o nee, toch niet... haar moeder wist even niet meer hoeveel kleinkinderen ze hadquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
o nee, toch niet... haar moeder wist even niet meer hoeveel kleinkinderen ze had
[..]
o nee, toch niet... haar moeder wist even niet meer hoeveel kleinkinderen ze had
[..]
ja, improvisatie met paulquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef Maartel het volgende:
Schakel net pas in tijdens Miracle![]()
Maar had Ilse net al een ander nummer gedaan?
Had dat nummer nog een naam?quote:
Wel raar ja, dat is inderdaad bijna het gewicht dat er bij Paul vanaf moet.quote:
Typisch Paultjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik word altijd wakker met een dildo in m'n kont."
Dat is leuk om erbij te zijn..Wij waren 18 december bij de opnames van MWDL! Leuke ervaring en ook op een donderdag. Ik vond vanavond wel een leuke uitzending.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:25 schreef Curiosity het volgende:
Ik was daar afgelopen donderdag ook bij.
Heb me rot gelachen, vooral met dat pottenbakken.
Belpanel zie je niet meer.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:02 schreef Remcosb het volgende:
Ik hoop dat ze vandaag nog iets gaan doen met het belpanel. Lijkt me leuk! Ze zijn toch niet voor niets gekomen?
Heeft iemand al een schatting hoeveel Paul al is afgevallen?
Jammer, dus geen Bassie meer op tv vanavond. Ze zouden eigenlijk een site moeten maken waar je elke dag op kon kijken hoe zwaar Paul de Leeuw is.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:04 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Belpanel zie je niet meer.
Paul wil niet zeggen hoeveel hij al kwijt is.
Paul is veertien dagen geleden begonnen met Sonja Bakkeren..zelfs in Amerika gaat ie lijnen waar hij met zijn man en kinderen op vakantie is.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:02 schreef Remcosb het volgende:
Heeft iemand al een schatting hoeveel Paul al is afgevallen?
Kan ik zaterdags ook niet meer kijken ..ivm Vuurzee die ik elke week volg op tv.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:23 schreef AlwaysConnected het volgende:
ja vanaaf de after maar ff kijken
Het is wel goed van hem dat hij er zo'n groot item in zijn show van heeft gemaakt dat hij echt door moet gaan. Ik ben benieuwd hoe Paul er uitziet als hij net zo slank als Adje is..quote:Op zondag 15 februari 2009 16:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul is veertien dagen geleden begonnen met Sonja Bakkeren..zelfs in Amerika gaat ie lijnen waar hij met zijn man en kinderen op vakantie is.
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, zijn bouw is compleet anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:47 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Het is wel goed van hem dat hij er zo'n groot item in zijn show van heeft gemaakt dat hij echt door moet gaan. Ik ben benieuwd hoe Paul er uitziet als hij net zo slank als Adje is..
En als Adje nou heel veel gaat eten waardoor hij heel dik wordt?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, zijn bouw is compleet anders.
Hoeveel zou Adje dan wegen?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Als Adje zo slank, word Paul nooit zo slank..
Adje is weer te mager vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |