Maar dan mis jequote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Piles het volgende:
Eerst nog de finale van Wipe-out, dan kijk ik weer
Zo live als 't maar kanquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is toch niet live? Het klinkt te perfect
Erg he?quote:
Idd, duurt te langquote:Op zondag 15 februari 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Vind al die gesprekjes op die bank niet echt bij Paul passen en toch wat te lang duren...
quote:
Hmja. Maar als je op andere foto's kijkt, mag die nog iets harder sporten om ook een lekkere kont te krijgenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]dat heeft er niet mee te maken, ik ken ook lekkere vegetariers
[ afbeelding ]
Vaginale droogte en Cor Bakker.quote:
Volgens mij vindt Paul het wel erg leuk om al die gesprekjes te doen maar is het gewoon wat minder interessant.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Vind al die gesprekjes op die bank niet echt bij Paul passen en toch wat te lang duren...
De zondagavonden zijn meer interessant dan de zaterdagen. Maar bij de zaterdagen zit weer meer humor in. Daarom kijk ik liever naar de zaterdagen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind deze zondagavond afleveringen veel beter dan een tweede zaterdagavondshow. Hij heeft de kwaliteiten om het beiden te kunnen doen.
Ik zapte gisteren wel weg bij dat meisje van 28 kilo. Ik kon er niet naar kijken.
Of mensen vinden de zondag gewoon leuker.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Kijkcijfers 14 en 15 feb 2009
Zeterdag: 1.868.000
Zondag: 2.068.000
Dus zondag heeft echt het doorkijk effect van Banansplit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |