Kan ik zaterdags ook niet meer kijken ..ivm Vuurzee die ik elke week volg op tv.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:23 schreef AlwaysConnected het volgende:
ja vanaaf de after maar ff kijken
Het is wel goed van hem dat hij er zo'n groot item in zijn show van heeft gemaakt dat hij echt door moet gaan. Ik ben benieuwd hoe Paul er uitziet als hij net zo slank als Adje is..quote:Op zondag 15 februari 2009 16:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul is veertien dagen geleden begonnen met Sonja Bakkeren..zelfs in Amerika gaat ie lijnen waar hij met zijn man en kinderen op vakantie is.
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, zijn bouw is compleet anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:47 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Het is wel goed van hem dat hij er zo'n groot item in zijn show van heeft gemaakt dat hij echt door moet gaan. Ik ben benieuwd hoe Paul er uitziet als hij net zo slank als Adje is..
En als Adje nou heel veel gaat eten waardoor hij heel dik wordt?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, zijn bouw is compleet anders.
Hoeveel zou Adje dan wegen?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Als Adje zo slank, word Paul nooit zo slank..
Adje is weer te mager vind ik.
Jij weet tocb įllesquote:
Maar dan mis jequote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Piles het volgende:
Eerst nog de finale van Wipe-out, dan kijk ik weer
Zo live als 't maar kanquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is toch niet live? Het klinkt te perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |