Weer een land dat te laat Balkandingetjes gaat gebruiken.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef grazz het volgende:
En nu niet meer, het zou een lange nacht worden maar tot mijn verbazing zijn ze nu al klaar. Voor spaanse begrippen is dat errrug vroeg. Soraya gaat naar Moskou, leuk lied.
Erg leuke inzending van de Spanjaarden... na Noorwegen toch eigenlijk wel het beste wat ik heb gehoordquote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef grazz het volgende:
En nu niet meer, het zou een lange nacht worden maar tot mijn verbazing zijn ze nu al klaar. Voor spaanse begrippen is dat errrug vroeg. Soraya gaat naar Moskou, leuk lied.
Ah, gelukkig, het beste nummerquote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef grazz het volgende:
Was de rest ng niemendalleriger dan? Ik vond Spanje vorig jaar wel leuk. "Tres: el Maiquelyason! Cuatro: el Robocop!"quote:
Ik vond de winnaar van vorig jaar al weinig hoopgevend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef APK het volgende:
Pfffrt, vanavond weer een flink aantal liedjes geluisterd.
Weinig hoopgevends vooralsnog.
True, maar wel luisterbaar en met schandaal er omheen enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
Ik vond de winnaar van vorig jaar al weinig hoopgevend.
Frankrijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
True, maar wel luisterbaar en met schandaal er omheen enzo.![]()
Daarnaast waren er liedjes van Oekraine en Amenie en Croatie en, en en, en......
Jij gaat voor de beleving van het geheel, ik ook, maar de afgelopen drie jaar vond ik echt dat er prachtige liedjes tussen zaten en tot nu toe vind ik het het echt nul-komma-nul.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Frankrijk!![]()
Ach... het wordt toch wel weer leuk, en er komen vast nog een paar nummers bij die het aanhoren en/of aanzien waard zijn. Oekrane of zo.
Prachtige liedjes zijn wel een bonus ja. Ik heb ze ook nog niet gehoord, maar al wel een hilarisch slechte, van eh.. dinges..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gaat voor de beleving van het geheel, ik ook, maar de afgelopen drie jaar vond ik echt dat er prachtige liedjes tussen zaten en tot nu toe vind ik het het echt nul-komma-nul.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Prachtige liedjes zijn wel een bonus ja. Ik heb ze ook nog niet gehoord, maar al wel een hilarisch slechte, van eh.. dinges..
Ja die vind ik dus best wel aardig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |