Maar ik weet niet waar de jury (normaliter) voor kiest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef grazz het volgende:
Ik denk:
Sarah DF vs Lili & Susie en dan HOOP ik Sarah, erg mooie ballad vind ik.
Amy D vs Caroline en dan waarschijnlijke Caroline naar de finale...
Maar goed ik zie beide, en geen van allen uit AC, de finale winnen.
De idolssterren zoals Mans, Agnes en EMD vissen in de zelfde vijver en dus zullen de stemmen moeten worden verdeeld. Molly zal misschien nog te jong worden gevonden. HEAT wordt het helaas ook niet dus het gaat tussen Alcazar en Malena Ernman.
Mijn voorkeur gaat uit naar Alcazar, maar willen de Zweden voor iets anders gaan (en die kans is erg groot) dan zal Malena waarschijnlijk winnen.
daar luister ik niet eens naar lolquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Die tekst slaat wel he - le - maal nergens op
Haha..grappig...ze heeft een cd uit met Caroline sings Janis Joplin...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Snalla Snalla uit de Zweedse voorronde ook erg apart en leuk... geen idee wat ze zingt maar ze heeft echt een heerlijke Janis-Joplin uitstraling die Caroline
Echt waar?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Haha..grappig...ze heeft een cd uit met Caroline sings Janis Joplin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |