nee, zij was de SV van KP zie maar in de OPquote:
jahquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
De vraag blijft staan, Simmu ben jij mijn Valentijn?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
De vraag blijft staan, Simmu ben jij mijn Valentijn?
Dankjewel lieve PZE, ik ben echt ontroerdquote:Lieve Saffier,
Mijn gedicht is niet zo knap,
Denk eraan, het gaat om de boodschap!
Ik heb een geheime valentijn,
haar nickname is Saffier
Ze moet een Rotterdamse zijn
en houdt niet van rood papier.
"Ons" topic is niet begerenswaardig
gelukkig zijn de posters lief
en ook nog reuze aardig
al 51 topics in het archief
maar de flow is positief.
We jompelen voor elkaars eitjes
hopelijk brengt dat geluk,
een 2e streepje voor ons beitjes
het jaar kan dan niet stuk,
Jij bent altijd erg betrokken
daar twijfelt niemand aan
Tobias hangt aan je rokken
een brusje kan hij niet weerstaan
Dat is precies wat ik je wens
mijn liefste Valentijn
het maakt jou een gelukkig mens
om thuis met zijn viertjes te zijn!
Kus van je geheime fok!valentijn
Heb jij iets met stickers?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:50 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij ben ik nog helemaal niet verdacht...
Misschien toch te vaag geweest met mn hints...
Ik ook denk ik!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:50 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij ben ik nog helemaal niet verdacht...
Misschien toch te vaag geweest met mn hints...
jaaahhh!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:55 schreef simmu het volgende:
dadoem, ik heb ook een kaart
[..]
de kaart komt zo in het fototopic, want die is uberlief. Jelief, ben jij mijn valentijn?
Nee, ik ben het nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Jelief het volgende:
[..]
jaaahhh!
En schot voor de boeg, LadyS ben jij mijn valentijn?
Als jij het niet bent moet ik op zoek naar iemand die rijstewafels en liga's mee nam naar de meet bij jou thuis.
De chocolaatjes zijn op, gedeeld met MijnLief!
dank je wel voor de kaartquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Jelief het volgende:
[..]
jaaahhh!
En schot voor de boeg, LadyS ben jij mijn valentijn?
Als jij het niet bent moet ik op zoek naar iemand die rijstewafels en liga's mee nam naar de meet bij jou thuis.
De chocolaatjes zijn op, gedeeld met MijnLief!
is wel een beetje to much, vind die van de zomer trouwens wel leuk maar niet iedereen heeft een kindje en anderen hebben er meer dan 1 waardoor het ongelijk verdeeld is.quote:Op zondag 15 februari 2009 09:48 schreef Troel het volgende:
Secret Pasen
Secret Koninginnedag
Secret Moederdag
Secret Vaderdag
Secret Zomervakantiecadeautje voor de kids
Scary Halloween
Secret Sint Maarten
Secret Sinterklaas
Secret Kerst
cadeautje voor mijzelf mag ook hoor voor van de zomerquote:Op zondag 15 februari 2009 10:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
is wel een beetje to much, vind die van de zomer trouwens wel leuk maar niet iedereen heeft een kindje en anderen hebben er meer dan 1 waardoor het ongelijk verdeeld is.
Hmm.. daar doe ik dan niet aan mee denk ik, ik probeer zo weinig mogelijk te melden dat ik weg ben. Vooral na de inbraken bij BE en zoquote:Op zondag 15 februari 2009 11:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
In na volging van het succesvolle Secret Santa en Secret Valentijn topic is het misschien een leuk idee om een zomerse groet naar een ieder te sturen. Het ljkt mij leuk om vanaf je vakantie bestemming een kaartje te sturen naar je lootje. Als je niet op vakantie gaat dan gewoon eentje uit je woonplaats bijv of als je een dagje weg gaat een kaartje uit die plaats.
We kunnen dan bijv tot eind april inschrijven en van mei tot en met augustus gaan de meeste mensen wel ergens heen in binnen of buitenland. Is dit een idee of slaat het de plank volledig mis?
flowerbox is op wintersport, dus je zal nog ff moeten wachten op haar responsquote:Op zondag 15 februari 2009 09:55 schreef Lenaatje het volgende:
Ik pieker me suf maar ik denk dat Flowerbox mijn Secret Valentijn is...
Flowerbox?
Of ik jouw Valentijn ben?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:47 schreef Jelief het volgende:
Davinia dan? al nam je rijstewafels mee naar Den Haag en niet naar zandvoort zover ik weet...
ja weet ik ....quote:Op zondag 15 februari 2009 12:38 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
flowerbox is op wintersport, dus je zal nog ff moeten wachten op haar respons
bij kaartjes zou je gebruik kunnen maken van greetz.com word in nl gepostquote:Op zondag 15 februari 2009 15:48 schreef Linda2205 het volgende:
volgende keer doe ik hier ook mee met zoiets als secret santa of secret valentine...vind het echt heel erg leuk als ik dat allemaal zo lees...maar iedereen weet meteen aan de postzegel dat ik het was
Geeft niks joh!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:42 schreef _Bar_ het volgende:
Asyniur ik was idd jou secret valentijn, en de scheur in de kaart kwam door mijn onhandigheid.
dingen worden centraal afgestempeld hoor, dus het valt wel meequote:Op zondag 15 februari 2009 15:48 schreef Linda2205 het volgende:
volgende keer doe ik hier ook mee met zoiets als secret santa of secret valentine...vind het echt heel erg leuk als ik dat allemaal zo lees...maar iedereen weet meteen aan de postzegel dat ik het was
Ben ik degene die verkeerd gegokt heeft?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:30 schreef Nijna het volgende:
Degene die ik had getrokken heeft wel een gok gedaan, maar die klopt niet.
Misschien helpt het als ik zeg dat ik de kaart samen met mn kleine dametje heb "beschreven" ...
Dankjewel! De chocolaatjes hebben ons goed gesmaakt,quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef Ticootje het volgende:
Jelief ik was je valentijn. Ik had nog een hint gestuurd, dat ik aan zee woon. Ik geef ook alweer langer dan een jaar borstvoeding en ik was op de meet in zandvoort.
nee helaas sjak, sorryquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:24 schreef _Bar_ het volgende:
Na lang nadenken terwijl ik met babyspullen bezig ben
LadyS ben jij mijn valentijn?
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Heb een hele lieve kaart gehad, maar kan er geen kaas van maken wie het isPuur op gok om de hints denk ik Lenaatje
![]()
Heb ik over het hoofd gezien denk ik, aangepast!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:52 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb al aangegeven dat Ik de valentijn van Asyniur ben, had de goed geraden
en mijn Valentijn was LadyS
nee marie, ook jouw Valentijn ben ik niet.. sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 13:52 schreef Marie79 het volgende:
DJMO ben jij soms mijn Valentijn???
(Je hebt nl. wel een D. in je achternaam)
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:44 schreef mrien het volgende:
Gezocht wordt nog naar de secret valentines van
YPPY
Marie79
Hestria
Lenaatje
Asyniur
Amaranta
Flowerbox
Sjak
Suzanna
Er is nog keuze uit:
DJMO
P_iglet
Davinia
_evenstar_
_Bar_
Mrien
beefcake
flowerbox
Suzanna
Heb Amaranta en Suzanna al post gehad vandaag?
Mijne ook niet!quote:
Dat had wel gemogen maar amaranta is heel erg lui, amaranta werkt namelijk op zolder en de telefoons zijn op de begane grond.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:18 schreef DJMO het volgende:
mag je niet even vanaf de zaak bellen amaranta?? of weet je amarantamans nummer niet uit je hoofd ??
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:41 schreef p_iglet het volgende:
De post vanaf hier heeft er blijkbaar weer eens geen zin in
En ik had LadyS en zo maken we het cirkeltje rondquote:Op maandag 16 februari 2009 13:52 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb al aangegeven dat Ik de valentijn van Asyniur ben, had de goed geraden
en mijn Valentijn was LadyS
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef mrien het volgende:
[..]
Hint 1, 2 en 3
Kon je d'r iets uit opmaken uit het kaartje
P
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef YPPY het volgende:
Sorry, was jullie helemaal vergeten!
Ben jij het DJMO? Zit er een beroep in je nick? Wel een jongen en een meisje, dat was ook een hint en de rest heeft dat toch niet?
Jaaaaa!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef sjak het volgende:
En dit was je andere hint Beef?
"Lieve Sjak,
Ik geef je wat hints over mijn identiteit, anders raak je het spoor helemaal kwijt.
Ik ben moeder maar niet van een meisje, in de zomer eet ik graag een ijsje.
Ik woon niet in het noorden en niet in het zuiden, vorig jaar hoorde ik huwelijksklokken luiden.
Nu weet je eindelijk iets meer, misschien tot de volgende keer!
Liefs van je geheime Valentijn."
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:50 schreef hestria het volgende:
quote]Op maandag 16 februari 2009 16:30 schreef beefcake het volgende:
Hestria ik ben dus ook niet jouw Valentijn. Zou wel grappig geweest zijn he
Keuze is niet zo heel groot meer..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb zelf nog geen idee van wie ik mijn kaartje heb gekregen. Ik ben hier echt heel erg vreselijk slecht in.
P_iglet heeft Amaranta toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Tazz het volgende:
[..]
Keuze is niet zo heel groot meer..![]()
Er is nog keuze uit:
P_iglet
Davinia
_evenstar_
flowerbox
Fijn!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef sjak het volgende:
Dank je wel. Ik vond het een supermooi kaartje!
Het is ook niet de letterlijke betekenis, maar de betekenis die zij speelt in het verhaalquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:30 schreef Suzanna het volgende:
Hmm...
Evenstar misschien? maar Arwen betekent volgens mij geen 'hoop' ... nou weet ik 'm echt niet meer!
flowerbox, ben jij soms mijn Valentijn???quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Tazz het volgende:
[..]
Keuze is niet zo heel groot meer..![]()
Er is nog keuze uit:
P_iglet
Davinia
_evenstar_
flowerbox
P_iglet en evenstar kan je sowieso doorstrepen dus je zou best gelijk kunnen hebben, dan heeft Davinia Flowerbox!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:36 schreef Marie79 het volgende:
[..]
flowerbox, ben jij soms mijn Valentijn???
jij bent volgens mij de enige in het rijtje die nog zou kunnen of heb ik het gewoon weer mis?
Hoihoi, daar ben ik weer. Ik heb net alle Valentijn-topics even doorgelezen. Wat jammer dat ik niet er 'live' bij was. Ja Marie79, ik had jou dus. Ik ben blij dat je het gedicht leuk vond. En de kaart...ach ja ik was in een melige bui.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:22 schreef Marie79 het volgende:
Davinia![]()
Maaruh... thnx flowerbox! Wat een leuke kaart! En een mooi gedicht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |